#1
Ik doe het nu met alcohol op, presteren op school. geen idee wat gezonder is; alcohol of valium?
...Mensen weten amper nog iets van onze hersens af!
Dat meppen heb ik in de meest voorkomende situaties, afgeleerd, maar janken kan ik wel wanneer ik voor een groep mensen sta. Eerst ging ik nooit naar school toe, waardoor ik dat ook kon ontwijken. Overigens niet (enkel) de reden waarom ik niet naar school ging vroeger :Pspeeseend zei:Herkenbaar hoor!
Ik had vroeger twee standen emotie: huilen of meppen. Dit is zwaar kut in groepen dus![]()
Dat zeker. Maar er is nog veel te veroveren.speeseend zei:Kijk aan, het gaat dus de goede kant op![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."