#1
Pleziergebruik anti-psychotica???? Ik heb het vier jaar noodgedwongen gebruikt en kan je melden dat er weinig plezier aan te beleven valt! Tenzij je wilt veranderen in een wandelende zombie en een kasplant, zou ik het je ten sterkste afraden. Je moet wel heel wanhopig zijn als je hier 'plezier' aan wil beleven, bovendien breng je andere mensen misschien op rare ideeen. Wat bezielt je om aan zo'n middel plezier te willen beleven en dat ook nog op zo'n topic te durven zetten. Ik mag hopen dat je zo,n middel nooit echt nodig zult hebben, dan kom je er nog wel van terug.
ik zou maar eens goed nadenken waar je mee bezig bent.![:angry:]()
ik zou maar eens goed nadenken waar je mee bezig bent.

