Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 maanden regel & bijpakken. (MDMA dippen)

3 maanden regel & bijpakken. (MDMA dippen)

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb er persoonlijk weinig ervaring mee, wel al wat ingelezen en ik denk dat het toch wel het zelfde is als snoepen, gewoon doseren en niet te hoog gaan. Afwegen wat je gaat nemen, je kan ook met capsules werken, beginnen met een 75 mg en dan 75mg bijnemen is net als een p'tje van 150mg mdma nemen. Weeg je 75kg dan heb je al het dubbele van je gewicht binnen lijkt me een mooie dosis als het hier om pure mdma gaat, het blijft ook mdma, maximale werking is 5 a 6uur. Ik kan het soms wel langer doen met snoepjes maar dan merk ik gewoon dat ik over de limieten moet gaan, doe ik liever niet meer maakt de dip alleen maar groter :)
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dude denk even logisch na... Wat is ook alweer de werkzame stof in xtc? Oh ja! MDMA! Dus zou de 3 maanden regel dan ook bij mdma gelden? Denk het wel hè...
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
MusicIsLife zei:
Dude denk even logisch na... Wat is ook alweer de werkzame stof in xtc? Oh ja! MDMA! Dus zou de 3 maanden regel dan ook bij mdma gelden? Denk het wel hè...
Klik om te vergroten...

Zo slim was ik net nog wel, maar misschien dacht deze meneer(ik dus) wel dat er een andere stof zit in een XTC pil waardoor die 3 maanden regel is ontstaan. :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Ná 5!! uur bijpakken is not done.
Klik om te vergroten...

Is ook helemaal niet chill.. Het werkt compleet anders dan, ik heb er ook nooit meer zin in dan...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
De enige werkzame stof in een schone XTC-pil is MDMA, hierbij geldt dus ook de 3 maandenregel en moet je maximaal één keer bijpakken na ongeveer anderhalf uur. Ná 5!! uur bijpakken is not done.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is ook helemaal niet chill.. Het werkt compleet anders dan, ik heb er ook nooit meer zin in dan...
Klik om te vergroten...

Heb ik ook altijd, na een avondje goed doorhalen zijn op het eind drugs echt :kots:
Q
QuadrantLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMDA is de werkende stof in XTC
200mg mdma-poeder is dus feitelijk hetzelfde als een xtc pil met een inhoud van 200mg mdma.

als antwoord op je vraag:
Je kunt niet zovaak bijpakken als bij speed, wanneer je serotonine op is is het op.
Je kunt het vergelijken met je eerdere xtc ervaringen.
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een vraag over het nemen van pure MDMA, dippen dus..

Telt er dan ook een 3 maanden regel bij, en kan je hierbij wel bijpakken?
Voorbeeld: 12:00 eerste dip, 17:00 gevoel van uitwerking, bij pakken en dat het dan weer terug komt tot 20:00 etc? zoals ik bij speed heb ervaren.. en niet zoals bij XTC tot bijpakken geen zin meer heeft?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."