#1
Ik zou zeggen accepteren, als je constant gaat bezig zijn om te denken dat je niet 'mag' klapperen ga je niet ten volle kunnen genieten lijkt me.
Het zal lukken voor eventjes maar wanneer je terug 'in the moment' zit zal je zien dat je weer een tijdje onbewust aan het klapperen bent..., voor mij vroeger was het ook een hopeloze zaak
, gewoon laten gaan die kaakjes.
grts
Het zal lukken voor eventjes maar wanneer je terug 'in the moment' zit zal je zien dat je weer een tijdje onbewust aan het klapperen bent..., voor mij vroeger was het ook een hopeloze zaak
grts