#1
Ik raad niks aan Maar met Oxazepam en aanverwanten kan je bijna geen suicide plegen,
neem je te veel, drink je er wat bij (redelijk veel) dan
je het zo uit.
Mischien een lichte coma of iets dergelijks, of in combi met andere middel, of extreem hoge dosis dat het wel kan.
Met 30 pilletjes van 50 mg berijk je niet veel.
neem je te veel, drink je er wat bij (redelijk veel) dan
je het zo uit.Mischien een lichte coma of iets dergelijks, of in combi met andere middel, of extreem hoge dosis dat het wel kan.
Met 30 pilletjes van 50 mg berijk je niet veel.