Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsValium voorgeschreven krijgen

Valium voorgeschreven krijgen

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angstaanvallen die lang duren, slecht hiervan slapen, onrustig rond rennen
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je inmiddels al een Benzo voor je probleem binnen handbereik? Of moet je jezelf nog steeds met liquor behelpen?

Waarom moet je eigenlijk huilen wanneer je voor een groep een presentatie houd?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry , maar indien jij je wilt aanpassen aan de rest omdat je een ongemakkelijk gevoel krijgt van jouw gedrag cq. de uitwerking daarvan... Dan kan je mijns inziens beter aan één of andere gedragstherapie beginnen. Dit zal voor de rest van je leven bij je zijn, kan je toepassen of links laten liggen wanneer jij dat wil.

Aan trucs kan ik je helaas niet helpen, ik krijg die shit vanwege een afkick-programma die ik volg (jaja, ironisch :))
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
speeseend zei:
Sorry , maar indien jij je wilt aanpassen aan de rest omdat je een ongemakkelijk gevoel krijgt van jouw gedrag cq. de uitwerking daarvan... Dan kan je mijns inziens beter aan één of andere gedragstherapie beginnen. Dit zal voor de rest van je leven bij je zijn, kan je toepassen of links laten liggen wanneer jij dat wil.

Aan trucs kan ik je helaas niet helpen, ik krijg die shit vanwege een afkick-programma die ik volg (jaja, ironisch :))
Klik om te vergroten...
Therapieën heb ik al teveel gehad in mijn jeugd. Dat wil ik niet nog een keer ondergaan. Ik heb valium nodig, om eerst de confrontatie fase goed te doorstaan. Als de mensen mij beter kennen, dan kan ik het voor mezelf allemaal wat overzichtelijker houden. Nu kennen de mensen mij al op school, maar loop ik de hele tijd tegen conflicten aan. Ik beledig mensen, per ongeluk! En depressief word ik van schaamte. Het is gewoon puur een ADHD probleem. Dit kan worden opgelost door lekker versuft in de klas te zitten. Het is verdomd moeilijk voor mij om serieus te zijn op school en om niet te ouwehoeren. Een lastige kwestie, maar ik ben een hele drukke eend!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angstaanvallen, spanning, sociale fobie, paranoia, slecht slapen door stress/spanning, hyperventileren.

Enjoy your diazepam.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#6
ik was toevallig toch bij de huisarts en toen ik vroeg van hoeveel valium kun je me voorschrijven

keektie me aan. Hoezo dan.

gewoon recreatief gebruik in het weekend en ik slaap dr zo goed op.

wanneer ga je dat doen? volgende maand ofzo ..
hij nakijken in mn gegevens, toen je vroeger valium kreeg was dat ook voor recreatief gebruik, meestal wel, maar toen loog ik gewoon over symptomen zei ik.

kom volgende maand maar terug dan krijg je 1 of twee strippen van tien mg. Kijk je wel uit, want je hebt aan de opiaten gezeten he. Als je die troep te lang slikt kun je er sneller verslaafd aan raken door je opiaten verleden.
Meer dan die twee strippen zul je absoluut niet krijgen, ook niet als je niet kan slapen. En er niet bij drinken, ik ken je .....

Dus ik heb voor mn slaap gekozen en gezegd dat ik dan liever gewoon sterke slaappillen had als ik weer vroeg op zou moeten:)
Vondtie heel verstandig van me, maar hij had ze wel gewoon voorgeschreven dus.

Ik was al 5 jaar niet meer bij HS geweest en had al 3 jaar een nieuwe, maar als ik had geweten dat die nieuwe zo'n relaxte vent is, had ik eerder gegaan :) ( relaxed in zn benadering en de aandacht die hij je schenkt, niet omdattie nou toevallig valium wilde voorschrijven.

:wave:
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindgamer zei:
speeseend zei:
Sorry , maar indien jij je wilt aanpassen aan de rest omdat je een ongemakkelijk gevoel krijgt van jouw gedrag cq. de uitwerking daarvan... Dan kan je mijns inziens beter aan één of andere gedragstherapie beginnen. Dit zal voor de rest van je leven bij je zijn, kan je toepassen of links laten liggen wanneer jij dat wil.

Aan trucs kan ik je helaas niet helpen, ik krijg die shit vanwege een afkick-programma die ik volg (jaja, ironisch :))
Klik om te vergroten...
Therapieën heb ik al teveel gehad in mijn jeugd. Dat wil ik niet nog een keer ondergaan. Ik heb valium nodig, om eerst de confrontatie fase goed te doorstaan. Als de mensen mij beter kennen, dan kan ik het voor mezelf allemaal wat overzichtelijker houden. Nu kennen de mensen mij al op school, maar loop ik de hele tijd tegen conflicten aan. Ik beledig mensen, per ongeluk! En depressief word ik van schaamte. Het is gewoon puur een ADHD probleem. Dit kan worden opgelost door lekker versuft in de klas te zitten. Het is verdomd moeilijk voor mij om serieus te zijn op school en om niet te ouwehoeren. Een lastige kwestie, maar ik ben een hele drukke eend!
Klik om te vergroten...

Wat een geneuzel "therapieen heb ik al genoeg gehad in mijn jeugd"... kennelijk niets van opgestoken. zoek de oplossing intern, ipv extern iets toe te voegen. Het gaat om voelen. Je weet het prima te verwoorden, het praktizeren is een logische vervolgstap. Leven is leren, je mag oefenen en op je bek gaan. Valium als oplossing zien is het begin van een neergang.... succes!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omdat zo mijn zenuwen tot uiting komen, en labiel gezien ben ik niet één van de stabielste :P

Maar ik krijg valium van vrienden. Ik heb gemerkt dat ik drank toch veel fijner vind, plus een goede voorbereiding :grin: Blokkade is al bijna doorbroken; openlijk, vrij praten voor een groep mensen.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Herkenbaar hoor!

Ik had vroeger twee standen emotie: huilen of meppen. Dit is zwaar kut in groepen dus :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
speeseend zei:
Herkenbaar hoor!

Ik had vroeger twee standen emotie: huilen of meppen. Dit is zwaar kut in groepen dus :wink:
Klik om te vergroten...
Dat meppen heb ik in de meest voorkomende situaties, afgeleerd, maar janken kan ik wel wanneer ik voor een groep mensen sta. Eerst ging ik nooit naar school toe, waardoor ik dat ook kon ontwijken. Overigens niet (enkel) de reden waarom ik niet naar school ging vroeger :P
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kijk aan, het gaat dus de goede kant op :)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
speeseend zei:
Kijk aan, het gaat dus de goede kant op :)
Klik om te vergroten...
Dat zeker. Maar er is nog veel te veroveren.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi,

Weten jullie nog leuke smoesjes wat ik kan gebruiken bij mijn dokter, om valium bij hem los te peuteren? Valium is echt heerlijk spul! :rock:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#14
Laat je ware aard zien en gij zult omkomen in de tranquillizers :wink:

Nee, effe serieus, jij was toch zo lekker aan het joggen, waarmee je genoeg Endorfine in je lijf zou moeten hebben?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
speeseend zei:
Laat je ware aard zien en gij zult omkomen in de tranquillizers :wink:

Nee, effe serieus, jij was toch zo lekker aan het joggen, waarmee je genoeg Endorfine in je lijf zou moeten hebben?
Klik om te vergroten...
Hardlopen is zeker lekker, maar valium is broodnodig om me rustig te houden wanneer ik op school kom aanzetten met mijn sociale barrière (lees: de clown uithangen)
Controle is nodig, en nuchter lukt me dat gewoon niet. Omkomen in schaamte is niet cool, dat dan maar voorkomen door aan de valium te gaan. Ritalin is overigens troep, en maakt me niet sociaal.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#16
zucht zelfmedicatie is een bitch ...

mij lukte het vroeger om valium tien voorgeschreven te krijgen door pijn in rug of knie te simuleren. Kreeg je dr meestal ook zoiets als diclofenac bij, maar das gewoon een simpel pijnstillertje, die liet ik liggen.

zeggen dat je erg veel pijn hebt en dat het niet in een bot zit en ook niet echt in je spieren rond die plek, maar door die pijn span je wel de hele tijd alles aan en voel je je zo gespannen en hulpeloos :)

werkte als een stier jaren geleden

:wave:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hmmm...Plus ik mag graag hardlopen...

Tja, blessure is een bitch :grin:
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindgamer zei:
ArieKanariE zei:
als je echt genoeg van nlp en psychologie af zou weten zou je nooit meer drugs gebruiken :)

guess we all have a lot to learn :sunglasses:

:wave:
Klik om te vergroten...
Ik snap wat je bedoelt.
Er heerst een grote sociale blokkade wat moeilijk te doorbreken is. Met valium kan ik de relaties met mensen stabiel maken en houden. Ondertussen kan ik mijn sociale blokkade herkennen. De patronen bestuderen en te kijken naar wat mij dwingt tot acties. Hiervoor moet ik mezelf wel mee confronteren. Valium houdt me rustig, en zorgt dat alles overzichtelijk blijft. Daarom heb ik dat nodig. Snappen jullie het nu?
Klik om te vergroten...

Ik wil mijn best doen je te begrijpen maar je lijkt zelf een principe niet te snappen. Namelijk dat het gaat om voelen in nuchtere toestand, en indien je aan het dempen bent met middelen kom je nooit tot werkelijk ervaren en voelen. Laat staan het werken aan jezelf. En voor overzicht zorgt valium niet, eerder voor vertroebeling. Duidelijk is dat je het idee hebt iets (valium bijv) nodig te hebben om goed te functioneren. Dat is een typische verslavingsgedachte. Sociale blokkades doorbreek je niet met gebruik....
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
splifftail zei:
verslavingsgedachte. Sociale blokkades doorbreek je niet met gebruik....
Klik om te vergroten...
Dat snapt iedereen diep van binnen wel, maar als die jongen nou gewoon valium wil :P
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik doe het nu met alcohol op, presteren op school. geen idee wat gezonder is; alcohol of valium?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."