Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wil ritalin en concerta snuiven

Ik wil ritalin en concerta snuiven

13 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
m
monstaarhitzLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je plots zonder zit omdat je dokter maar op de juiste tijd wil voorschrijven zal je dat best snappen :wink:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is dit aan te raden? het kan toch best? wat is het limiet???? kan ik zomaar 10 pillen wegsnuiven? van ritalin weet ik zeker dat het kan van concerta weet ik het niet. maar waarom kan je eigenlijk wel ritalin snuiven en xtc pillen niet.... xtc pillen kan niet vanwege de bindmiddelen die erin zitten maar waarom zouden die niet in de ritalin pillen zitten....
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok nou zo'n jongen in mijn klas begon over ritalin pillen en ik dacht als hij een keer eentje meeneemt en ik weet zeker dat het ritalin is dat stamp ik hem effe fijn en dan maak ik een snuifbuis van mijn pen voor een "snelle high" of wat het effect ik is ik wou het gewoon effe proberen.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ritalin al vele malen gehad maar nee, de vergelijking dat het het effect heeft van speed/coke ofzo vind ik echt niet opgaan.

Ik snoof op mn werk ( :flushed: ) 1 pilletje per keer, dat is wel voldoende om je neus vol te krijgen vond ik, bijnemen om het half uur - uurtje. Maargoed; weinig effecten, een hele lichte kleine rush (soort Red Bull effect) zodat je weer even goed presteren kon.

Neem liever gewoon coke of speed als je toch snuiven wil.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zit zelf zo een 3 uur goed op een pilletje. Je kan meer pakken als je wilt. Maar probeer niet over de 5 te gaan als je paranoia-toestanden en duizeligheid wilt vermijden. Niet iedereen voelt er ook evenveel van. :)

Grtz,
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
maar waarom kan je eigenlijk wel ritalin snuiven en xtc pillen niet....
Klik om te vergroten...

Je kan XTC ook snuiven hoor..niet dat het bindmiddel goed voor je is ofzo. Maar ff serieus, fok die onzin zoals ritalin en concerta. Zoals hierboven al werd gezegd, als je wilt snuiven haal dan coke/speed/MDMA.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snap dit niet he...

Dit is denk ik onderhand wel het vaakst besproken onderwerp van het forum

Pillen zijn niet om te snuicen, accepteer dat nou eens ! XTC net zo goed niet als ritalin, of iedere andere PIL, en PIL is een PIL, als het was gemaakt om te snuiven hadden ze er wel poeder van gemaakt ! Bindmiddel zit in iedere pil, en bij iedere pil snuif je het dus mee, wat het gevoel in je neus niet bepaald beter er op maakt.

Pillen zijn om te slikken, poeders om te snuiven.

En daarbij, concerta al helemaal niet want die zijn zogenaamd "retard" dat houd in dat ze langzame afgifte hebben.

Nouja, ik heb dit al tig keer gezegd, ik zeg het nu, en zal het wss nog wel een tig keer aan het zeggen komen :rolleyes:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stop jij even een zetpil in je mond, ET :wink:

Sport zei:
...Pillen zijn om te slikken, poeders om te snuiven.

En daarbij, concerta al helemaal niet want die zijn zogenaamd "retard" dat houd in dat ze langzame afgifte hebben.
Klik om te vergroten...

Pillen kan je tot poeder malen, is het dan wel snuifbaar :) Ik stel dat snuiven zowiezo slecht is! Jij laat niet iedere vrijdag je snuifdoos checken op alle toevoegingen, of wel??

Wat betref jouw visie op retard: Volgens mij zit de werking van een zogenaamde retard-capsule in de constructie, niet in het middel!

Groeten,

Eend
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die retard werking van de concerta wordt afgebroken als je de pil fijnstampt. Je kan pillen wel snuiven. Oké je hebt veel van die pubers die medicatie gaan snuiven mja die zijn er gewoon.

Maar bijvoorbeeld met xtc ik heb ervaren dat je er enkele neemt. En normaal duurt het zo een 40 minuten. Dan snoof ik snel een half pilletje en het kwam meteen op weet niet hoe dat komt.
Maargoed dat doe ik allemaal niet meer.

Mijn punt, in pillen zit bindmiddel, maar in coke zit evengoed lidocaine en bakpoeder.
In speed vindt je ook caffeine en paramacetamol. Pillen zijn niet voor te snuiven, maar als je snuiven leuk vindt go for it!.
Maar ga nooiit paramacetamol snuiven, levensgevaarlijk.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#10
wat is daar gevaarlijk aan dan?
:wave:
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn eerste ervaring met methylfenidaat was een fijngestampt Ritalin pilletje van 10 mg. Met behulp van een longdrinkglas kapotgedrukt en vervolgens met de platte kant van een pinpas helemaal fijngewreven. Een stoffige bedoening van het (verder vrij onschuldige) bindmiddel maar de drip viel mee, beetje zoetig. Na een kwartiertje kwam er een enorme euforie + lulkick over mij heen, die niet te vergelijken valt met gewone amfetamine (speed) of cocaïne. Die superblije, positieve, vriendelijke, sociale en geconcentreerde piek hield ongeveer anderhalf uur aan, daarna zwakt het opgetogen gevoel langzaamaan af en na een uurtje of 3 is de neiging om bij te pakken groot. De crash na gebruik was niet opvallend anders dan met andere amfetamines. Wel een enorrrrme dorst en droge strot. :beer:

Al met al, als die klasgenoot van je zijn ADHD medicatie met je wil delen zal ik daar gebruik van maken :) echter, zoals eerder gezegd, blijf van de Concerta af, die hebben weinig recreatieve waarde. Houd het ook bij 1 ritalin pilletje om mee te beginnen om te kijken hoe je er op reageert. Ik had persoonlijk na zo'n 50 mg er ook echt wel genoeg van, dus ik zou in ieder geval niet meer dan dat wegsnuiven. Have fun!
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou ik heb het wel aan eentje gevraagd omdat hij zij dat hij binnenkort ging overstappen naar concerta, maar toen zij hij dat hij een soort plicht had dat hij niks mocht weggeven.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
kildeer zei:
Mijn eerste ervaring met methylfenidaat was een fijngestampt Ritalin pilletje van 10 mg. Met behulp van een longdrinkglas kapotgedrukt en vervolgens met de platte kant van een pinpas helemaal fijngewreven. Een stoffige bedoening van het (verder vrij onschuldige) bindmiddel maar de drip viel mee, beetje zoetig. Na een kwartiertje kwam er een enorme euforie + lulkick over mij heen, die niet te vergelijken valt met gewone amfetamine (speed) of cocaïne. Die superblije, positieve, vriendelijke, sociale en geconcentreerde piek hield ongeveer anderhalf uur aan, daarna zwakt het opgetogen gevoel langzaamaan af en na een uurtje of 3 is de neiging om bij te pakken groot. De crash na gebruik was niet opvallend anders dan met andere amfetamines. Wel een enorrrrme dorst en droge strot. :beer:

Al met al, als die klasgenoot van je zijn ADHD medicatie met je wil delen zal ik daar gebruik van maken :) echter, zoals eerder gezegd, blijf van de Concerta af, die hebben weinig recreatieve waarde. Houd het ook bij 1 ritalin pilletje om mee te beginnen om te kijken hoe je er op reageert. Ik had persoonlijk na zo'n 50 mg er ook echt wel genoeg van, dus ik zou in ieder geval niet meer dan dat wegsnuiven. Have fun!
Klik om te vergroten...


wow klinkt alsof je hard ging

O-O
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een pil is om in je mond te stoppen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."