#1
Hee iedereen ![:)]()
Heb nog een half Q-dance hier liggen en krijg binnenkort de Witte Speakers..
Mijn vraag is: kan ik die Q-dance nemen en later op de avond gewoon witte speakers, of andersom?
Of is het beter een pil niet met een andere pil te gebruiken?
Thanks for the answers!
Love,
Heb nog een half Q-dance hier liggen en krijg binnenkort de Witte Speakers..
Mijn vraag is: kan ik die Q-dance nemen en later op de avond gewoon witte speakers, of andersom?
Of is het beter een pil niet met een andere pil te gebruiken?
Thanks for the answers!
Love,