Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kennethvds zei: Als het een maand later was dan zal het volgens mij niet aan de cannabis gelegen hebben maar eeder zou ik gaan zoeken in de hele reeks andere drugs die al gebruitk hebt. "Done; Wiet, Hasj, (Dex)Amfetamine, (Herbal) XTC, Tripknollen, N2O, Paddo's, MDA, LSD en MDEA." Van wiet begin je ook niet te hallucineren hoogstens de kleuren worden een beetje scherper en soms misschien zwarte plekjes als je te snel rechtstaat maar daar houd het op hoor vriend. Klik om te vergroten... Allereerst bedankt voor je reacties, maar na die keer wiet heb ik nooit meer iets gebruikt behalve alcohol. De laatste keer amfetamine was 1 maand voor ik dus bad ging op die wiet. Misschien goed om te vermelden dat de mensen waarmee ik was hetzelfde ervaarden als mij. Ik vroeg me af of er iets door de wiet heen had kunnen zitten, ook omdat het effect zo extreem lang aanhield. Ik dacht zelf PCP maar dat is slecht te krijgen in NL dus daar ga ik niet vanuit."
"XTC is een feestdrug, maar vrijwel altijd als ik het genomen heb ga ik zitten en genieten van d'r muziek. Ik ben 1,80 lang en weeg +/- 75, geen tot weinig tolerantie en Max. 1 pil per 2 maanden. Weet iemand hoe dit kan komen? Want eigenlijk wil ik op een feest gewoon kei hard gaan rn niet lui zitten wezen..."
"31 mei heb ik mijn 2e pilletje geslikt, net als de vorige keer (25 dagen daar voor) een domino. Ik weet dat je er beter 3 maanden tussen moet houden maar dit was een uitzondering. Ik heb de vraag; zijn er replica domino stenen in omloop? Waarom? Ik had een heel ander gevoel dan het love gevoel, het was meer dat ik bezig was met mezelf, ook kreeg niks een roze gloed wat ik vorige keer wel had. De maat waarmee ik deed zei ook dat het heel anders leek maar vond dit lekkerder. Zou het kunnen dat er een ander stofje in de pillen zat?"
"Siemen23 zei: In pincipe zou het kunnen dat er iets anders in zat maar ik denk nietdat het hier het geval is. Waarom het anders was dan vorige keren? 2 mogelijke redenen: Het speciale xtc gevoel verdwijnt als je er ggeen pauzes van 2-3 maand tussen laat. Je hersenen hebben tijd nodig om de stof die je het love gevoel geeft terug aan te makrn. Oook is xtc een drug warvan het effect sterk afhangt van de setting, de sfeer en hoe jij je e op het moment voelt. Greetz Klik om te vergroten... Ik had het hier voor maar 1 keer gedaan, setting 1e keer was m'n slaapkamer met speakers overdag. Setting 2e keer (waar deze post over gaat) was 's nachts buiten op het strand met muziek vanuit een iPhone... Zou dit effect kunnen hebben op het effect"
"jordynhemel zei: Pandan zei: Ik raad dit ten zeerste af. Nu je 3 weken achter elkaar hebt gebruikt kan je beter 3 maanden wachten voordat je weer XTC gebruikt. Ook zou ik minder XTC gebruiken, 2 en een halve pil is erg veel. Heb je ze laten testen? Hoeveel mg zat er in elke pil? Klik om te vergroten... Bedankt voor de informatie, de pillen zijn niet getest ... ik woon in België en weet niet of dat hier mogelijk is zonder het op internet te bestellen. Ik kan je wel vertellen dat de eerste 2 halfjes groene monster energy waren, en de laatste keer waren het witte domino's. Klik om te vergroten... Ook in België is het voor zover ik weet gewoon mogelijk om pillen te testen maar aanzienlijk minder dan in Nederland. Je mag nooit van een logo uit gaan dag er bepaalde hoeveelheid MDMA in zit. Zoals de domino's die je hebt gehad zijn ook meerdere soorten van in omloop die niet met bloot oog te onderscheiden zijn. Ik weet niet voor hoever je in staat bent om ze te (laten) testen maar dit is wel het veiligst. Wat hier boven al vermeld is door Pandan klopt inderdaad, je hebt geen serotonine syndroom, wel maak je te vaak gebruik van het middel om er lange tijd van te kunnen blijven genieten en daarom is het inderdaad beter nu voor jezelf de 3 maanden regel aan te houden. Natuurlijk moet je zelf beslissen wat je met je lichaam doet. Greetz"
"Pandan zei: Dat is gewoon het effect wat XTC heeft op jou. Ik heb er zelf ook last van, ik ga lekker zitten, lullen met mensen, beetje rondlopen en heel af en toe dans ik eventjes. Als je echt wilt dansen zou ik naar andere middelen gaan kijken, speed of 4-FA bijvoorbeeld. Daar stamp ik echt de hele avond op. Wat je ook kan doen, is gewoon gaan dansen als je aan de XTC bent. Dat hielp bij mij ook wel eens, als ik nou eenmaal danste stopte ik er niet mee. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie, dat laatste tevergeefs al geprobeerd... Speed is totaal niks voor mij vind het te hard gaan, en 4-FA helaas nooit kunnen krijgen tot nu toe. Bedankt want ik weet nu wel wat ik nodig heb om te feesten ."
"Hazekees zei: UpndDown zei: Pandan zei: Dat is gewoon het effect wat XTC heeft op jou. Ik heb er zelf ook last van, ik ga lekker zitten, lullen met mensen, beetje rondlopen en heel af en toe dans ik eventjes. Als je echt wilt dansen zou ik naar andere middelen gaan kijken, speed of 4-FA bijvoorbeeld. Daar stamp ik echt de hele avond op. Wat je ook kan doen, is gewoon gaan dansen als je aan de XTC bent. Dat hielp bij mij ook wel eens, als ik nou eenmaal danste stopte ik er niet mee. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie, dat laatste tevergeefs al geprobeerd... Speed is totaal niks voor mij vind het te hard gaan, en 4-FA helaas nooit kunnen krijgen tot nu toe. Bedankt want ik weet nu wel wat ik nodig heb om te feesten . Klik om te vergroten... Wat dacht je van speed bommetjes? Gewoon een geringe hoeveelheid in een capsule. Klik om te vergroten... Al eens geprobeerd, werd helemaal para, ;("
"Wat? - Tripknollen / Truffels. (7/8 gram Dolphin Delight) Waar? - Mijn huis. Wie? - "A" en ik. Mijn eerste tripreportje, excuses als het niet helemaal perfect is. A en ik hadden na het proberen van Cannnabis, XTC, Pep en enkele uppers ook wel interesse gekregen in paddo's en truffels, dit mede door de hallucinaties op XTC de eerste keer. A kwam op een dag naar school en liet me een doosje truffels zien, gelijk een big smile op mijn gezicht natuurlijk want ik was die vrijdag alleen thuis. We hadden dus afgesproken ze die vrijdag bij mij thuis te nuttigen. Na veel geleden te hebben over de slechte smaak maar even 3 repen chocolade gehaald om het weg te krijgen. Half 5 begonnen we met eten en ik vond de smaak nog erg mee vallen, de structuur had wat weg van een walnoot vond ik. Na 3 kleine stukjes begon de slechte smaak te overheersen en heb ik de chocolade er maar bij gepakt, vervolgens hebben we in 15 minuten alles opgegeten. Na ongeveer 10 minuten na het laatste stukje begonnen de eerste kussens al te ademen dus maakte we het ons gemakkelijk door op de bank te gaan zitten, lekkere reaggeaton muziek op en met grote verwachtingen wachten op de trip. Op mijn kamer heb ik gekleurde led lichten die ik van kleur kan veranderen, ik heb deze kleuren nog nooit zo intens zien veranderen. Toen we zoon beetje op de piek zaten hoorde ik de voordeur open gaan, mijn ouders waren thuis, zo leuk als het was zo eng werd het nu. Ik was bang dat ze zouden zien dat mijn kamer een kinderspeeltuin was geworden, want ja zo zag het er ongeveer uit voor mij. Gelukkig merkten ze niks, zelfs niet van A die met z'n grote doppen gewoon een gesprek startte met mijn vader... Ik heb voor een groot deel een mooie trip gehad, erg jammer dat ouders er veel te vroeg waren. Aan de andere kant wel van geleerd dat je 100% zeker moet weten dat je alleen thuis bent tot je trip afgelopen is. Als jullie tips of verbeter punten hebben hoor ik dat graag!"
"Het is al weer een tijdje geleden maar toch vond ik het een goed idee om dit verhaal/deze vraag op drugsforum te posten. Ik voel mij nu voor een periode van 4 maanden "vaag" hiervoor krijg ik op het moment gespecialiseerde hulp. Het verhaal; Het was zover, bijna kerstvakantie. Daar had ik erg veel zin in en had een paar leuke plannen ervoor gemaakt. Op een dag op school hadden we weer eens zin om een jointje te roken. Ik zou het wel halen want ik kende iemand die toevallig wel even langs kon komen. Goed voor 10 euro gehaald en we kregen best gul iets van 1.9 gram (niet gewogen) hij zei dat het "white russia" was, maar ik had er zelf nog nooit van gehoord. Snel hebben we 2 pure joints gedraaid en wilden die rond de middagpauze oproken. Toen de middagpauze aanbrak waren we naar een veldje gelopen we hadden 4 mensen die die dag hun eerste joint ooit zouden roken dus besloten een vriend en ik,omdat we het al vaker gerookt hadden, zelf maar eens te beginnen. Nooit heb ik geweten wat stoned was eigenlijk ik voelde me altijd wel vaag en vrolijk, maar bijzonder vond ik het niet. Na deze joint kwam daar verandering in, ik merkte zoals gewoonlijk niks, tot ik een peukje rookte. Het leek in te kicken, zoals een xtc pil dat ook altijd kan doen. Het werd heftig de lichten werden feller en ook begon ik zelfs andere kleuren te zien, raar dat had ik nooit iemand horen vertellen. Enfin, erg stoned liepen we terug naar school. Ik begon rare dingen waar te nemen en zelfs hallucinaties kwamen erbij kijken. Ik zag voor mijn ogen blokjes omdraaien en opeens was ik in school. Dit was het moment dat ik het idee had dat ik bad ging. Het duurde lang, wachten op de docent en de klasgenoten waren erg druk. Zelf voelde ik me verdoofd alsof ik veel te veel bier gedronken had. Helaas waren 2 van de beginners er net zo aan toe als ik maar zij werden wit en gingen beide naar het toilet om daar over te geven. Natuurlijk vond de docent dit niet fijn dus hij begon te mailen. Ondertussen leek het licht te knipperen en werd ik steeds warmer. Pas in de laatste les werd ik opgehaald door de rector en werden we samen in een kamertje geplaatst. Na een hele preek zijn onze ouders gebeld en natuurlijk heb ik thuis een preek gekregen. De kerstvakantie werd minder leuk dan ik gedacht had. 1 maand later: Ik liep met de zelfde mensen het zelfde lokaal uit, zelfde dag, tijd en les. Opeens voelde ik mij weer alsof ik in deze "bad-trip" zat. Ik heb me ziek gemeld en sindsdien leef ik in een soort droom. Ik wil met dit verhaal drugsgebruik niet afkeuren, alleen bij mij ging het even mis. Mijn vragen; - is het normaal dat je zo zwaar tript van wiet? ( ben trips met paddo's en lsd gewend en kan best wat hebben. - hebben meer van jullie dit soort ervaringen gehad? Natuurlijks mag je tips en tops voor dit bericht in de reacties zetten!"
"Heerlijk die vakantie, geweldig weer en zin in XTC! We waren van plan om gewoon gezellig samen op mijn kamer, die qua geluidsinstallatie nogal op een studio lijkt los te gaan. We kwamen aan bij de dealer, hij zei dat hij vrij nieuwe had dus we waren erg benieuwd. Hij kwam uiteindelijk aan met de oranje granaatjes... Nog nooit iets over gehoord of gelezen en hebben ze toen dus laten testen, ze zouden alleen MDMA als werkzame stof bevatten en de pil was op 192 Mg getest. Helaas geen breuklijn aanwezig op deze pillen. We hebben thuis de pillen doormidden gesneden, dit ging niet erg goed want allebei hadden we 3 kwart en een kwartje ervan gemaakt. En er kwam veel poeder vrij. Eerst het poeder opgelikt en toen de 3kwart erin gegooid. Na 45 minuten klapte die in, vond ik vrij laat want had al 5 uur niks gegeten. Het gevoel kwam snel op en we begonnen al snel los te gaan op de muziek en elkaar te vertellen hoe goede vrienden we wel niet waren (het xtc praatje). Een uur na inslag zijn we naar buiten gegaan, heel raar idee maar we hadden er zin in dus deden het gewoon. Eenmaal buiten het andere kwartje genomen en zijn we gaan fietsen. Toen we op onze piek zaten waren we onderweg naar de stad, en begonnen onverwachts te hallucineren. Overal "partybussen" een straat vol stopborden en veel mensen met een jointje in de hand. In de stad met wild vreemde mensen staan praten met op de achtergrond muziek vanuit onze box heerlijk met die zon. Na een tijdje praten met iedereen kwamen we bij een veldje waar een enorme mat met groene zeep lag waarover je kan glijden. We dachten dat we dit hallucineerde maar het was er echt. Allebij gaan glijden en met natte kleding terug naar huis gereden. Onderweg nog een praatje gemaakt met een mevrouw over paddo's, kan me er niet veel meer van herinneren maar weet nog wel dat het een erg lang gesprek was. We hebben als afsluiter nog een hamburger bij de Mac gehaald want we hadden een beetje jonger gekregen en hebben toen met de hamburger op een grasveld uitgespaced. Het was best een lange space want we hebben zeker 5 uur lol gehad. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Iemand al ervaring met deze granaatjes? het spijt me als er typfouten in dit report zitten, moet nog wennen aan m'n nieuwe telefoon."