Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"oke duurde even ze is overgestapt naar een zwaardere anticonceptie pil en de laatste keer dat we hebben gebruikt geen bloed meer. alles valt wel een beetje op zn plek nu ,want het gebeurde na dat ze was bevallen had ze een lichtere pil gekregen van de doktor,waarom weet ik ook niet, maar ze heeft haar oude pil weer terug en geen last meer. huisats zei : gewoon geen drugs gebruiken is slecht voor je.... duhhh maar wel leuk,ze"
"hallo, mijn vriendin en ik gebruiken af en toe xtc of mdma alleen de laatste tijd, eigenlijk pas na dat ze bevallen is, en ze gebruikt weer heeft ze last van bloedverlies ofwel beetje ongesteld. voor dat ze bevallen was had ze daar nooit last van. iemand misschien hier ervaring mee? groeten mark en sabine"
"sex hebben we uiteraard maar soms is het voor de sex al,echt raar en deze week duurde het bijn 3 dagen het bloeden en het komt echt van de xtc want dit is al de 5 keer bij xtc gebruik dat ze dit heeft. speed doen we ook wellis maar daar heeft ze weer nergens last van. tis best jammer want de zin in gebruiken is er bijna af zo. gewoon omdat je weet dat het door de xtc komt,en ja als we het 3 tot 5 keer per jaar doen is het veel dus dat valt ook wel mee. we doen het liever dan ons klem zuipen daar voel ik me rotter van de volgende dag. maar goed misschien idd. maar naar de huisarts. laat nog weten wat de huisarts er van zegt....."