Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc 13 jarige leeftijd

Xtc 13 jarige leeftijd

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#1
13 jaar lekkere vrienden heb jij zeg :tearsofjoy:

Sorry maar dat gaat echt te ver.
Ik vind wiet roken op die leeftijd al eigenlijk niet kunnen, laat staan MDMA .
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond, noem me maar Jan.
Ik ben nu 14 naar heb op 13 jarige leeftijd voor het eerst xtc uitgeprobeerd. Ik was toen 1.80 en 65 kg. Ik had ongeveer 85 mg mdma, heb t laatst weer gedaan. Wel met meet dan 6 maanden ertussen. Vraag me af of dit héél slecht is of dat het wel meevalt. Aangezien ik de lichaamsbouw heb van een 20 jarige (qua lengte) ikzelf denk dat dit niet zoveel kwaad kan maar bepaalde vrienden wel. Wat vinden jullie?
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja maat k ben volgens mij al bijna uitgegroeid dus daar ligt t niet echt aan en word ook niet zo snel verslaafd. Heb ook al jaar of 2, iets minder ong 4 joints per week gerookt en ben nu ook al twee en een halve maand gestopt zonder problemen
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zelf vind dat je er te jong aan begonnen bent, je zit net in de puberteit, je lichaam groeit nog, je hersenen dus ook!
Op zo'n jonge leeftijd kan het volgens mij meer schade doen, vooral tijdens/voor de groei. Ik denk ook dat je op zo'n leeftijd verslavingsgevoeliger bent.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Veels te jong!

Gebruik een keer xtc als je hersenen volgroeid zijn.

Nogmaals, veeeeels te jong...echt kap ermee.
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#6
zeker niet doen!
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Troll? Of?


SOwieso je hersenen groeien nog lang door, tot je 21ste of zo.. Dus stop maar lekker met die pillen en wacht tot je een grote jongen bent!
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Je bent misschien groot qua lengte maar dat wil niet zeggen dat je hersenen volledig zijn ontwikkeld.
Als je dan toch een betweter wilt zijn, ondervind dan zelf ook maar de gevolgen.
Ik ben ook op vroege leeftijd met alles begonnen, maar 13...
Te Jong, Vriend. :wink:

Dit is ook het bewijs dat je nog lang niet volwassen bent,
Als je dat enigzins wel zou zijn dan zou je het links laten liggen totdat je ouder bent...
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind dat ik er vroeg mee was begonnen (16), maar dit is extreem vroeg, te vroeg. Dus gewoon wachten tot je wat ouder bent :wink:
j
joriisvwLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind 13 ook echt veels te jong hoor! Stop ermee!
Ik ben zelf 16 en heb spijt dat ik zovaak xtc heb gebruikt.. Je maakt gewoon steeds sneller de stap om het nog eens te gebruiken als je nog jong bent, je denkt minder na over dingen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."