Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen! Ik ben een meisje van 18 jaar en experimenteer al een wat langere tijd met verschillende soorten drugs. Ik heb nog nooit last gehad ervan of vervelende ervaringen meegemaakt. Afgelopen zaterdag had ik een hardstylefeest en daar heb ik pillen geslikt; blauwe supermans. Die heb ik al vaker op en doen het bij mij erg goed. Toen ik thuis kwam om een uur of 6 was het al redelijk uitgewerkt, de laatste paar uur slik ik niks meer. Maar toen ik eenmaal in bed lag schrok ik me dood, ik ben gaan trippen en hallucineren als een malle. Er sprong een kat bij me in bed en ik zag m'n beste vriendinnetje ineens staan. Het werd steeds enger, er stond iemand in de spiegel die me aankeek en er zat een huilend meisje tegen mijn kast aan. Ook zag ik overal spinnen lopen. Ik heb ontzettend veel gezien en it freaked me out! Nu is mijn vraag: is dit normaal? Ik heb het nog nooit gehad en mijn vrienden ook niet. Heeft iemand dezelfde ervaring gehad?"
"SmartieAndMe zei: Je hebt waarschijnlijk gewoon te veel gehad, al vind ik de hallucinaties wel wat opmerkelijk. Veel mensen gaan hallucineren bij uitwerken van MDMA, voornamelijk als ze te veel gebruiken. Een deel van de MDMA wordt dan omgezet in MDA wat hallucinaties veroorzaakt. Veel mensen zien op feesten bijvoorbeeld statafels en dranghekken staan en mensen krijgen baarden/brillen. Echter een huilend meisje tegen een kast en een kat op bed heb ik nog niet eerder gehoord. Hoeveel heb je gehad? Klik om te vergroten... Niet eens veel, ik heb maar 2 keer wat geslikt. De eerste keer een halfje en die sloeg aardig in. Vandaar dat ik later nog maar een kwartje heb bijgenomen. Andere hallucinaties had ik geen last van."