#1
Angstaanvallen die lang duren, slecht hiervan slapen, onrustig rond rennen
Therapieën heb ik al teveel gehad in mijn jeugd. Dat wil ik niet nog een keer ondergaan. Ik heb valium nodig, om eerst de confrontatie fase goed te doorstaan. Als de mensen mij beter kennen, dan kan ik het voor mezelf allemaal wat overzichtelijker houden. Nu kennen de mensen mij al op school, maar loop ik de hele tijd tegen conflicten aan. Ik beledig mensen, per ongeluk! En depressief word ik van schaamte. Het is gewoon puur een ADHD probleem. Dit kan worden opgelost door lekker versuft in de klas te zitten. Het is verdomd moeilijk voor mij om serieus te zijn op school en om niet te ouwehoeren. Een lastige kwestie, maar ik ben een hele drukke eend!speeseend zei:Sorry , maar indien jij je wilt aanpassen aan de rest omdat je een ongemakkelijk gevoel krijgt van jouw gedrag cq. de uitwerking daarvan... Dan kan je mijns inziens beter aan één of andere gedragstherapie beginnen. Dit zal voor de rest van je leven bij je zijn, kan je toepassen of links laten liggen wanneer jij dat wil.
Aan trucs kan ik je helaas niet helpen, ik krijg die shit vanwege een afkick-programma die ik volg (jaja, ironisch)

Mindgamer zei:Therapieën heb ik al teveel gehad in mijn jeugd. Dat wil ik niet nog een keer ondergaan. Ik heb valium nodig, om eerst de confrontatie fase goed te doorstaan. Als de mensen mij beter kennen, dan kan ik het voor mezelf allemaal wat overzichtelijker houden. Nu kennen de mensen mij al op school, maar loop ik de hele tijd tegen conflicten aan. Ik beledig mensen, per ongeluk! En depressief word ik van schaamte. Het is gewoon puur een ADHD probleem. Dit kan worden opgelost door lekker versuft in de klas te zitten. Het is verdomd moeilijk voor mij om serieus te zijn op school en om niet te ouwehoeren. Een lastige kwestie, maar ik ben een hele drukke eend!speeseend zei:Sorry , maar indien jij je wilt aanpassen aan de rest omdat je een ongemakkelijk gevoel krijgt van jouw gedrag cq. de uitwerking daarvan... Dan kan je mijns inziens beter aan één of andere gedragstherapie beginnen. Dit zal voor de rest van je leven bij je zijn, kan je toepassen of links laten liggen wanneer jij dat wil.
Aan trucs kan ik je helaas niet helpen, ik krijg die shit vanwege een afkick-programma die ik volg (jaja, ironisch)
Dat meppen heb ik in de meest voorkomende situaties, afgeleerd, maar janken kan ik wel wanneer ik voor een groep mensen sta. Eerst ging ik nooit naar school toe, waardoor ik dat ook kon ontwijken. Overigens niet (enkel) de reden waarom ik niet naar school ging vroeger :Pspeeseend zei:Herkenbaar hoor!
Ik had vroeger twee standen emotie: huilen of meppen. Dit is zwaar kut in groepen dus![]()
Dat zeker. Maar er is nog veel te veroveren.speeseend zei:Kijk aan, het gaat dus de goede kant op![]()

Hardlopen is zeker lekker, maar valium is broodnodig om me rustig te houden wanneer ik op school kom aanzetten met mijn sociale barrière (lees: de clown uithangen)speeseend zei:Laat je ware aard zien en gij zult omkomen in de tranquillizers
Nee, effe serieus, jij was toch zo lekker aan het joggen, waarmee je genoeg Endorfine in je lijf zou moeten hebben?

Mindgamer zei:Ik snap wat je bedoelt.ArieKanariE zei:als je echt genoeg van nlp en psychologie af zou weten zou je nooit meer drugs gebruiken![]()
guess we all have a lot to learn![]()
![]()
Er heerst een grote sociale blokkade wat moeilijk te doorbreken is. Met valium kan ik de relaties met mensen stabiel maken en houden. Ondertussen kan ik mijn sociale blokkade herkennen. De patronen bestuderen en te kijken naar wat mij dwingt tot acties. Hiervoor moet ik mezelf wel mee confronteren. Valium houdt me rustig, en zorgt dat alles overzichtelijk blijft. Daarom heb ik dat nodig. Snappen jullie het nu?
Dat snapt iedereen diep van binnen wel, maar als die jongen nou gewoon valium wil :Psplifftail zei:verslavingsgedachte. Sociale blokkades doorbreek je niet met gebruik....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."