Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagjes over q-dance pillen

vraagjes over q-dance pillen

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
k
kleintjeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoihoi, ik heb een paar vraagjes over q-dance xtc.
Ik ga vrijdag waarschijnlijk q-dance doen, maar zaterdag heb ik een jaar met mijn vriendje en het lijkt mij niet leuk om dan een erge kater te hebben. Dus hoe erg is dat de day after? En ben je de dag erna ook down of komt dat pas dinsdag echt?
En, ik weeg tussen de 55 en 60 kilo en ben een meisje, dus aan een halve heb ik toch wel genoeg? Of is het dan zo net niet net wel gevoel? Alvast bedankt!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen idee of ze sterk/getest zijn, maar denk dat je aan een halfje genoeg hebt indien er inzit wat hoort. Ik was vroeger de dag erna wel gaar meestal,.niet altijd. En de zogenaamde dinsdag dip komt meestal na 2-3 dagen als gevolg van de kleine voorraad serotonine in het brein. Je zou een 'after E' kunnen kopen; voedingssupplement kan ervoor zorgen dat het minder word. Maar mijn ervaring is dat ik de volgende dag wel degelijk minder energiek/vrolijk was. Goede nachtrust & gezond voedsel scheelt een hoop vind ik!
Mocht je in de gelegenheid zijn om ze te laten testen even snel, zou ik dat zeker doen!
Veel plezier vast!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je wilt weten wat er in je pillen zit moet je ze laten testen. Er zijn verschillende batches van de qdancers waar verschillende hoeveelheden xtc in zitten.

Een geschikte dosis is 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht op een avond. Jij zou dus met 110 mg de hele avond ruim door moeten kunnen. Eerder nog minder omdat het, zo het lijkt, je eerste keer is. als je een gemiddelde Q hebt dan is een halve dus al bijna een dosis voor een hele avond. Begin dus maar met een kwart als je het echt zonodig ongetest wildoen. Laat je wel eerst testen (op veel plekken kan dat op donderdag of vrijdag en q's kennen ze wel, dus heb je metteen uitslag) dan kun je nauwkeuriger de dosis bepalen.

Ik zou echter adviseren niet vrijdag te nemen. Je zaterdag kan er toch wel negatief beinvloed door worden. Lijkt mij een beter en gezelliger idee om het smaen met je vriendje te doen. Mocht die vrijdag erbij zijn dan is er natuurlijk niets aande hand, want de zaterdag begint als snachts en dan vier je het alvast dan.
k
kleintjeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dankjulliewel! Het is mijn 2e keer maar de vorige die ik gedaan heb zijn echt een van de lichste dus ik ben inderdaad nog niet zo ervaren. Een vriend van me heeft ze al heel vaak gedaan van die dealer dus qua veiligheid zit het dan goed toch? Of kan het nog steeds zo zijn dat er een tussen zit waar 'verkeerde' stoffen inzit? Ja hij is er vrijdag wel gewoon bij maar hij doet het zelf niet dus nja dan vind ik het zo lullig om dan heel brak te zijn zaterdag.. Maar daar heb ik het met hem nog wel over dan. Bedankt voor jullie informatie en ik neem dan gewoon een halfje ja, want dat is al 2x zoveel als die lichte die ik heb gedaan. En hoeveel mg zit er ongeveer in de zwaarste qdance? 181 toch?
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#5
de gemiddelde spreiding van Qdansjes ligt op 175 milligram. Hier zou ik van uit gaan, er zijn ook batches van 148 en sommige zelfs 190. 175 is een mooi getal om van uit te gaan.

Persoonlijk ben ik ook altijd iemand die zijn zooi laat testen, maar als het bekende pillen zijn zoals Qdance of Rode eekhoortjes bijvoorbeeld, dan geloof ik de dealer op zijn woord dat er geen rommel in zit. Ik kijk ook altijd op pillreports.com daar kunnen ze je al een indicatie geven in welke pillen wel of geen troep zit. Je kunt hier je conclusies vrij makkelijk uit trekken, maar om absolute zekerheid en vooral veiligheid te hebben zul je ze toch moeten laten testen.

Ik heb persoonlijk echter nog nooit gehoord van rotzooi in Qdance, maarja je weet het maar nooit. :P


Edit: ik zie nu pas dat je ze waarschijnlijk al wel of niet geconsumeerd hebt :grin: :stoned:
Q
QbaseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi, ik haal de mijne voor 10/st en ze zijn gettest op zuiver 360mg MDMA

Orange Q'tje met breeklijn op achterkant klein maar dik
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#7
:wave:
360 mg :wave:
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#8
echt he, wat een kontverhaal. :tearsofjoy:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lijkt me ook niet erg handig om het pilletje in 3 te breken aangezien de hoge dosering :)
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb hier een q dancje liggen. Even op de weegschaal gedaan, en ja 0.36 gram. Dit is het totale gewicht van de pil. Er zit GEEN 360 mg MDMA in.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qbase zei:
Hoi, ik haal de mijne voor 10/st en ze zijn gettest op zuiver 360mg MDMA

Orange Q'tje met breeklijn op achterkant klein maar dik
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dan iedereen die pillen wil hebben 360 mg in 1 pil?????? :wave:
Q
QbaseLid
01-01-2024, 00:00
#12
trippelh zei:
Qbase zei:
Hoi, ik haal de mijne voor 10/st en ze zijn gettest op zuiver 360mg MDMA

Orange Q'tje met breeklijn op achterkant klein maar dik
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dan iedereen die pillen wil hebben 360 mg in 1 pil?????? :wave:
Klik om te vergroten...

echt waar ze worden meestal gebruikt op kwartjes en sommige halfjes zoals ik al zij ze zijn gested in centrum en ze komen uit belgie oost-VL.
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#13
geloof het nog steeds niet.
Dan had het zeker weten op pillreports moeten staan, en dat is dus niet het geval. :kots:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Qbase zei:
trippelh zei:
Qbase zei:
Hoi, ik haal de mijne voor 10/st en ze zijn gettest op zuiver 360mg MDMA

Orange Q'tje met breeklijn op achterkant klein maar dik
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dan iedereen die pillen wil hebben 360 mg in 1 pil?????? :wave:
Klik om te vergroten...

echt waar ze worden meestal gebruikt op kwartjes en sommige halfjes zoals ik al zij ze zijn gested in centrum en ze komen uit belgie oost-VL.
Klik om te vergroten...

Dan heb je te maken met een SUPER pil!
Al lijkt 360mg me ook wel sterk.
a
affaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb hier zelfs 400mg....paracetamolletjes :kots:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je nou had gezegd dat het duiste pillen waren... dan waren het dikke duitsers. Nu denk ik dat zo;n testcentrum in belgie :wink: gewoon een domme fout heeft gemaakt
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tufnut zei:
Als je nou had gezegd dat het duiste pillen waren... dan waren het dikke duitsers. Nu denk ik dat zo;n testcentrum in belgie :wink: gewoon een domme fout heeft gemaakt
Klik om te vergroten...

belgië heeft zover ik weet geen testcentrums om dope te laten testen??
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Belgische pillen dus :tearsofjoy:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Tufnut zei:
Belgische pillen dus :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Geef ze een ritalin pil. Zit 120mg methylfenidaat in ja. Heus waar.
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
#20
Qbase zei:
Hoi, ik haal de mijne voor 10/st en ze zijn gettest op zuiver 360mg MDMA

Orange Q'tje met breeklijn op achterkant klein maar dik
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
en dan ook nog 10 euro per stuk
iemand loopt je hard te naaien :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."