#1
Dat is gewoon het effect wat XTC heeft op jou. Ik heb er zelf ook last van, ik ga lekker zitten, lullen met mensen, beetje rondlopen en heel af en toe dans ik eventjes. Als je echt wilt dansen zou ik naar andere middelen gaan kijken, speed of 4-FA bijvoorbeeld. Daar stamp ik echt de hele avond op.
Wat je ook kan doen, is gewoon gaan dansen als je aan de XTC bent. Dat hielp bij mij ook wel eens, als ik nou eenmaal danste stopte ik er niet mee.
Wat je ook kan doen, is gewoon gaan dansen als je aan de XTC bent. Dat hielp bij mij ook wel eens, als ik nou eenmaal danste stopte ik er niet mee.