Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuwjaarsnacht

nieuwjaarsnacht

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Idd tijdens je trip gaat dat echt geen verschil maken integendeel, de afkoeling kan zelfs goed doen.
k
koppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wij hebben een vraagje in verband met nieuwjaar. Leek ons een leuk idee om tegen middernacht met een paar mensen xtc te nemen en dan op het dorpsplein naar het vuurwerk te gaan kijken. Zouden liefst een half uurtje van tevoren nemen zodat de werking begint als we daar zijn. Nu is de vraag of dit zou kunnen. Of zou de koude de werking tegenhouden of vetragen, verminderen?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
De kou zal weinig invloed hebben op de inwerking van je pilletje. :wink:

Weet alleen niet of hij na een half uurtje al ingeslagen is, maar dat ligt ook een beetje aan jullie ervaring ermee. Let erop dat door al het vette eten de hele dag door, je maag wat voller is en het best iets langer zou kunnen duren. :wink:
W
WhiteWiddowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als de kou überhaupt al invloed heeft op de werking van je pillen, zou het het denk ik alleen maar versnellen. Door je kou moet je lichaam harder werken, en versnelt dus je metabolisme, toch?
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#5
WhiteWiddow zei:
Als de kou überhaupt al invloed heeft op de werking van je pillen, zou het het denk ik alleen maar versnellen. Door je kou moet je lichaam harder werken, en versnelt dus je metabolisme, toch?
Klik om te vergroten...
Dat klopt. Maar goed, zoals al eerder is gezegd: de kou heeft geen invloed op een XTC-pilletje.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou hem iets meer dan een half uur van tevoren pakken. Met een half uurtje is de kans toch wel aanwezig dat ie nog niet ingeslagen is als het vuurwerk begint.
k
koppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
bedankt voor de reacties, bij mij is het meestal een 10 a 15 minuten voor de xtc inslaat en bij mijn vrouw een uurtje. Altijd oeilijk te regelen om het tegelijk te laten werken. Maar goed om te weten dat de koude geen invloed heeft.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga ook vuurwerk kijken en neem em hier zo 1uur voor we vertrekken.
k
koppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
willen iedereen bedanken voor de reacties en info en laten weten dat oud op nieuw een fantastische nacht was. Gelukkig nieuwjaar aan iedereen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor jullie ook hetzelfde. Het vuurwerk overal was echt wel magisch met snoep!!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tekzor668 zei:
Voor jullie ook hetzelfde. Het vuurwerk overal was echt wel magisch met snoep!!
Klik om te vergroten...

Dat zou ik ook wel nog eens willen doen xtc pakken en naar vuurwerk kijken of de cinema zal dit zeker eens in de zomer doen :) .
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan me anders best voorstellen dat XTC ook wel leuk is :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
transformated zei:
Tekzor668 zei:
Voor jullie ook hetzelfde. Het vuurwerk overal was echt wel magisch met snoep!!
Klik om te vergroten...

Dat zou ik ook wel nog eens willen doen xtc pakken en naar vuurwerk kijken of de cinema zal dit zeker eens in de zomer doen :) .
Klik om te vergroten...


Nee man moet je met 2cb doen veel leuker dan X in deze gevallen dan zie je pas een licht show.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
bobsacamano zei:
transformated zei:
Tekzor668 zei:
Voor jullie ook hetzelfde. Het vuurwerk overal was echt wel magisch met snoep!!
Klik om te vergroten...

Dat zou ik ook wel nog eens willen doen xtc pakken en naar vuurwerk kijken of de cinema zal dit zeker eens in de zomer doen :) .
Klik om te vergroten...


Nee man moet je met 2cb doen veel leuker dan X in deze gevallen dan zie je pas een licht show.
Klik om te vergroten...

Ja en met LSD is die wrs nog mooier :). Het gaat hier om de stof MDMA :-P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ooh ja dat geloof ik zeker. Alles is leuk met X haha. Was maar een opmerking :)

Fool zei:
Kan me anders best voorstellen dat XTC ook wel leuk is :P
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."