Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLui door XTC?

Lui door XTC?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is gewoon het effect wat XTC heeft op jou. Ik heb er zelf ook last van, ik ga lekker zitten, lullen met mensen, beetje rondlopen en heel af en toe dans ik eventjes. Als je echt wilt dansen zou ik naar andere middelen gaan kijken, speed of 4-FA bijvoorbeeld. Daar stamp ik echt de hele avond op.

Wat je ook kan doen, is gewoon gaan dansen als je aan de XTC bent. Dat hielp bij mij ook wel eens, als ik nou eenmaal danste stopte ik er niet mee.
U
UpndDownLid
01-01-2024, 00:00
#2
XTC is een feestdrug, maar vrijwel altijd als ik het genomen heb ga ik zitten en genieten van d'r muziek. Ik ben 1,80 lang en weeg +/- 75, geen tot weinig tolerantie en Max. 1 pil per 2 maanden.
Weet iemand hoe dit kan komen? Want eigenlijk wil ik op een feest gewoon kei hard gaan rn niet lui zitten wezen...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook ik word er lui van. Sommigen krijgen energie, sommigen gaan ermee chillen. Zo is het nu eenmaal. Ik gebruik XTC zelfs alleen nog maar thuis op de bank, vind ik veel chiller dan op een feestje lui worden en te slap zijn om te dansen :grin:
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#4
UpndDown zei:
Pandan zei:
Dat is gewoon het effect wat XTC heeft op jou. Ik heb er zelf ook last van, ik ga lekker zitten, lullen met mensen, beetje rondlopen en heel af en toe dans ik eventjes. Als je echt wilt dansen zou ik naar andere middelen gaan kijken, speed of 4-FA bijvoorbeeld. Daar stamp ik echt de hele avond op.

Wat je ook kan doen, is gewoon gaan dansen als je aan de XTC bent. Dat hielp bij mij ook wel eens, als ik nou eenmaal danste stopte ik er niet mee.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie, dat laatste tevergeefs al geprobeerd...
Speed is totaal niks voor mij vind het te hard gaan, en 4-FA helaas nooit kunnen krijgen tot nu toe.
Bedankt want ik weet nu wel wat ik nodig heb om te feesten :).
Klik om te vergroten...

Wat dacht je van speed bommetjes? Gewoon een geringe hoeveelheid in een capsule.
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#5
XTC gebruik ik het liefste in 't zonnetje, of rond een kampvuurtje/op de bank. Ik word er ook lam van, ik denk dat ik liever speed of 4fmp op feestjes doe, daar word ik wel actief van.
U
UpndDownLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pandan zei:
Dat is gewoon het effect wat XTC heeft op jou. Ik heb er zelf ook last van, ik ga lekker zitten, lullen met mensen, beetje rondlopen en heel af en toe dans ik eventjes. Als je echt wilt dansen zou ik naar andere middelen gaan kijken, speed of 4-FA bijvoorbeeld. Daar stamp ik echt de hele avond op.

Wat je ook kan doen, is gewoon gaan dansen als je aan de XTC bent. Dat hielp bij mij ook wel eens, als ik nou eenmaal danste stopte ik er niet mee.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie, dat laatste tevergeefs al geprobeerd...
Speed is totaal niks voor mij vind het te hard gaan, en 4-FA helaas nooit kunnen krijgen tot nu toe.
Bedankt want ik weet nu wel wat ik nodig heb om te feesten :).
U
UpndDownLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hazekees zei:
UpndDown zei:
Pandan zei:
Dat is gewoon het effect wat XTC heeft op jou. Ik heb er zelf ook last van, ik ga lekker zitten, lullen met mensen, beetje rondlopen en heel af en toe dans ik eventjes. Als je echt wilt dansen zou ik naar andere middelen gaan kijken, speed of 4-FA bijvoorbeeld. Daar stamp ik echt de hele avond op.

Wat je ook kan doen, is gewoon gaan dansen als je aan de XTC bent. Dat hielp bij mij ook wel eens, als ik nou eenmaal danste stopte ik er niet mee.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie, dat laatste tevergeefs al geprobeerd...
Speed is totaal niks voor mij vind het te hard gaan, en 4-FA helaas nooit kunnen krijgen tot nu toe.
Bedankt want ik weet nu wel wat ik nodig heb om te feesten :).
Klik om te vergroten...

Wat dacht je van speed bommetjes? Gewoon een geringe hoeveelheid in een capsule.
Klik om te vergroten...
Al eens geprobeerd, werd helemaal para, ;(
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#8
UpndDown zei:
Al eens geprobeerd, werd helemaal para, ;(
Klik om te vergroten...

Misschien een lagere dosis proberen? Het kan zijn dat je gewoonweg teveel hebt gebruikt.
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik een nacht voor XTC gebruik slecht / niet / weinig heb geslapen heb ik vaak ook meer behoefte om rustig te zitten en genieten. Maar je moet er niet aan toe geven en gewoon blijven staan en dansen en dan meestal kom ik wel los.
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet niet hoeveel je als startdosis neemt maar ik zou als ik jou was die lager maken.
Dat werd mij aangeraden toen ik een paar maanden terug dezelfde vraag stelde.
Als je ooit 4-FMP kan kopen, KOPEN!
4-FMP is echt een geweldige vervanger van xtc!

R0mmelP0t

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."