#1
Ik heb een hele atypische reactie op phenethylamines/tryptamines/serotonineagonisten, maar andere psychedelische/hallucinogene/psychoactieve stoffen hetzelfde bij me doen als bij iedereen met een psychische afwijking. Dat heb ik al vaker gemerkt (als ik veel blowde, nu K-hole'de, en bij nog een paar middelen).TrippyShit zei:Ik gok dat elke drug die jij gebruikt het wel kan triggeren![]()
