Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPara van codeine ?

Para van codeine ?

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had gisterenavond om 10 uur zo een 140mg codeine binnen. M'n wekker stond om 7u.
Om 20 voor 4 werd ik opeens wakker, ik denk ah het is 20 voor 7 ik ga douchen, zo para als wat.
Ik durfde gewoonweg niet douchen, ik was er zeker van dat ik iemand in mijn kamer hoorde en die shit. Is het normaal dat je van codeine para wordt ?
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vroeg me dit ook af, heb het ook een keer gehad maar in mindere mate.

Zou dit iets zijn wat bij codeine hoort of iets van opiaten in het algemeen?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
140 mg vind ik overgens best wel veel, nam je het om te slapen na gebruik van iets?

Ik herken dat totaal niet bij codeine. Het meeste wat ik genomen heb zijn 5 tabletten van 10 mg en daar werd ik juist erg duf van beetje loom en moest erg droge opmerkingen maken de ochtend daarna.
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anyone?
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#5
DonnieDark0 zei:
140 mg vind ik overgens best wel veel, nam je het om te slapen na gebruik van iets?

Ik herken dat totaal niet bij codeine. Het meeste wat ik genomen heb zijn 5 tabletten van 10 mg en daar werd ik juist erg duf van beetje loom en moest erg droge opmerkingen maken de ochtend daarna.
Klik om te vergroten...
Nee voor de euforie eigenlijk. Het was mijn eerste keer codeine.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke, dan heb je waarschijnlijk gewoon teveel genomen met 50 mg moet je toch wel wat voelen.
Hoewel ik de effecten van Codeine maar matig vind. diazepam of valium is veel leuker :grin:
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn ma kwam vandaag aan met een pilletje paracetamol + 25mg codeïne die ik wel mocht nemen voor het slapen gaan.

Ik had er al een keer eerder over gehoord van een vriend van me, maar wat doet het nou precies.
Erowid verteld er namelijk niets over, alleen wat reports maar zijn allemaal combinaties.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
N-Eye-Zzz zei:
Mijn ma kwam vandaag aan met een pilletje paracetamol + 25mg codeïne die ik wel mocht nemen voor het slapen gaan.

Ik had er al een keer eerder over gehoord van een vriend van me, maar wat doet het nou precies.
Erowid verteld er namelijk niets over, alleen wat reports maar zijn allemaal combinaties.
Klik om te vergroten...

Erowid vertelt er niets over?
Koop een bril!

Tadaaa!
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij heeft het niet veel met die codeïne te maken hoor, vrij zwak middel naar mijn weten, ookal neem je er 5 of 6. Had je de avond ervoor niets gebruikt? Mij lijkt het meer op een naar bijeffect van een stimulant ofzo...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paranoide van opiaten, that´s new for me.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb het ook voorgehad, maar dan enkel als de codeine was uitgewerkt. Heb zo'n 3maanden om de twee dagen ong 360mg tot 720mg codeinefosfaat (bronchodine) genomen, maar ben wel van de ene op de andere dag kunnen stoppen maar met toch wat neveneffecten uiteraard :tearsofjoy: varierend van extreem para zijn tot vertigo,nachtmerries tot paniekanvallen,vermoedelijk serotine-syndroom dus, tja eigenschuld he :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Paranoia van codeïne? Kan ik me weinig van voorstellen, nou heb ik als meeste niet meer dan 30-40 mg opgehad tegelijk, maar ik had het dan ook tegen de hoest, ook die 10 mg pilletjes trouwens. Het enige wat ik merkte was dat ik me niet kon vervelen ook al deed ik niks, dat ik het minder koud had, dat alles wel comfortabel en leuk was en dat ik een beetje wazig, duf en minder aanwezig was. Paranoia lijkt meer het totaal tegenoverstelde daar van.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hehe, ja je kan je echt niet vervelen he :) k'vind ook alles mega interessant :tongueout: en hou ook van die opiaten jeuk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."