Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan Donkerbruin naar bleek.

Van Donkerbruin naar bleek.

43 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lieve schat, je bent nog geen 16, waarom blijf je nog niet even van die kankerzooi af en rook je lekker een jointje, of drink een lekker koud biertje ofzo. :)
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Serenity zei:
Lieve schat, je bent nog geen 16, waarom blijf je nog niet even van die kankerzooi af en rook je lekker een jointje, of drink een lekker koud biertje ofzo. :)
Klik om te vergroten...

Das toch ook drugs?

Als je lichaam nog in de groei is: bla bla bla (help je je zo wel stukken sneller naar de kloten).

Drugs is nooit goed, ook niet voor volwassenen, maar voor kids onder de 16.... my god.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#3
Serenity zei:
Lieve schat, je bent nog geen 16, waarom blijf je nog niet even van die kankerzooi af en rook je lekker een jointje, of drink een lekker koud biertje ofzo. :)
Klik om te vergroten...

Omdat ik dat niet meer doe
zit tegenwoordig aan de heroïne schaaat!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
god bless de toegankelijkheid van het drugsforum....
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bscw zei:
Serenity zei:
Lieve schat, je bent nog geen 16, waarom blijf je nog niet even van die kankerzooi af en rook je lekker een jointje, of drink een lekker koud biertje ofzo. :)
Klik om te vergroten...

Omdat ik dat niet meer doe
zit tegenwoordig aan de heroïne schaaat!
Klik om te vergroten...

:beer:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hebt huidkanker en je gaat dood. Shit happens! :mrgreen:
m
m26Lid
01-01-2024, 00:00
#7
is gwn dat je lichaam er niet tege kan.. ik was 14 vollenaad en verandere niet van kleur zo erg.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo mijn beste DFers!
Ik ben 15 jaar bijna 16.
Ik weet niet of 't aan me leeftijd
ligt ofso, maar als ik om de 2 maanden
en pilletje slik is 't zo van ik ben heel
donkerbruin als ik 't neem de 3 dagen
daarna ook wel(nadat ik steeds lichter word
van huid)ben ik opeens megaanders gekleurd
qua huid echt van gezond naar niet gezond.
En 't gebeurd al wanneer ik er 1tje in de maand
tot 2 maanden neem.
Is dat niet vanwege me leeftijd of ligt 't aan de
pilletjes die ik slik: Tulpjes.

Vele malen dank als jullie info hebben.

Peace :stoned:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is het niet gewoon omdat je eerst op vakantie was geweest en dat het nu wat minder weer is? :P

Verder weet ik het ook eigenlijk niet, probeer anders eens wat langer te stoppen om te kijken of je je kleur terugkrijgt.

Het is iig geen normaal nadelig effect van X
c
clowntjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bscw zei:
Hallo mijn beste DFers!
Ik ben 15 jaar bijna 16.
Ik weet niet of 't aan me leeftijd
ligt ofso, maar als ik om de 2 maanden
en pilletje slik is 't zo van ik ben heel
donkerbruin als ik 't neem de 3 dagen
daarna ook wel(nadat ik steeds lichter word
van huid)ben ik opeens megaanders gekleurd
qua huid echt van gezond naar niet gezond.
En 't gebeurd al wanneer ik er 1tje in de maand
tot 2 maanden neem.
Is dat niet vanwege me leeftijd of ligt 't aan de
pilletjes die ik slik: Tulpjes.

Vele malen dank als jullie info hebben.

Peace :stoned:
Klik om te vergroten...

Het zou i.d.d wel eens aan je zuurstofvervoer/bloedtoevoer kunnen liggen.
Verslechterde bloeddoorstroom kennelijk.
Niets om je zorgen over te maken, maar houd het wel in de peiling, je kunt je bloeddoorstroming extra stimuleren door veel water te drinken(groene thee brandnetel thee) niet roken, jezelf een massage te geven wanneer je onder de douche staat of in bad ligt(je hebt diverse massageborstels of scrubhandschoenen te koop) kijk maar eens in je locale nauurvoedingswinkel.

En ga eens wat vaker naar buiten.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#11
Supervlieg zei:
Je hebt huidkanker en je gaat dood. Shit happens! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Een crackslet als jij hoeft je
daar geen zorgen over te maken.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bscw zei:
Supervlieg zei:
Je hebt huidkanker en je gaat dood. Shit happens! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Een crackslet als jij hoeft je
daar geen zorgen over te maken.
Klik om te vergroten...
Niet dat ik dat al deed, maar fijn dat je me er ff aan herinnert. Ik zou nog wat meer meth proberen op je 15e als ik jou was! "crackslet"
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bscw zei:
Supervlieg zei:
Je hebt huidkanker en je gaat dood. Shit happens! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Een crackslet als jij hoeft je
daar geen zorgen over te maken.
Klik om te vergroten...

Doe eens rustig aan kereltje.. schelden staat je niet, geloof me.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vrede op aarde, ik hoop dat kerst het gaat maken dit jaar
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#15
Supervlieg zei:
Bscw zei:
Supervlieg zei:
Je hebt huidkanker en je gaat dood. Shit happens! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Een crackslet als jij hoeft je
daar geen zorgen over te maken.
Klik om te vergroten...
Niet dat ik dat al deed, maar fijn dat je me er ff aan herinnert. Ik zou nog wat meer meth proberen op je 15e als ik jou was! "crackslet"
Klik om te vergroten...

Heb 't al TE vaak gedaan met je moeder!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
waar doel je op joegie?
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#17
-spaceman- zei:
waar doel je op joegie?
Klik om te vergroten...

NIET op ruzie maar die
supernurd moet weer eens
een onnodige opmerking maken.

En waarom noem je me joegie?!
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bscw zei:
-spaceman- zei:
waar doel je op joegie?
Klik om te vergroten...

NIET op ruzie maar die
supernurd moet weer eens
een onnodige opmerking maken.

En waarom noem je me joegie?!
Klik om te vergroten...
Ik irriteer me aan die betweterige onzin van jou. Gezien je posts (en houding) weet je allemaal nog vrij weinig tot niets over drugs, dus alsjeblieft hou je eigen onzin voor je, hoeven anderen ook niet dezelfde fouten te maken als dat jij doet.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#19
Supervlieg zei:
Bscw zei:
-spaceman- zei:
waar doel je op joegie?
Klik om te vergroten...

NIET op ruzie maar die
supernurd moet weer eens
een onnodige opmerking maken.

En waarom noem je me joegie?!
Klik om te vergroten...
Ik irriteer me aan die betweterige onzin van jou. Gezien je posts (en houding) weet je allemaal nog vrij weinig tot niets over drugs, dus alsjeblieft hou je eigen onzin voor je, hoeven anderen ook niet dezelfde fouten te maken als dat jij doet.
Klik om te vergroten...

Ik ben misschien 15 maar ik weet zeker wel meer
van xtc dan en gemiddelde gebruiker.
En ik denk niet dat je daar over kan oordelen
als je me niet kent.
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat een mattie Boy :grin: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."