Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo hokuspokus, Aangezien je van 95mg mdma nog niet eens iets voelt, raad ik je aan om met ongeveer 220 mg 4fmp te beginnen. van 4f kun je vrijwel niet te hard gaan. bijpakken raad ik af. Heeft bij mij nog nooit heel veel effect gehad, zelfs niet wanneer de redose net zo hoog was als de startdosis. je gaat er alleen een verschrikkelijke plafonddienst van draaien. bij mij duurt het best lang voordat de 4fmp uitgewerkt is, het euforische gevoel houdt zo'n 3 uur aan, en het energieke kan tot wel 5 uur aanhouden. ik heb de hele dag erna nog wiebelende tenen veel plezier!"
"MDMDA is de werkende stof in XTC 200mg mdma-poeder is dus feitelijk hetzelfde als een xtc pil met een inhoud van 200mg mdma. als antwoord op je vraag: Je kunt niet zovaak bijpakken als bij speed, wanneer je serotonine op is is het op. Je kunt het vergelijken met je eerdere xtc ervaringen."