ik was toevallig toch bij de huisarts en toen ik vroeg van hoeveel valium kun je me voorschrijven
keektie me aan. Hoezo dan.
gewoon recreatief gebruik in het weekend en ik slaap dr zo goed op.
wanneer ga je dat doen? volgende maand ofzo ..
hij nakijken in mn gegevens, toen je vroeger valium kreeg was dat ook voor recreatief gebruik, meestal wel, maar toen loog ik gewoon over symptomen zei ik.
kom volgende maand maar terug dan krijg je 1 of twee strippen van tien mg. Kijk je wel uit, want je hebt aan de opiaten gezeten he. Als je die troep te lang slikt kun je er sneller verslaafd aan raken door je opiaten verleden.
Meer dan die twee strippen zul je absoluut niet krijgen, ook niet als je niet kan slapen. En er niet bij drinken, ik ken je .....
Dus ik heb voor mn slaap gekozen en gezegd dat ik dan liever gewoon sterke slaappillen had als ik weer vroeg op zou moeten
Vondtie heel verstandig van me, maar hij had ze wel gewoon voorgeschreven dus.
Ik was al 5 jaar niet meer bij HS geweest en had al 3 jaar een nieuwe, maar als ik had geweten dat die nieuwe zo'n relaxte vent is, had ik eerder gegaan
![:)]()
( relaxed in zn benadering en de aandacht die hij je schenkt, niet omdattie nou toevallig valium wilde voorschrijven.
