Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaar vraagjes over DXM

paar vraagjes over DXM

13 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
van de drank word je kotsmisselijk, geen aanrader.
Gewoon een pakje daro retard capsules crushen in een glas ice tea, en spacen maar.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat heb ik hier toch spijt van gekregen. :angry: DXM is de ergste zooi die ik ooit van mijn leven heb gehad.
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste leden,

Ik heb me vandaag een beetje ingelezen over DXM, en ik zou het graag eens willen proberen.

Volgens de meeste websites is het zonder recept te verkrijgen (apotheek? supermarkt?)

Echter zie ik veel verschillende merken staan:
- Bisoltussin (Boehringer Ingelheim)
- Dampo Bij Droge Hoest (Roche)
- Darolan Hoestprikkeldempend (Heca)
- Daromefan (Heca)
- Rami dextromethorfan (Pfizer)

Welke raden jullie mij aan om te nemen?
En hoe duur is dit?
Hoeveel krijg je dan?

Alvas bedant!

Grtz,
Lolzornated.
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jemoet de daro retard capsules hebben die dus normaal12 uur werken
en dan zou ik wel voor boven de 12 jaar nemen
dit kan je het beste gewoon bij de kruivat of etos of iets dergelijks halen

http://www.zelfzorg.nl/img.php?id=117&thumb=1

dat is dan tussen de 5 en 5.50 euro hoogstends 6 euro
dan krijg je dacht ik 10 of 12 capsules (weet het niet meer zogoed)
en dan kan je bepalen hoeveel je inneemd
zoveel capsules haal je dan uit elkaar en de balletjes die erin zitten vermorzel je
dan gooi je alles in een glas drinken of je klooit het allemaal weer terug in capsules
en dat neem je in
en veel plezier
neem aan dat je weet van de misselijkheid, hoofdpijn en buikpijn die er bij komt kijken
dus ook veel suc6
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de informatie. Heb me inderdaad al goed ingelezen over de bijwerkingen en gevaren en wil het alsnog proberen.
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#6
vond het persoonlijk een van de beter tripmiddelen, geen kater, niet te lange duuratie, euforisch, makkelijk aan te komen en bovendien nog goedkoop ook.

hellaas werkt het niet meer op die manier waarop het zou moeten werken..

15 van die dingene naar binnen werken en dan nog njada voelen. bah.

trouwens even een aandachts puntje, ALTIJD die bolletjes crushen. heb een keer een meisje het niet zien doen en die had een trip van een uur of 8, met wat nare bijwerkingen..

zelf had ik er geen last van, maar de afgifte over langere tijd zou weleens niet zo goed voor je kunnen zijn IVM platau sigma onzin.
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#7
zelf ook een keer gedaan uit wanhoop en nieuwsgierigheid
ik had de balletjes goed geplet
maar werd me toch echt misselijk
hoofdpijn alles duizelde en moest ook overgeven
toen ik eenmaal op bed las en kamer donker was
was het wel geinig
zag vanalles
volgende dag alleen nog steeds heel erg ziek
keertje echt ziek ipv alleen maar spijbelen :mrgreen:
maar doe dat geen 2de keer meer :kots:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op vooral engelse fora lees ik vaak de de hoestdrank een veel relaxdere trip veroorzaakt, die Daro retard capsules bevatten het hoogste percentage DXM en verder nauwelijks schadelijke stoffen dus zouden erg veilig moeten zijn, maar weten jullie welke hoestdrank je het best zou kunnen drinken?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Adrenochroom zei:
Op vooral engelse fora lees ik vaak de de hoestdrank een veel relaxdere trip veroorzaakt, die Daro retard capsules bevatten het hoogste percentage DXM en verder nauwelijks schadelijke stoffen dus zouden erg veilig moeten zijn, maar weten jullie welke hoestdrank je het best zou kunnen drinken?
Klik om te vergroten...

Geloof mij , je word echt misselijk.
Maar als je het liever wil dan de capsules, neem dan van Daro, de hoestdrank.
Tripse :wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm oke misschien toch maar crushen en in de frisdrank ermee, ik las een geweldig report van een gast die vaker paddo's neemt met DXM, constante OEB heeft hij dan! :mrgreen:
w
wampieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je moet gewoon die dampo voor droge hoest halen. Half flesje wegtikken, zorgen dat je genoeg te drinken en te blowen hebt, dan is het echt supervet! En zet n screwtape aan, space je helemaal de pan uit :wink:
e
edhardyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb nu 2 keer die daro capsules gehad(gewoon 10 ingenomen zonder er verder iets mee te doen)
Eerste keer bij geblowt en gedronken,dit zorgde voor een lekker effect(wel heel sloom maar toch heel vrolijk,een soort extreeme stoned-heid :grin: )
2de keer alleen die capsules en 1 jointje,ik spacde em weer lekker maar ben 3 na innemen naar bed gegaan(moest van moeder :angry: )
Werd midden in de nacht wakker en spacde em heel hevig,kon amper nog loopen en toen weer gaan slaapen.
Werd om 7 uur wakker en heb em nog tot ongeveer 4 uur de volgde dag gespacd.

--------------------------waarschuwing van wat er mis kan gaan!!!!!---------------
Die zelfde dag is het bij een vriend van erg mis gegaan,hij kwam thuis en kwam zelf de trap niet meer op en is door ze vader naar bed getild.
Hij heeft erge hartkloppingen gehad en is de heele dag(na het slaapen)nog heel licht in ze hoofd geweest.
Ook is 1 van ze oogleden helemaal blauw geworden.
En deze jongen was geen beginnende tripper,hij gebruikt normaal oa. XTC,Paddo's,ghb,alcohol,wiet en soms ook pep.
Maar dit doet die nooit meer zegt die,
e
edhardyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re:

wampie zei:
Je moet gewoon die dampo voor droge hoest halen. Half flesje wegtikken, zorgen dat je genoeg te drinken en te blowen hebt, dan is het echt supervet! En zet n screwtape aan, space je helemaal de pan uit :wink:
Klik om te vergroten...
Die chopped N screwed shit trek je dan inderdaad wel ja! :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
daro retard capsules,
10 caps 6 eu ofzo
begin met 5 a 6 cappies wacht minstens 4 /5 uur met bijpakken,
caps openmaken, poederen (kutwerk)
bommetje caps van maken
slikken
wachten
chillen
kapot gaan / euforie
euforie? luckey basterd / kapot gaan? neem niet bij

gevoel komt rustug op maar houd zoooo fckng lang aan, ik kan me niet voorstellen dat iemand ervan kan genieten, had intotaal 6 poedercaps en bommetjes totaal 9caps
nooit meer
3e class B drug³

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."