Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPleziergebruik antipsychotica (Seroquel, Risperdal, Zyprexa)

Pleziergebruik antipsychotica (Seroquel, Risperdal, Zyprexa)

14 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FluffyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pleziergebruik anti-psychotica???? Ik heb het vier jaar noodgedwongen gebruikt en kan je melden dat er weinig plezier aan te beleven valt! Tenzij je wilt veranderen in een wandelende zombie en een kasplant, zou ik het je ten sterkste afraden. Je moet wel heel wanhopig zijn als je hier 'plezier' aan wil beleven, bovendien breng je andere mensen misschien op rare ideeen. Wat bezielt je om aan zo'n middel plezier te willen beleven en dat ook nog op zo'n topic te durven zetten. Ik mag hopen dat je zo,n middel nooit echt nodig zult hebben, dan kom je er nog wel van terug.
ik zou maar eens goed nadenken waar je mee bezig bent. :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#2
kende wel iemand die seroquel voorgeschreven kreeg op gegeven moment

het is alsof je stephen hawkins mee zou zien doen met lingo= je wordt debiel van seroquel
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Arjan zei:
Kun je antipsychotica ook voor het plezier gebruiken?
Klik om te vergroten...

Plezier is in principe relatief, maar, nee.
m
mixxelLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoede dag iedereen!
ik ben geen recratief gbruiker op het anit psychotica gebeuren.
maar ik gebruik het elke dag.
van Ceroquel word je snoezig en lichthoofdig. 250 ml bij mij
van risperdal word je moe en eenigzins euforich 3 ml bij mij.
zyprexa ken ik niet dus kan ik je ook niet bij helpen.
je moet wel op passen want je hele motoriek word hier tijdelijk door aangetast bij deze hoeveelheden,
ik ben nu op het moment onder invloed van iets te veel seroquel, het is is erg moeilijk om de juiste toetsen te vinden op mijn toetsenbord.

ook ben je in de ochtend nog niet helemaal helder, dus auto rijden in dan ook geen goed idee.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan heel kort zijn: Antipsychotica is GEEN speelgoed dus niet recreatief te gebruiken
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#6
Antipsychotica recreatief gebruiken...?
Is de aarde een pannekoek?!

Natuurlijk niet!
*zucht*
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die zooi ga je tog niet voor je lol gebruiken? :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je bent echt op zoek naar een goedkope high he :tearsofjoy:
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kun je antipsychotica ook voor het plezier gebruiken? En zo ja, wat is dan het effect of ervaring die je wil bereiken?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
lol, kijk hier nooit en zie gelijk 2 topics van zelfde persoon.
Als die anti-psychotica van jou zelf is zou ik drugs (even) lekker laten voor wat het is. Als het niet van jezelf is, kan ik je geen antwoord op je vraag geven.
Zover ik weet is antipsychotica niet voor zulke doeleinden te gebruiken..
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyShit zei:
lol, kijk hier nooit en zie gelijk 2 topics van zelfde persoon.
Als die anti-psychotica van jou zelf is zou ik drugs (even) lekker laten voor wat het is. Als het niet van jezelf is, kan ik je geen antwoord op je vraag geven.
Zover ik weet is antipsychotica niet voor zulke doeleinden te gebruiken..
Klik om te vergroten...

Nee, ik gebruik het zelf niet maar vroeg het me gewoon af, of er mensen zijn die het recreatief gebruiken.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben je een mongooltje?

Arjan zei:
Carina zei:
Iemand ervaring met seroquel?
Klik om te vergroten...

Zie Netwerk reportage... het is zwaar giftige rotzooi, en tenzij je het lekker vindt om niet meer te kunnen denken en niets meer te voelen: niet nemen.

Seroquel is in feite niet meer dan chemische lobtomie.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XY0eWolHjqo[/youtube]

http://www.youtube.com/watch?v=XY0eWolHjqo

Psychiaters zijn bedriegers, ze maken mensen opzettelijk ziek. Als je Seroquel gebruikt leef je 'gemiddeld' 30 jaar korter (niet overdreven)...
Klik om te vergroten...

En toch vraag je ernaar, terwijl je je eigen antwoord al deels geeft :rolleyes:
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
...

En toch vraag je ernaar, terwijl je je eigen antwoord al deels geeft :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja, waarom niet. Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die het voor het plezier gebruiken. Er zijn ook mensen die SM lekker vinden, en misschien is geeft het een bepaald 'gewenst' effect als je het op een andere manier gebruikt, dus je weet immers maar nooit :wink:
C
CodainLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tja, er zijn mensen die daar plezier kunnen aan hebben. Aan risperdal en zyprexa heb je niets van recreatieve waarde. Je wordt er hoogstens suf van, en het grote nadeel hiervan is, dat deze beiden een lange halfwaardetijd hebben. Dan ben je de volgende dag ook nog suf.

Wanneer je seroquel voor het eerst gebruikt, ga je er zeker van verrast worden. Ik ben ooit begonnen met 25mg, wel wanneer je dat neemt zal je gerust naar je bed willen. That's it.
Daarna moest ik 100mg nemen, wat ik hoogstens 4 dagen heb volgehouden. Zoals je het zelf beschrijft voelt het wat aan als een lobotomie ofzo :(

Ik raad je dan ook STERK af om ooit antipsychotica te nemen, tenzij je het echt nodig hebt!
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een vriend van mij heeft wel eens Seroquel, en ook nog andere farmaceutische drugs tegelijk recreatief gebruikt. Resultaat: hij werd afgevoerd met de ambulance en ze hebben hem 3 dagen lang moeten vastbinden in het ziekenhuis.

Veel plezier :wave:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."