#1
ghe ghe ... ofzo. O_o'
buzzrider zei:Zoals ons caatje zegt: iets speciefieker zijn is handig. Er bestaan immers verschillende soorten met elk een licht andere werking.
Welk merk?
Hoeveel?
....

Pak Suiker zei:Medicatie voor een borderline persoonlijkheids stoornis?
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en dat is best vreemd!
Als je het mij vraagt zijn het placebo's en is Anna gewoon jouw voornaam...![]()
Pak Suiker zei:Medicatie voor een borderline persoonlijkheids stoornis?
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en dat is best vreemd!
Als je het mij vraagt zijn het placebo's en is Anna gewoon jouw voornaam...![]()
scenemeisjeedana zei:waren wite ronde pillen met anna eropgedrukt geloof ik
yeti zei:scenemeisjeedana zei:waren wite ronde pillen met anna eropgedrukt geloof ik
Yeti heeft zijn hersens eens flink laten kraken over je probleem liefje.
Er is maar een medicijn dat aan borderliners verstrekt wordt waar de klank ANNA in voorkomt en dat is de angstwerende benzo XANAX. (alprazolam)
zoals op onderstaande afbeelding te zien is staat het woord ANA met 1 N op de pil, met een kruisje ervoor en een kruisje erna, tekens die in het alfabet het op een na laatste taalsymbool vormen.
![]()
Xanax = inderdaad vet chilll. Jammer dat je niet bij me in de straat woont want ik heb er nog 4 in mijn nachtkastje liggen. Dan konden we met die stuff op lekker mijn nog warme donzen dekbed over ons heen trekken en wegzweven naar betere oorden.![]()
yeti zei:Xanax = inderdaad vet chilll. Jammer dat je niet bij me in de straat woont want ik heb er nog 4 in mijn nachtkastje liggen. Dan konden we met die stuff op lekker mijn nog warme donzen dekbed over ons heen trekken en wegzweven naar betere oorden.![]()
If there's grass on the field, we can play ballFlip Trip zei:yeti zei:Xanax = inderdaad vet chilll. Jammer dat je niet bij me in de straat woont want ik heb er nog 4 in mijn nachtkastje liggen. Dan konden we met die stuff op lekker mijn nog warme donzen dekbed over ons heen trekken en wegzweven naar betere oorden.![]()
Ga je schamen, met een 14 jarig meisje. Haha.
Johanna* zei:Yeti ik woon bij jou in de straat! (a)
scenemeisjeedana zei:ik heb een keer pilletjes geslikt dat eigelyk borderline medicatie is ...
yeti zei:Johanna* zei:Yeti ik woon bij jou in de straat! (a)
Ben toch al een tijdje geleden vertrokken uit het prachtige Leiden sweetheart![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."