#1
Hoi,
Meestal als ik last heb van hoofdpijn stamp ik paracetemol fijn en gooi dit in een glas water (zodat het sneller werkt) maar nu las ik ergens dat dit niet zo goed was voor je maag (omdat er een speciaal laagje om de pil zat ofzo)
Is dit zo?
Meestal als ik last heb van hoofdpijn stamp ik paracetemol fijn en gooi dit in een glas water (zodat het sneller werkt) maar nu las ik ergens dat dit niet zo goed was voor je maag (omdat er een speciaal laagje om de pil zat ofzo)
Is dit zo?