Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik gebruik heel af en toe een pilletje, neem meestal niet meer als een kwart, terwijl ik van andere hoor dat ze minstens 1 of 2 nodig hebben. Heb na een kwartje al dat gevoel en dat heb ik wel een uur of 3, heb 1x een halfje op, toen wist ik niet welke kant ik op liep, ik zei niks meer, voor mij was het teveel! Ook hoor ik van veel dat ze juist met andere gaan praten en heel sociaal zijn, ik zeg juist helemaal niks meer! Ook sta ik na een kwart al heel erg strak hele grote pupillen en super strakke kaken. Hebben meer mensen dit of ben ik gewoon een apart geval ? Ik hoor het graag Tyla"
"Ik ben 1.66 en weeg 59 kilo dus valt opzich mee , ja het is wel fijn kost weinig , maar vind het toch gek ook dat ik er zo stil van word, hebben jullie ook dat je niemand meer herkent ik zie namelijk alleen de mensen waar ik mee ben gekomen, verder heb ik geen oog meer voor andere"
"Ik neem ook geen medicatie ofzo"
"Bedankt voor jullie reacties Ben idd niet heel groot ofzo, ik wacht eigk altijd heel relaxt af wat er gaat gebeuren, het kan zijn dat er teveel inzit ja, krijg altijd van een bekende, die zegt dat er altijd best veel inzit , heb iets van purple triforce op en rode eekhoorntjes en nog wa andere dingen , mischien idd wat minder proberen! Vind wel vreemd dat ik heel anders reageer dan de meeste! Heb ook geen dip daarna eigk, voel me de dagen erna heerlijk rustig!"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Ik heb de eerste keer toen ik een kwart pilletje ophad alleen maar heel de nacht ja man geroepen... Ik ga altijd aan me horloge zitten draaien, herken alleen de mensen met wie ik ben gekomen, heb laatst 2 uur na staan denken wie is dat nou toen wist ik het uiteindelijk wel en zag laatst een best knappe gast, bleek die nuchter toch wa tege te valle aankomend weekend ga ik wat hogere dosis pakken dus ben benieuwd"
"Hallo, Ik had even een vraagje, ik heb het altijd zo druk in me hoofd, kan me nergens meer op concentreren, stemmingswisselingen, pijn, depressieve gevoelens, niks is meer leuk, ik heb altijd frustratie / boosheid in me, moe,futloos, alles het is te druk in me hoofd altijd maar die gedachten maakt niet uit of het positief of negatief is...( Ook deze avond last van rillen en kaken op elkaar bijten) Hierdoor ga ik aan de xtc, ga het steeds vaker gebruiken om ff rust in me hoofd en lichaam te krijgen niet eens omdat ik het leuk vind? Wil binnenkort naar de dokter gaan, want ik kan zo niet verder voor mijn gevoel! Nu heb ik wat dingetjes op internet gelezen en kwam ik uit bij ADD, ik vroeg me af of hier mensen zijn waar dat bij geconstateerd is? En hoe dat dan is gekomen! Hoe zijn jullie daar achtergekomen? Tyla"
"Hallo! Ik wilde even iets kwijt op jou vraag, weet niet of je er iets aan hebt, spreek uit eigen ervaring! Zelf bezoek ik vaker hardcore feesten, gebruik altijd xtc! Ben zelf ook niet zown springerd ofzo, word er heel relaxt van geniet van de muziek heerlijk! Moet wel zeggen dat ik dan wel van hardcore hou! Laatst groot trance feestje gehad, ook een snoepje weggewerkt, dit is toch wel heel anders hoor, je gaat zo in die muziek op je droomt als het ware weg! Op allebei is het super om te doen vind ik zelf maar wel een andere ervaring, maar zoals al gezegd, hangt van een hele boel factoren af wat jou ervaring er mee zal zijn! Proef idd de smaak in die tent, en kijk dan wat je er mee wil doen! Heb je iets van NEEE , niet doen , denk je van hmm hoe zal het zijn, ben je chill en rustig, gewoon doen! Je zult ook al was het niet heel leuk wel een ervaring rijker zijn! Als je gaat doen laat je even weten wat je er van vond? Vind ik leuk om te horen! Kuss tyla"
"OoW dat wist ik niet dat dat ook zo werkte bedankt voor de informatie!"
"Gebruik poppers in de tussentijd dat je moet wachten, super grappig en dan zit je niet heel de tijd aan het wachten te denken haha"
"Ik masseer vaak iemands kaak, helpt ook prima voor de ontspanning!"