#1
Lieve schat, je bent nog geen 16, waarom blijf je nog niet even van die kankerzooi af en rook je lekker een jointje, of drink een lekker koud biertje ofzo. ![:)]()
Serenity zei:Lieve schat, je bent nog geen 16, waarom blijf je nog niet even van die kankerzooi af en rook je lekker een jointje, of drink een lekker koud biertje ofzo.![]()
Serenity zei:Lieve schat, je bent nog geen 16, waarom blijf je nog niet even van die kankerzooi af en rook je lekker een jointje, of drink een lekker koud biertje ofzo.![]()
Bscw zei:Serenity zei:Lieve schat, je bent nog geen 16, waarom blijf je nog niet even van die kankerzooi af en rook je lekker een jointje, of drink een lekker koud biertje ofzo.![]()
Omdat ik dat niet meer doe
zit tegenwoordig aan de heroïne schaaat!



Bscw zei:Hallo mijn beste DFers!
Ik ben 15 jaar bijna 16.
Ik weet niet of 't aan me leeftijd
ligt ofso, maar als ik om de 2 maanden
en pilletje slik is 't zo van ik ben heel
donkerbruin als ik 't neem de 3 dagen
daarna ook wel(nadat ik steeds lichter word
van huid)ben ik opeens megaanders gekleurd
qua huid echt van gezond naar niet gezond.
En 't gebeurd al wanneer ik er 1tje in de maand
tot 2 maanden neem.
Is dat niet vanwege me leeftijd of ligt 't aan de
pilletjes die ik slik: Tulpjes.
Vele malen dank als jullie info hebben.
Peace![]()
Supervlieg zei:Je hebt huidkanker en je gaat dood. Shit happens!![]()
Niet dat ik dat al deed, maar fijn dat je me er ff aan herinnert. Ik zou nog wat meer meth proberen op je 15e als ik jou was! "crackslet"Bscw zei:Supervlieg zei:Je hebt huidkanker en je gaat dood. Shit happens!![]()
Een crackslet als jij hoeft je
daar geen zorgen over te maken.
Bscw zei:Supervlieg zei:Je hebt huidkanker en je gaat dood. Shit happens!![]()
Een crackslet als jij hoeft je
daar geen zorgen over te maken.
Supervlieg zei:Niet dat ik dat al deed, maar fijn dat je me er ff aan herinnert. Ik zou nog wat meer meth proberen op je 15e als ik jou was! "crackslet"Bscw zei:Supervlieg zei:Je hebt huidkanker en je gaat dood. Shit happens!![]()
Een crackslet als jij hoeft je
daar geen zorgen over te maken.
-spaceman- zei:waar doel je op joegie?
Ik irriteer me aan die betweterige onzin van jou. Gezien je posts (en houding) weet je allemaal nog vrij weinig tot niets over drugs, dus alsjeblieft hou je eigen onzin voor je, hoeven anderen ook niet dezelfde fouten te maken als dat jij doet.Bscw zei:-spaceman- zei:waar doel je op joegie?
NIET op ruzie maar die
supernurd moet weer eens
een onnodige opmerking maken.
En waarom noem je me joegie?!
Supervlieg zei:Ik irriteer me aan die betweterige onzin van jou. Gezien je posts (en houding) weet je allemaal nog vrij weinig tot niets over drugs, dus alsjeblieft hou je eigen onzin voor je, hoeven anderen ook niet dezelfde fouten te maken als dat jij doet.Bscw zei:-spaceman- zei:waar doel je op joegie?
NIET op ruzie maar die
supernurd moet weer eens
een onnodige opmerking maken.
En waarom noem je me joegie?!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."