Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspilletjes?

pilletjes?

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ghe ghe ... ofzo. O_o'
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb een keer pilletjes geslikt dat eigelyk borderline medicatie is ... terwijl ik het niet heb enzo ik werd er kapot vaag van er stond anna geloof ik op en een wit pilletje ik heb het kei vaak gedaan kan ik die pillen ook zo krijgen.... want vond die vet chilll
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mag je eerst wel een wat duidelijker zijn. Medicatie voor/van bordeliners of welke aandoening dan ook zul je bij de huisarts moeten halen of bij mensen met die aandoening.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoals ons caatje zegt: iets speciefieker zijn is handig. Er bestaan immers verschillende soorten met elk een licht andere werking.
Welk merk?
Hoeveel?
....
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
buzzrider zei:
Zoals ons caatje zegt: iets speciefieker zijn is handig. Er bestaan immers verschillende soorten met elk een licht andere werking.
Welk merk?
Hoeveel?
....
Klik om te vergroten...

jah damn dat is het probleem door mijn depresie ben ik t vergeten ... waren wite ronde pillen met anna eropgedrukt geloof ik
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Medicatie voor een borderline persoonlijkheids stoornis?
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en dat is best vreemd!

Als je het mij vraagt zijn het placebo's en is Anna gewoon jouw voornaam... :wave:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pak Suiker zei:
Medicatie voor een borderline persoonlijkheids stoornis?
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en dat is best vreemd!

Als je het mij vraagt zijn het placebo's en is Anna gewoon jouw voornaam... :wave:
Klik om te vergroten...

of het kwam door die joint die je erna gerookt had
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pak Suiker zei:
Medicatie voor een borderline persoonlijkheids stoornis?
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en dat is best vreemd!

Als je het mij vraagt zijn het placebo's en is Anna gewoon jouw voornaam... :wave:
Klik om te vergroten...


nee dat is melanie XD
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
scenemeisjeedana zei:
waren wite ronde pillen met anna eropgedrukt geloof ik
Klik om te vergroten...

Yeti heeft zijn hersens eens flink laten kraken over je probleem liefje.

Er is maar een medicijn dat aan borderliners verstrekt wordt waar de klank ANNA in voorkomt en dat is de angstwerende benzo XANAX. (alprazolam)

zoals op onderstaande afbeelding te zien is staat het woord ANA met 1 N op de pil, met een kruisje ervoor en een kruisje erna, tekens die in het alfabet het op een na laatste taalsymbool vormen.

a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
:grin: ik vindt yeti grappig
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
yeti zei:
scenemeisjeedana zei:
waren wite ronde pillen met anna eropgedrukt geloof ik
Klik om te vergroten...

Yeti heeft zijn hersens eens flink laten kraken over je probleem liefje.

Er is maar een medicijn dat aan borderliners verstrekt wordt waar de klank ANNA in voorkomt en dat is de angstwerende benzo XANAX. (alprazolam)

zoals op onderstaande afbeelding te zien is staat het woord ANA met 1 N op de pil, met een kruisje ervoor en een kruisje erna, tekens die in het alfabet het op een na laatste taalsymbool vormen.



Xanax = inderdaad vet chilll. Jammer dat je niet bij me in de straat woont want ik heb er nog 4 in mijn nachtkastje liggen. Dan konden we met die stuff op lekker mijn nog warme donzen dekbed over ons heen trekken en wegzweven naar betere oorden. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

wahah ghe ghe n___n nice
J
Johanna*Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Yeti ik woon bij jou in de straat! (a)
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#13
yeti zei:
Xanax = inderdaad vet chilll. Jammer dat je niet bij me in de straat woont want ik heb er nog 4 in mijn nachtkastje liggen. Dan konden we met die stuff op lekker mijn nog warme donzen dekbed over ons heen trekken en wegzweven naar betere oorden. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ga je schamen, met een 14 jarig meisje. Haha.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flip Trip zei:
yeti zei:
Xanax = inderdaad vet chilll. Jammer dat je niet bij me in de straat woont want ik heb er nog 4 in mijn nachtkastje liggen. Dan konden we met die stuff op lekker mijn nog warme donzen dekbed over ons heen trekken en wegzweven naar betere oorden. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ga je schamen, met een 14 jarig meisje. Haha.
Klik om te vergroten...
If there's grass on the field, we can play ball :tearsofjoy: (grapje trouwens)
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Johanna* zei:
Yeti ik woon bij jou in de straat! (a)
Klik om te vergroten...

Ben toch al een tijdje geleden vertrokken uit het prachtige Leiden sweetheart :grin:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#16
scenemeisjeedana zei:
ik heb een keer pilletjes geslikt dat eigelyk borderline medicatie is ...
Klik om te vergroten...

Bestaan geen pilletjes voor (of tegen) een persoonlijkheidsstoornis... :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wel poeder. Toen ik cocaine begon te snuiven begreep ik dat je een hardcore borderliner dient te zijn om dit spul te gebruiken :(

En als je weet dat je niet meer van de sos af komt, dan weet je zeker dat je een zware persoonlijkheidsstoornis hebt... :angry:

xanax, librium en dat soort spul kan wel behulpzaam zijn om te laffaard in je zelf te drogeren zodat je weer een MAN kan worden.

J
Johanna*Lid
01-01-2024, 00:00
#18
yeti zei:
Johanna* zei:
Yeti ik woon bij jou in de straat! (a)
Klik om te vergroten...

Ben toch al een tijdje geleden vertrokken uit het prachtige Leiden sweetheart :grin:
Klik om te vergroten...


Pff.. wat balen. Heb je er echt gewoond?
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
heee ik ken ijsselstijn!
is half uurtje fietsen denk ik vanaf hier
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ken frans ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."