Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren na pillen

Hallucineren na pillen

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
k
kleinmeisje123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen! Ik ben een meisje van 18 jaar en experimenteer al een wat langere tijd met verschillende soorten drugs. Ik heb nog nooit last gehad ervan of vervelende ervaringen meegemaakt. Afgelopen zaterdag had ik een hardstylefeest en daar heb ik pillen geslikt; blauwe supermans. Die heb ik al vaker op en doen het bij mij erg goed. Toen ik thuis kwam om een uur of 6 was het al redelijk uitgewerkt, de laatste paar uur slik ik niks meer. Maar toen ik eenmaal in bed lag schrok ik me dood, ik ben gaan trippen en hallucineren als een malle. Er sprong een kat bij me in bed en ik zag m'n beste vriendinnetje ineens staan. Het werd steeds enger, er stond iemand in de spiegel die me aankeek en er zat een huilend meisje tegen mijn kast aan. Ook zag ik overal spinnen lopen. Ik heb ontzettend veel gezien en it freaked me out! Nu is mijn vraag: is dit normaal? Ik heb het nog nooit gehad en mijn vrienden ook niet. Heeft iemand dezelfde ervaring gehad?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hebt waarschijnlijk gewoon te veel gehad, al vind ik de hallucinaties wel wat opmerkelijk. Veel mensen gaan hallucineren bij uitwerken van MDMA, voornamelijk als ze te veel gebruiken. Een deel van de MDMA wordt dan omgezet in MDA wat hallucinaties veroorzaakt.

Veel mensen zien op feesten bijvoorbeeld statafels en dranghekken staan en mensen krijgen baarden/brillen. Echter een huilend meisje tegen een kast en een kat op bed heb ik nog niet eerder gehoord.

Hoeveel heb je gehad?
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een keer gehad dat ik her en der mensen zag lopen toen ik onderweg was naar huis na een avond xtc. Hallucinaties kunnen per persoon en per keer verschillen, maar niet iets om je zorgen over te maken. Maar zoals SmartieAndMe zegt is het waarschijnlijk verstandig om de volgende keer wat minder te nemen.
k
kleinmeisje123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Je hebt waarschijnlijk gewoon te veel gehad, al vind ik de hallucinaties wel wat opmerkelijk. Veel mensen gaan hallucineren bij uitwerken van MDMA, voornamelijk als ze te veel gebruiken. Een deel van de MDMA wordt dan omgezet in MDA wat hallucinaties veroorzaakt.

Veel mensen zien op feesten bijvoorbeeld statafels en dranghekken staan en mensen krijgen baarden/brillen. Echter een huilend meisje tegen een kast en een kat op bed heb ik nog niet eerder gehoord.

Hoeveel heb je gehad?
Klik om te vergroten...

Niet eens veel, ik heb maar 2 keer wat geslikt. De eerste keer een halfje en die sloeg aardig in. Vandaar dat ik later nog maar een kwartje heb bijgenomen. Andere hallucinaties had ik geen last van.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je een klein meisje bent kan 3/4 pil wel veel zijn. Toch zeker als je zon sterke pil hebt.
Q
QocaïneIsBackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Joopiejo zei:
Als je een klein meisje bent kan 3/4 pil wel veel zijn. Toch zeker als je zon sterke pil hebt.
Klik om te vergroten...

Dit is precies wat ik wilde aangeven.
Hoewel je van de kleur of afdruk van een pil niets kan afleiden, staan blauwe supermannen wel bekend als zware pillen. Er zijn pillen getest op 180mg of meer!

Dit staat ongeveer gelijk aan 4 'normale' pillen. Je hebt gewoon te veel binnen gehad.
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb bij mezelf gemerkt dat het 'dan ook maar' naar bed gaan na drugsgebruik vaak niet lekker ging, van 'plafonddienst' wordt niemand vrolijk, misschien dat je door het alleen in het donker liggen die hallucinaties/ enge ervaring had ?
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#8
QocaïneIsBack zei:
Joopiejo zei:
Als je een klein meisje bent kan 3/4 pil wel veel zijn. Toch zeker als je zon sterke pil hebt.
Klik om te vergroten...

Dit is precies wat ik wilde aangeven.
Hoewel je van de kleur of afdruk van een pil niets kan afleiden, staan blauwe supermannen wel bekend als zware pillen. Er zijn pillen getest op 180mg of meer!

Dit staat ongeveer gelijk aan 4 'normale' pillen. Je hebt gewoon te veel binnen gehad.
Klik om te vergroten...

Klopt. Vandaar dat ik gestopt men met die hele zware android pillen. Als ik van 'n halfje al dat effect had, zelfs enorme hoofdpijn de dag erna, tsja...

Het is zo dat wij een slechte naam krijgen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Probeerenleer zei:
Klopt. Vandaar dat ik gestopt men met die hele zware android pillen. Als ik van 'n halfje al dat effect had, zelfs enorme hoofdpijn de dag erna, tsja...
Klik om te vergroten...

Je kan toch kwartjes nemen?

Ik vermaal ze vaak. Dan afwegen en in een capsule, ideaal..!
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#10
SmartieAndMe zei:
Probeerenleer zei:
Klopt. Vandaar dat ik gestopt men met die hele zware android pillen. Als ik van 'n halfje al dat effect had, zelfs enorme hoofdpijn de dag erna, tsja...
Klik om te vergroten...

Je kan toch kwartjes nemen?

Ik vermaal ze vaak. Dan afwegen en in een capsule, ideaal..!
Klik om te vergroten...

Ben nog niet goed thuis in XTC. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."