#1
Nee sorry, nooit van gehoord.
Is het alleen bij xtc gebruik en is het veel of weinig?
Is het alleen bij xtc gebruik en is het veel of weinig?
abiertopen zei:Telkens wanneer ik wap en naar het toilet moet om te plassen, heb ik de neiging om flauw te vallen. Laatst ben ik werkelijk flauwgevallen, men moest mij naar een koele kamer brengen om terug op mijn positieven te komen, bewusteloos gevallen, was maar een tien a 15 seconden. Men voelt zich zo slap als een vod op dat moment. Wat zou de oorzaak kunnen zijn. Ik heb die avond in totaal 2 x 70 xtc genomen en 1.5ml GHB.
Daarom is het zo populair in homo-kringen.SD7 zei:Ik ga een beetje offtopic maar je moet eens gaan poepen wanneer je helemaal strak bent, echt een heerlijk gevoel, je anus is ook een echt zenuwennest dus dat gevoel wordt 10x versterkt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."