Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC pillen combineren, ja of nee?

XTC pillen combineren, ja of nee?

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee iedereen :)
Heb nog een half Q-dance hier liggen en krijg binnenkort de Witte Speakers..
Mijn vraag is: kan ik die Q-dance nemen en later op de avond gewoon witte speakers, of andersom?
Of is het beter een pil niet met een andere pil te gebruiken?
Thanks for the answers!
Love,
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je maar weet hoeveel mg je neemt dan zou het geen probleem hoeven zijn
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals Tufnut al zei, zolang beide pillen alleen mdma bevatten is er niet meer risico dan bij een gelijke hoeveelheid mdma uit één soort pillen.

Veel plezier!
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ervaringen van pillen zit tussen de oren. Bijna alle mdma is op dezelfde manier gemaakt dus ook dezelfde werking, het ligt aan de setting hoe je er op reageerd.

Kan idd geen kwaad, mits ze 'schoon' zijn
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#5
klopt, set en setting zorgen ervoor dat iedere keer anders kan zijn :) als je set en setting een beetje goed weet te combineren met je pillen dan kan je er het beste uit halen :)
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMA is gewoon een molecuul. XTC is een onpure vorm van MDMA in de zin dat er naast MDMA ook een ander stofje in pilvorm zit. Deze mix van samenstelling en hoeveelheid kan het maken dat pillen in werking zeer lichtelijk verschillen, maar zoals andere al zeiden: Set & Setting maakt of breekt je ervaring.

Over het algemeen genomen kan je wel mixen, mits er geen troep als 'filler' naast de MDMA zit.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het maakt niet uit, als je maar weet wat er in je pillen zit.

Persoonlijk zou ik eerst die witte speaker nemen (die is zwaarder gedoseerd).
Daarna q-tje(s) (opmaken).

Weet je trouwens welke batch speakers je hebt? Er gaat een zware en minder zware in de rondte he? Dus 1 van circa 185 t/m 215mg en 1 van circa 175 t/m 190. Maar dat even terzijde :wink:
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fresh zei:
Weet je trouwens welke batch speakers je hebt? Er gaat een zware en minder zware in de rondte he? Dus 1 van circa 185 t/m 215mg en 1 van circa 175 t/m 190. Maar dat even terzijde :wink:
Klik om te vergroten...

Ja, volgens mij heb ik die zware. Maar ik laat ze donderdag testen (:
Test altijd mijn pillen, weet wat je eet :wink:

@voorgaande posts

Setting is inderdaad belangrijk. Laatste keer helaas verkeerd gegaan.. ook puur om mijn gevoel op dat moment en alle dingen die toevallig(!) om me heen moesten gebeuren.
Volgende keer weer beter denk ik :)

love!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."