#1
De apotheek is dichterbij , coffeeshop of smartshop zit ver hier vandaan, moet ik eerst 100 euro aan benzine besteden.
FuTuRe zei:zo'n kerel die ik ken van UT zei dat hij dat alleen nog maar rookt ( hij heeft dat gratis van een vriend die int ziekenhuis werkt - gejat- ? ) en hij doet dat soms normaal in een joint , maar vaak in een echte waterpijp
psyeye zei:er zijn er zo veel, maar 1 verklap ik je,, ritalin (methafamine) (medicijn voor adhders) verpulveren en snuiven die bende, net speed. als je dit soort dingen echt wil doen/beleven dan vind ik dat je wel zo slim moet zijn om je/de docering zelf uit te vogelen. kabouter spik en span snoept daar ook wel es van,,hehe
Dus het maakt je eigenlijk geen fuck uit wat voor middel je neemt, als je maar onder invloed raakt? Loop dan ff naar je lokale supermarkt en koop een kratje bier...De apotheek is dichterbij , coffeeshop of smartshop zit ver hier vandaan, moet ik eerst 100 euro aan benzine besteden.

fneawognfkgln zei:Loop dan ff naar je lokale supermarkt en koop een kratje bier...![]()

fneawognfkgln zei:De topicstarter vroeg om legale medicijnen, ik denk dat hijzij bedoelde zonder voorschrift verkrijgbaar... dan hoef je niet met Ritalin aan te komen
Er zijn inderdaad talloze medicijnen waar je plezier mee kunt hebben, maar die zijn natuurlijk allemaal alleen op doktersvoorschrift verkrijgbaar.
In Nederland zijn er eigenlijk geen medicijnen zonder voorschrift waarvan je plezier kunt beleven. Er is wel eentje waarvan je helemaal van de wereld raakt maar dat is niet echt plezierig in de zin van high zijn, mensen met een beetje kennis weten welke ik bedoel.
Dus het maakt je eigenlijk geen fuck uit wat voor middel je neemt, als je maar onder invloed raakt? Loop dan ff naar je lokale supermarkt en koop een kratje bier...De apotheek is dichterbij , coffeeshop of smartshop zit ver hier vandaan, moet ik eerst 100 euro aan benzine besteden.![]()
fneawognfkgln zei:(De spelling is Dextrometorfan)
En ik bedoelde niet geheimzinnig te doen, balonnetje, maar dat is niet iets waar iemand zomaar naar op zoek is en zeker niet deze persoon, lijkt mij, en ja ik heb ervaring met DXM.
DXM is voor mensen die willen experimenteren met alles wat los en vast zit, zgn. 'psychonauten' ofwel drugshippies die denken dat je van LSD heeeeel erg slim wordt :P hey ik pest je een beetje dat heb je wel door he

denizbier zei:Dxm is goed

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."