Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC wanneer het beste in te nemen?

XTC wanneer het beste in te nemen?

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Ik ga vanavond xtc doen, en heb daar natuurlijk erg veel zin in!
2 keer eerder ging het allemaal prima behalve het innemen.

De eerste keer had ik van te voren gegeten duurde het 4 uur voordat de pil begon te werken. De 2e keer had ik niets ontbeten en dus een totaal lege maag, toen duurde het anderhalf uur.

Vanavond wil ik dit dus anders aanpakken, ik heb eigenlijk 2 keuzes, voor het avond eten of na het avond eten. wat is het beste?

zijn er nog andere manieren om oraal het in te nemen en het sneller gaat? (want pluggen daar begin ik niet aan :P )
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
henkdevries zei:
Hallo,
Ik ga vanavond xtc doen, en heb daar natuurlijk erg veel zin in!
2 keer eerder ging het allemaal prima behalve het innemen.

De eerste keer had ik van te voren gegeten duurde het 4 uur voordat de pil begon te werken. De 2e keer had ik niets ontbeten en dus een totaal lege maag, toen duurde het anderhalf uur.

Vanavond wil ik dit dus anders aanpakken, ik heb eigenlijk 2 keuzes, voor het avond eten of na het avond eten. wat is het beste?

zijn er nog andere manieren om oraal het in te nemen en het sneller gaat? (want pluggen daar begin ik niet aan :P )
Klik om te vergroten...

2 maagtabletten een half uur voordat je het gaat innemen. Dat brengt de zuurtegraad in je maag omlaag waardoor er minder mdma afgebroken word. Hierdoor word het ook sneller opgenomen.

De pil goed kauwen of verpulveren en in een capsule doen.

Of deze alletwee :grin:

of mdma snuiven.
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt!
Hij is getest op 70 MG wat vrij weinig is maar ik weeg nog geen 60 kg dus dat is wel oke toch? Volgens mij is het dan best slecht om het te snuiven aangezien het een pil is en dus zit er ook kalk ik oid toch?

als ik de pil kapotbijt gaat het dan sneller? want is wel en goede optie dan. maagtabletten icm xtc klinkt mij niet erg gezond in de oren :)

bedankt voor de tips!
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
henkdevries zei:
als ik de pil kapotbijt gaat het dan sneller?
bedankt voor de tips!
Klik om te vergroten...
Wil je nog een gebit hebben binnen 10jaar? Neen.
Wil je geen gebit meer binnen 10 jaaar? Ja, doe zo voort :rock:
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#5
wederom bedankt voor de reacties,

3e keer, dus redelijke beginner. hoezo is het zo schadelijk voor je gebit dan?
maagtabletten begin ik niet aan omdat ik dat gewoon niet prettig vind, normaal slik ik helemaal niets eigenlijk zelden asprientjes en die bijt ik ook door op advies van de docter.

maar de vraag was eigenlijk, eerst eten en dan de pil of eerst de pil en dan eten ?

tnx
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#6
henkdevries zei:
wederom bedankt voor de reacties,

3e keer, dus redelijke beginner. hoezo is het zo schadelijk voor je gebit dan?
maagtabletten begin ik niet aan omdat ik dat gewoon niet prettig vind, normaal slik ik helemaal niets eigenlijk zelden asprientjes en die bijt ik ook door op advies van de docter.

maar de vraag was eigenlijk, eerst eten en dan de pil of eerst de pil en dan eten ?

tnx
Klik om te vergroten...


Je kunt de pil met een lepel fijnmaken en dat in een vloeitje doen en dan doorslikken.
Maagtabletten bij af en toe gebruik is niet schadelijk(ik gebruik het dagelijks op dokters recept)
Wat je verder vaak zal lezen hier en daar sta ik ook achter neem een goede maaltijd met veel koolhydraten en wacht dan 3 uur .
Na die 3 uur kun je gerust de pil dropen succes
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou een aantal uren eten voordat je je pil neemt.
Dan heb je in iedergeval een bodempje, want als je er eenmaal lekker inzit heb je hoogstwaarschijnlijk minder trek in eten en kun je misschien een vervelend gevoel in je maag krijgen, maar dit hoeft niet.

Je kunt ook een pillencrusher kopen bij de apotheek. Kost rond de € 3,50 werk uitstekend en er zit ook nog eens een ingebouwde pillensnijder in! :)

EDIT: hoe heb je het uiteindelijk gedaan en hoe beviel het?
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb hem uiteindelijk voor t eten genomen en toen gaan eten.
Het was mijn 2e keer en hij sloeg niet in :confused:
Echt wtf hij sloeg gewoon niet in, ik ben maar gaan blowen naar 4 uur.
Ik had me er super erg op zitten verheugen mensen beweerde dat het daar door kwam.
Andere die de zelfde shit hadden gingen wel gewoon lekker :confused:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#9
henkdevries zei:
Heb hem uiteindelijk voor t eten genomen en toen gaan eten.
Het was mijn 2e keer en hij sloeg niet in :confused:
Echt wtf hij sloeg gewoon niet in, ik ben maar gaan blowen naar 4 uur.
Ik had me er super erg op zitten verheugen mensen beweerde dat het daar door kwam.
Andere die de zelfde shit hadden gingen wel gewoon lekker :confused:
Klik om te vergroten...

heb ik ook wel eens gehad met vlak ervoor of erna eten.
k gok dat t dan gewoon tussen t verteerde eten komt te zitten en de stoffen niet opgenomen kunnen worden? beter een paar uurtjes van te voren eten :wink:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Gemini zei:
Ik wil het ook weten! De vorige keer had ik laat gegeten en dat ging mis :(
Klik om te vergroten...

ja moet je ook niet doen he...is al gezegd hoe je het wel kunt doen.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zelf eet een paar uur van te voren gewoon normaal, en dan uur voor inname wat lichts, zoals fruit of crackertje of zo of iets anders wat makkelijk te verteren is. Af en toe slaat ie wel laat in maar het duurt nooit langer dan 1 uur en 15 min. Dus miss tip voor de volgende keer?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wil het ook weten! De vorige keer had ik laat gegeten en dat ging mis :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."