#1
als je plots zonder zit omdat je dokter maar op de juiste tijd wil voorschrijven zal je dat best snappen ![:wink:]()
maar waarom kan je eigenlijk wel ritalin snuiven en xtc pillen niet....

Sport zei:...Pillen zijn om te slikken, poeders om te snuiven.
En daarbij, concerta al helemaal niet want die zijn zogenaamd "retard" dat houd in dat ze langzame afgifte hebben.

kildeer zei:Mijn eerste ervaring met methylfenidaat was een fijngestampt Ritalin pilletje van 10 mg. Met behulp van een longdrinkglas kapotgedrukt en vervolgens met de platte kant van een pinpas helemaal fijngewreven. Een stoffige bedoening van het (verder vrij onschuldige) bindmiddel maar de drip viel mee, beetje zoetig. Na een kwartiertje kwam er een enorme euforie + lulkick over mij heen, die niet te vergelijken valt met gewone amfetamine (speed) of cocaïne. Die superblije, positieve, vriendelijke, sociale en geconcentreerde piek hield ongeveer anderhalf uur aan, daarna zwakt het opgetogen gevoel langzaamaan af en na een uurtje of 3 is de neiging om bij te pakken groot. De crash na gebruik was niet opvallend anders dan met andere amfetamines. Wel een enorrrrme dorst en droge strot.![]()
Al met al, als die klasgenoot van je zijn ADHD medicatie met je wil delen zal ik daar gebruik van makenechter, zoals eerder gezegd, blijf van de Concerta af, die hebben weinig recreatieve waarde. Houd het ook bij 1 ritalin pilletje om mee te beginnen om te kijken hoe je er op reageert. Ik had persoonlijk na zo'n 50 mg er ook echt wel genoeg van, dus ik zou in ieder geval niet meer dan dat wegsnuiven. Have fun!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."