Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoihoi, ik heb een paar vraagjes over q-dance xtc. Ik ga vrijdag waarschijnlijk q-dance doen, maar zaterdag heb ik een jaar met mijn vriendje en het lijkt mij niet leuk om dan een erge kater te hebben. Dus hoe erg is dat de day after? En ben je de dag erna ook down of komt dat pas dinsdag echt? En, ik weeg tussen de 55 en 60 kilo en ben een meisje, dus aan een halve heb ik toch wel genoeg? Of is het dan zo net niet net wel gevoel? Alvast bedankt!"
"Weet iemand of het uitmaakt of je XTC gebruikt terwijl je ongesteld bent? Misschien omdat je dan wat minder bloed hebt dat je minder moet nemen? Ik heb geen idee namelijk.. Groetjes, en alvast bedankt voor het reageren!"
"Dankjulliewel! Het is mijn 2e keer maar de vorige die ik gedaan heb zijn echt een van de lichste dus ik ben inderdaad nog niet zo ervaren. Een vriend van me heeft ze al heel vaak gedaan van die dealer dus qua veiligheid zit het dan goed toch? Of kan het nog steeds zo zijn dat er een tussen zit waar 'verkeerde' stoffen inzit? Ja hij is er vrijdag wel gewoon bij maar hij doet het zelf niet dus nja dan vind ik het zo lullig om dan heel brak te zijn zaterdag.. Maar daar heb ik het met hem nog wel over dan. Bedankt voor jullie informatie en ik neem dan gewoon een halfje ja, want dat is al 2x zoveel als die lichte die ik heb gedaan. En hoeveel mg zit er ongeveer in de zwaarste qdance? 181 toch?"
"Ik heb het trouwens niet gedaan, het is nu iets van 1,5 maand geleden bedankt voor jullie reacties!"
"Hoihoi, misschien een domme vraag maar kan iemand mij misschien uitleggen welke stappen je allemaal zet vanaf het moment dat je het uit de "verpakking" haalt en het in je neus zit? Ik weet namelijk niet precies wat je nou allemaal moet doen. Graag zo precies mogelijk uitgelegd in simpele mensen taal haha! Alvast bedankt!!"
"Dankjewel! Ik heb het gekregen van een vriend en die zegt dat het 300 mg is maar een andere vriend zegt dat het maar 100 mg is, ik weet dus niet goed hoeveel ik ervan moet nemen.. Maar wat is een goede hoeveelheid voor de eerste keer? Stel het is 300 mg, zou dat veel te veel zijn?"
"Okee thanks!! Maakt het nog uit wanneer je bijpakt (als het af gaat zwakken, als het het ergst is..) ?"
"Okee ontzettend bedankt voor alle informatie! Het zit best aan elkaar vastgeplakt, dan is het zeker niet droog ? :P ik weet echt niet hoe je dat moet zien want ik heb niks om t mee te vergelijken haha.."
"Okee hartstikke bedankt! En hoe voel je m het hardst en langst, gewoon in een keer 2 of pas na een poos de 2e? En een halve q-dance is alsnog leuker dan 2 harleys toch? Want ik denk niet dat ik een hele ga doen. Xx"
"Hoihoi, Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst xtc gebruikt en ga het dit weekend weer doen. Ik ben dus alleen nog niet zo ervaren dus ik heb een vraagje aan jullie. Vrijdag heb ik 1 harley davidson (zeer licht) gedaan en toen het voorbij was, wat al na anderhalf uur zo was, nog een halve maar toen gebeurde er eigenlijk niet zoveel meer. Nu is het probleem dat ik alleen die harley davidsons en q-dance(extreem hoog) tot mijn beschikking heb. Wat is een logische volgende stap? 2,5 harleys of een halve q-dance? En het liefst zou ik vrijdag en zaterdag doen maar hoeveel zou ik dan vrijdag doen en hoeveel zaterdag, want zaterdag heb je natuurlijk wat meer nodig. Ik heb 4,5 harleys en 1 q-dance. Dus nouja, mijn vraag is eigenlijk hoe ik daarmee mijn weekend het best zou kunnen indelen, ik weeg minder dan 60 dus heb niet zoveel nodig. Alvast bedankt! Xxx"