Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned worden van legale medicijnen?

Stoned worden van legale medicijnen?

33 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
i
ill_literateLid
01-01-2024, 00:00
#1
De apotheek is dichterbij , coffeeshop of smartshop zit ver hier vandaan, moet ik eerst 100 euro aan benzine besteden.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
mmm, waar heb je dat vandaan dan?
F
FuTuReLid
01-01-2024, 00:00
#3
zo'n kerel die ik ken van UT zei dat hij dat alleen nog maar rookt ( hij heeft dat gratis van een vriend die int ziekenhuis werkt - gejat- ? ) en hij doet dat soms normaal in een joint , maar vaak in een echte waterpijp
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
FuTuRe zei:
zo'n kerel die ik ken van UT zei dat hij dat alleen nog maar rookt ( hij heeft dat gratis van een vriend die int ziekenhuis werkt - gejat- ? ) en hij doet dat soms normaal in een joint , maar vaak in een echte waterpijp
Klik om te vergroten...

owja heeft ie ook nog gewone wiet gerookt dan?
F
FuTuReLid
01-01-2024, 00:00
#5
jaa een tijd maar sinds hij dit heb ni meer
p
psyeyeLid
01-01-2024, 00:00
#6
er zijn er zo veel, maar 1 verklap ik je,, ritalin (methafamine) (medicijn voor adhders) verpulveren en snuiven die bende, net speed. als je dit soort dingen echt wil doen/beleven dan vind ik dat je wel zo slim moet zijn om je/de docering zelf uit te vogelen. kabouter spik en span snoept daar ook wel es van,,hehe
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
psyeye zei:
er zijn er zo veel, maar 1 verklap ik je,, ritalin (methafamine) (medicijn voor adhders) verpulveren en snuiven die bende, net speed. als je dit soort dingen echt wil doen/beleven dan vind ik dat je wel zo slim moet zijn om je/de docering zelf uit te vogelen. kabouter spik en span snoept daar ook wel es van,,hehe
Klik om te vergroten...

Ritalin is geen methamphetamine..

Methamphetamine


Ritalin (methylphenidate)


Hier nog een structuur formule van amphetamine, wat ook wel eens gegeven wordt aan ADD patienten.

f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#8
De topicstarter vroeg om legale medicijnen, ik denk dat hijzij bedoelde zonder voorschrift verkrijgbaar... dan hoef je niet met Ritalin aan te komen :tongueout:

Er zijn inderdaad talloze medicijnen waar je plezier mee kunt hebben, maar die zijn natuurlijk allemaal alleen op doktersvoorschrift verkrijgbaar.

In Nederland zijn er eigenlijk geen medicijnen zonder voorschrift waarvan je plezier kunt beleven. Er is wel eentje waarvan je helemaal van de wereld raakt maar dat is niet echt plezierig in de zin van high zijn, mensen met een beetje kennis weten welke ik bedoel.

De apotheek is dichterbij , coffeeshop of smartshop zit ver hier vandaan, moet ik eerst 100 euro aan benzine besteden.
Klik om te vergroten...
Dus het maakt je eigenlijk geen fuck uit wat voor middel je neemt, als je maar onder invloed raakt? Loop dan ff naar je lokale supermarkt en koop een kratje bier... :wave:
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#9
fneawognfkgln zei:
Loop dan ff naar je lokale supermarkt en koop een kratje bier... :wave:
Klik om te vergroten...

dat noem ik nou een goeie tip :mrgreen:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
fneawognfkgln zei:
De topicstarter vroeg om legale medicijnen, ik denk dat hijzij bedoelde zonder voorschrift verkrijgbaar... dan hoef je niet met Ritalin aan te komen :tongueout:

Er zijn inderdaad talloze medicijnen waar je plezier mee kunt hebben, maar die zijn natuurlijk allemaal alleen op doktersvoorschrift verkrijgbaar.

In Nederland zijn er eigenlijk geen medicijnen zonder voorschrift waarvan je plezier kunt beleven. Er is wel eentje waarvan je helemaal van de wereld raakt maar dat is niet echt plezierig in de zin van high zijn, mensen met een beetje kennis weten welke ik bedoel.

De apotheek is dichterbij , coffeeshop of smartshop zit ver hier vandaan, moet ik eerst 100 euro aan benzine besteden.
Klik om te vergroten...
Dus het maakt je eigenlijk geen fuck uit wat voor middel je neemt, als je maar onder invloed raakt? Loop dan ff naar je lokale supermarkt en koop een kratje bier... :wave:
Klik om te vergroten...

Er zijn er genoeg, dus waarom noem je ze niet gewoon op voor de mensen met wat minder kennis?
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Balonnetje, waarom ik ze niet opnoem? Ik zie daar geen reden toe, gezien de topicstarter zn post denk ik dat hij gewoon vaag/high/oiv wil raken, daarvoor hoef je geen medicijnen te misbruiken wat vrij riskant is maar kan je ook gewoon gaan zuipen, zoals ik in mn vorige post eigenlijk al zei...

Edit:

Ik denk dat je reageerde op het gedeelte uit mijn post: "Er is wel eentje waarvan je helemaal van de wereld raakt maar dat is niet echt plezierig in de zin van high zijn, mensen met een beetje kennis weten welke ik bedoel." Dat middel lijkt me toch niet echt iets wat de topicstarter zoekt, en jij weet wel welk middel ik bedoel. Wat erg schadelijk kan zijn als je bv. het verkeerde merk/type kiest of verkeerd combineert et cetera dus het leek me niet iets om aan te raden... begrijp je?

Ik wil niet geheimzinnig doen ofzo, maar dat is gewoon offtopic lijkt mij...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Enige waar ik op kan komen is dextromorphan, pratend over je geheimzinnig middel :wink:?
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#13
(De spelling is Dextrometorfan)

En ik bedoelde niet geheimzinnig te doen, balonnetje, maar dat is niet iets waar iemand zomaar naar op zoek is en zeker niet deze persoon, lijkt mij, en ja ik heb ervaring met DXM.

DXM is voor mensen die willen experimenteren met alles wat los en vast zit, zgn. 'psychonauten' ofwel drugshippies die denken dat je van LSD heeeeel erg slim wordt :P hey ik pest je een beetje dat heb je wel door he
L
Lode78ZerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kan doen alsof je depressief bent en vervolgens aan de antidepressiva.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
fneawognfkgln zei:
(De spelling is Dextrometorfan)

En ik bedoelde niet geheimzinnig te doen, balonnetje, maar dat is niet iets waar iemand zomaar naar op zoek is en zeker niet deze persoon, lijkt mij, en ja ik heb ervaring met DXM.

DXM is voor mensen die willen experimenteren met alles wat los en vast zit, zgn. 'psychonauten' ofwel drugshippies die denken dat je van LSD heeeeel erg slim wordt :P hey ik pest je een beetje dat heb je wel door he
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf ook wel enige ervaring met DXM, niet veel, maar ik kan je idd zeggen dat het niet weg is gelegd voor mensen die zomaar even high willen worden. Maar sowieso, er zijn een stuk interessante middelen dan DXM beschikbaar, zeker als een vriendinnetje van je een paard heeft en nog een potje ketalar heeft staan :wink:.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#16
rofl, mijn kat heeft laats k gekregen (hij moest gecastreerd worden). ik was zo jaloers op hem toen hij wankelend door de kamer liep (het werkte nog uren door na de operatie). :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
denizbier zei:
Dxm is goed
Klik om te vergroten...

dacht ik ook aan maar daar word je niet bepaald stoned van
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb je zn pupillen nog gezien? Die zijn echt achterlijk groot dan :)
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, erg :grin: als ik toen mn mooie digicam die ik nu heb, al had, had ik hem gefoto'd en gefilmd en hier gepost... 'KETA-KAT' :mrgreen:
d
denizbierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dxm is goed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."