Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshalve pil is al teveel!

halve pil is al teveel!

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
tylaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik gebruik heel af en toe een pilletje, neem meestal niet meer als een kwart, terwijl ik van andere hoor dat ze minstens 1 of 2 nodig hebben. Heb na een kwartje al dat gevoel en dat heb ik wel een uur of 3, heb 1x een halfje op, toen wist ik niet welke kant ik op liep, ik zei niks meer, voor mij was het teveel! Ook hoor ik van veel dat ze juist met andere gaan praten en heel sociaal zijn, ik zeg juist helemaal niks meer! Ook sta ik na een kwart al heel erg strak hele grote pupillen en super strakke kaken. Hebben meer mensen dit of ben ik gewoon een apart geval :openmouth:? Ik hoor het graag :)

Tyla
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bent mischien heel klein en mager?
Ik weet dat het dan normaal ook harder aankomt.
Maar ben zelf ook niet echt zwaar(65kg) en normaal van grote (1,80m) en k gebruik ongeveer een 2keer per maand en dan is dat toch ook een pilletje of 2-3 (deze zouden getest zijn op 122mg)
Ook weet ik dat het bij vrouwen harder zou aankomen, maar k weet ni of jij man of vrouw bent :)
En persoonlijk zou ik er heel blij mee zijn kost lekker weinig en is minder ongezond(geloof ik toch)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed verwoord inderdaad, hoe minder je nodig hebt des te minder ongezond het is. Ben benieuwd of je mager/klein bent. Of neem je ook medicatie (ssri ofzo?) daar zou het ook in verband mee kunnen staan in dat geval.

Sommige hebben simpelweg minder nodig om 'kort' te worden.
Greets!
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#4
25tolife zei:
Goed verwoord inderdaad, hoe minder je nodig hebt des te minder ongezond het is. Ben benieuwd of je mager/klein bent. Of neem je ook medicatie (ssri ofzo?) daar zou het ook in verband mee kunnen staan in dat geval.

Sommige hebben simpelweg minder nodig om 'kort' te worden.
Greets!
Klik om te vergroten...

ssri's zorgen ervoor dat xtc nouwelijks iets doet. Verspilling van xtc :wink:

Dus denk niet dat dat hem is
I
ILikeWeedzzLid
01-01-2024, 00:00
#5
oke dat je weinig nodig bent voor een trip, des te beter kost minder en minder rommel in je lichaam maar wel de trip. Wat ik dan niet snap is dat jij er helemaal stil van word. vind het tog een beetje appart
t
tylaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben 1.66 en weeg 59 kilo dus valt opzich mee , ja het is wel fijn kost weinig , maar vind het toch gek :openmouth: ook dat ik er zo stil van word, hebben jullie ook dat je niemand meer herkent ik zie namelijk alleen de mensen waar ik mee ben gekomen, verder heb ik geen oog meer voor andere
t
tylaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik neem ook geen medicatie ofzo
x
xlsdLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb dit ook gehad!!
in het begin gelijk altijd vet spacen op een halfje
mijn vrienden hadden later toch steeds meer nodig 1.5 tot wel 2
ik had nog altijd een halfje genoeg
bij mij werkte het ook altijd zo snel( 20 min max) grote pupilen kauwen als een malle
mijn vrienden zeiden in het begin je stelt je aan maar eigelijk kon mijn lichaam er echt niet tegen!!
dat terwijl ik best wel lang ben(1.87 90 kilo)
dit heefd gewoon tijd nodig
tegenwoordig heb ik ook meer nodig(best wel jammer eigelijk)

geniet er nu nog van
voor dat je het weet slik je der 2 op een avondje weg :grin:
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#9
tyla zei:
Ik ben 1.66 en weeg 59 kilo dus valt opzich mee , ja het is wel fijn kost weinig , maar vind het toch gek :openmouth: ook dat ik er zo stil van word, hebben jullie ook dat je niemand meer herkent ik zie namelijk alleen de mensen waar ik mee ben gekomen, verder heb ik geen oog meer voor andere
Klik om te vergroten...


niet grof bedoeld
maar dat is idd niet ZEER groot ^^

dus mss isset wel normaal dat je zo hard gaat
zou ook kunne dat je eiglk niet weet wat te verwachten, of het neit laat gebeuren?
mss isset ook , omdat er te veel MDMA in de pillen zit? mss pillen kopen met minder?
t
tylaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedankt voor jullie reacties :)

Ben idd niet heel groot ofzo, ik wacht eigk altijd heel relaxt af wat er gaat gebeuren, het kan zijn dat er teveel inzit ja, krijg altijd van een bekende, die zegt dat er altijd best veel inzit , heb iets van purple triforce op en rode eekhoorntjes en nog wa andere dingen , mischien idd wat minder proberen! Vind wel vreemd dat ik heel anders reageer dan de meeste! Heb ook geen dip daarna eigk, voel me de dagen erna heerlijk rustig!
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mensen die introvert zijn kunnen door gebruik nog meer in zichzelf keren. Misschien ligt het daar aan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."