#1
6 mg lorazepam is verdomd veel volgens mij. Wssn zit dat spul nog in je bloed waardoor je even suf blijft. Van eenmalig gebruik ga je echt niet verslaafd geraken hoor ![:)]()
edit: ik heb een paar keer lorazepam 2,5 mg genomen en telken vond ik het ietsje té. Veel te suf en loom, geheugenverlies enzo.. Voor mij niet echt geschikt voor recreatief gebruik.
edit: ik heb een paar keer lorazepam 2,5 mg genomen en telken vond ik het ietsje té. Veel te suf en loom, geheugenverlies enzo.. Voor mij niet echt geschikt voor recreatief gebruik.