Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 blauwe dolfijnen ingeslikt zonder effect. maar waarom??

2 blauwe dolfijnen ingeslikt zonder effect. maar waarom??

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: 2 blauwe dolfijnen ingeslikt zonder effect. maar waarom?

onverantwoord gebruik man.

1. laten testen, die dolfijnen zijn zowizo al troep
2. vorige week? deze week? lees je in over pauzes..
3. 2 pillen? wil je dood? best dat het geen 200 plussers waren

Zoals gezegd, lees je maar es goed in over correct gebruik.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: 2 blauwe dolfijnen ingeslikt zonder effect. maar waarom?

Laten testen als het kan in NL en in steeds meer plaatsen in België. Hier kan je in Nederland het laten testen

Misschien is het troep?

Weet niet hoe vaak je XTC neemt, maar misschien heb je een tolerantie wat een teken is om het beter even rustiger aan te doen.

Nogmaals anders is het vermoedelijk troep , zou het niet meer nemen voor je testuitslagen hebt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 2 blauwe dolfijnen ingeslikt zonder effect. maar waarom?

Lees je eens in in fatsoenlijk/veilig XTC gebruik, het lijkt alsof je jezelf bewust het ziekenhuis in probeert te werken. :rolleyes:
l
liveYOURlifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: 2 blauwe dolfijnen ingeslikt zonder effect. maar waarom?

rustig aan yo
het waren pillen van ong 100 mg (zei de dealer)
vandaar dat ik ze tegelijk heb genomen
en ja moest een langere tussentijd nemen tussen de vorige en deze keer
heeft iemand van jullie ooit pillen tegengekomen zonder dat vieze xtc smaak want deze hadden geen smaak vandaar dat ik vermoed dat ze nep zijn
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 2 blauwe dolfijnen ingeslikt zonder effect. maar waarom?

Holy shit dat je in deze tijd twee pillen tegelijk durft te nemen die niet getest zijn. Alles is hierboven al genoemd. Ik zou zeggen lees deze pagina eens door voordat je ooit weer besluit om te gebruiken want anders lig je volgende keer waarschijnlijk aan een infuus:

http://www.unity.nl/drugs-abc/xtc-mdma
l
liveYOURlifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo ik heb gisteravond 2 blauwe dolfijnen tegelijk ingeslikt.
Na uren wachten had het toch geen effect, toen ik ze in men mond stak proefde ik geen vieze chemische smaak.
Nu vraag ik me af of dat iemand weet hoe dit zou komen.
Misschien komt het omdat ik vorige week al pillen op had. of nep pillen??
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: 2 blauwe dolfijnen ingeslikt zonder effect. maar waarom?

Maar als de dealer gelogen had en er toevallig 220 (of zelfs 350) milligram in had gezeten, was je met een beetje geluk uberhaupt wakker geworden in het ziekenhuis. :')
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: 2 blauwe dolfijnen ingeslikt zonder effect. maar waarom?

Sorry hoor maar WAT?

Ja de dealer zei 100 mg dus ja neem er maar 2 ? zit je elke weekend aan de schijven?
Manmanman.... ik heb niet eens zin om hier een heel stuk les te gaan geven maar lees jezelf ff in op internet voordat je jezelf vertyft aan de shit man... :openmouth:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: 2 blauwe dolfijnen ingeslikt zonder effect. maar waarom?

Als de dealer zegt ik heb mdma pillen van 10 mg en je gaat er van vliegen, net een rondje rond de ijfeltoren gedaan...

...dan geloof jij dat waarschijnlijk ook...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: 2 blauwe dolfijnen ingeslikt zonder effect. maar waarom?

Naïviteit is het grote woord in dit topic gok ik..
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: 2 blauwe dolfijnen ingeslikt zonder effect. maar waarom?

Zomaar onbekende pillen slikken kan erg verkeerd aflopen. In het verleden is een kennisje hierdoor zelfs overleden. Van testen hadden we toen nog niet gehoord. Hij slikte 1 pil die uiteindelijk vervuild bleek te zijn. Dit is hem jammer genoeg fataal geworden. Dus kijk daar echt mee uit!!!

En ook het dolfijnen stempel is nogal dubieus. Daar is in het verleden enorm mee gerommeld. Dat is een van de stempels die ik lekker links laat liggen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: 2 blauwe dolfijnen ingeslikt zonder effect. maar waarom?

Ik denk dat alles wel duidelijk is. Ik ga het topic dichtgooien want in de forumregels staat ook dat we niet gaan speculeren over de kwaliteit van andermans drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."