Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM, mijn mening

DXM, mijn mening

39 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
plantenbak zei:
op het randje van plat. 2 - 3 ging ik toch echt knetter hard.
het gevoel of ik helemaal uit mijn lichaam ging was sterk aanwezig.
ook aardige visuals gezien.
Klik om te vergroten...

same here, verder als plat 3 ben ik niet gekomen maar de overgang was ook zwaar heftig, alsof ik uit mijn huid scheurde en overal rare geluiden :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Auditieve hallucinaties had ik ook vaak bij dxm,
muziek horen (complete symfonieën) terwijl 't muisstil was :grin:
En qua visuele hallucinaties had ik meestal wat kleine streepjes/lijntjes/stipjes met leuke kleuren.
En de gevoels hallucinaties waren echt bizar.
Q
QannabisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mag ik zuigtabletten niet gwn inslikken :cry:

Of moet ik echt op die kutsmaak kauwen ? :confused:
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bronchodine vond ik vroeger nog wel leuk daar zit 360mg codeine in, zo'n flesje ging makkelijk in één keer achterover en vond het veeeeeel leuker dan dxm. Nu weer mee gestopt want het deed niks meer en begon er verslaafd aan te raken, dus wel uitkijken. Zelfs na een maand niks genomen te hebben voelde ik er geen reet meer van. Dit spoor loopt dus ook dood, net als benzo's doen ook bijna niks meer met me en dat vind ik echt heeel jammer :tearsofjoy:
Q
QannabisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Codeine :openmouth:

Wat voel je daarvan?
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#6
Euforie, happy chill... maar dat is m'n peroonlijke mening, ik vind blowen bv maar niks, hou echt niet van dat gevoel.
Q
QannabisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mensen in wil vanavond 500 (of meer!) mg doen, maar mag k die zuigtabletten van Tusso Rhinatiol niet gwn inslikken?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Qannabis zei:
Mensen in wil vanavond 500 (of meer!) mg doen, maar mag k die zuigtabletten van Tusso Rhinatiol niet gwn inslikken?
Klik om te vergroten...

Van mij mag je.
Q
QannabisLid
01-01-2024, 00:00
#9
bier zei:
Qannabis zei:
Mensen in wil vanavond 500 (of meer!) mg doen, maar mag k die zuigtabletten van Tusso Rhinatiol niet gwn inslikken?
Klik om te vergroten...

Van mij mag je.
Klik om te vergroten...

:wave:

En geeft het dan nog altijd de volle werking? Die tabletten zijn niet echt gecoat ook, ma ik ga ze opeten zoals je bij het laatste restje bij lollies doet :tearsofjoy:
Zó erg smaken ze nu nog niet dusja...
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van mij ook, maar ik zou het niet doen, ze lossen heel slecht op denk ik :wave: :kots: :tearsofjoy:

edit: Ik zou het echt niet doen,volgens mij moet je er teveel van eten om iets te voelen hoor, ik verwacht dat je hondsmisselijk wordt.
Q
QannabisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb er zon stuk of 6 stuk gebeten en doorgespoeld met water, was afschuwelijk, 1tje geprobeerd gwn in te slikken maar dat deed een uur tot het in mn maag was =P

Ik heb nu 390 tabletjes in water opgelost, awel het is igg nog bezig ^.^
Bijna klaar :rock:
In ongeveer 20cl water, en ik ga het in kleine beetjes opdrinken (de helft, voel ik geen misselijkheid na een uurtje , de rest ook op!)

Allemaal hopen dat ik niet zal










:kots:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
weet iemand buiten wiet een lekkere dxm combo?

het moet niet te heftig worden en niet te lang duren, ik zat zelf te denken aan een upper, guarana of zo, maar een andere draai aan mijn trip kan ook geen kwaad, want dxm is niet meer zo uniek voor me.

ideetjes?

ervaringen?
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind dxm toch wel redelijk heftig en ik heb al wat drugs weggespeeld.
Het is een ervaring die je moet doen (1x) en dan niet meer, gewoon voor het eens te voelen.

Ik had capsules, bolletjes eruit fijngedaan en terug de capsules in hoor, die ranzige smaak moet ik niet. Ik had 15 capsules geloof ik ongeveer 450 mg.
Ik ging toch wel aardig hard, ook als ik rechtstond had ik geen orientatie, ik liep scheef en gewoon in cirkels. Leuke ervaring voor 1x maal te doen want het is erg slecht voor je hersenen.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had een tijdje geleden een vraag gesteld op drugs info team:

Vraag:
Ik heb deze vraag al een keer eerder gesteld maar ik kreeg een mailtje dat mijn vraag geschrapt was wegens drukte in de kersvakantie... Hallo, Ik heb nu ongeveer een maand geleden dxm genomen, en ik heb er nog steeds grote pupillen van. Komt het vaker voor dat je hierdoor zo lang grote pupillen blijft houden? en kan het zijn da je nooit meer kleinere pupillen krijgt? ik heb er verder geen last van maar me moeder begint te zeiken enzo en hoe komt het verder da je pupille groot worden is da een soort samentrekkingen van spiertjes in men oog want ik heb nou ook dat ze kleiner worden en even later worden ze weer groot en dan zie ik ze ook telkens groter en kleiner worden. Iemand zei iets over het serotoninesyndroom. Wat is dit precies en zou dit het kunnen zijn? Ik maakte me hier een beetje zorgen over en ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen. Alvast bedankt met vriendelijke groet, robo-trippertje

Antwoord:
Je code was: grote doppies van dxm Beste vraagsteller, DXM is een gevaarlijk middel, zeker bij gemiddelde of hogere dosis. Bovendien is DXM heel gevoelig voor combinatie andere middelen of met medicijnen. Dat varieert van medicijnen tegen allergie tot en met antidepressiva. Er is bij jou geen sprake van het "gevaarlijke' serotonineyndroom. Eerder is er sprake van een bijwerking van DXM, die tot een kleine beschadiging in jouw hersenen heeft geleid, waardoor jouw pupillen groot blijven. Spontaan herstel van beschadigd hersenweefsel gebeurt zeer traag of helemaal niet. Wat dat betreft is het afwachten. Met vriendelijke groet, Roelof de Wit, verslavingsarts.

Maar het lijkt me sterk als het echt zo is...
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Giorgo zei:
Ik vind dxm toch wel redelijk heftig en ik heb al wat drugs weggespeeld.
Het is een ervaring die je moet doen (1x) en dan niet meer, gewoon voor het eens te voelen.

Ik had capsules, bolletjes eruit fijngedaan en terug de capsules in hoor, die ranzige smaak moet ik niet. Ik had 15 capsules geloof ik ongeveer 450 mg.
Ik ging toch wel aardig hard, ook als ik rechtstond had ik geen orientatie, ik liep scheef en gewoon in cirkels. Leuke ervaring voor 1x maal te doen want het is erg slecht voor je hersenen.
Klik om te vergroten...

Hoeveel weeg je?
S
StarGuitar*Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Kleuren zien doe ik ook niet als k DXM heb gebruikt, de visuele hallucinaties zijn niks tegenover die van Paddo's & Truffels [andere psychedelica heb ik nog niet geprobeerd]

DXM vind ik persoonlijk de moeite niet waard, de ''trip'' zelf is niet geweldig en de kater die ik eraan overhoud is vreselijk, de ergste van alle middelen die ik tot nu toe heb gebruikt.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Qannabis zei:
Ik heb er zon stuk of 6 stuk gebeten en doorgespoeld met water, was afschuwelijk, 1tje geprobeerd gwn in te slikken maar dat deed een uur tot het in mn maag was =P

Ik heb nu 390 tabletjes in water opgelost, awel het is igg nog bezig ^.^
Bijna klaar :rock:
In ongeveer 20cl water, en ik ga het in kleine beetjes opdrinken (de helft, voel ik geen misselijkheid na een uurtje , de rest ook op!)

Allemaal hopen dat ik niet zal










:kots:
Klik om te vergroten...

Ik moet standaard kotsen bij dxm, behalve de eerste keer dan.
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#18
60
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
StarGuitar* zei:
Kleuren zien doe ik ook niet als k DXM heb gebruikt, de visuele hallucinaties zijn niks tegenover die van Paddo's & Truffels [andere psychedelica heb ik nog niet geprobeerd]
Klik om te vergroten...

Ik zie wel kleuren, beelden zelfs; zoals kamers en meubels en dan denk ik dat ik ineens in een heel andere omgeving terechtkom als ik men ogen open doe. Ik zie zonder drugs ookal vaak kleuren, ik weet niet of dit er wat mee te maken kan hebben? DXM valt ook niet echt onder de psychidelica, maar meer onder de dissociatieve drugs, dus ik denk niet dat het echt te vergelijken is met paddo's en truffels.
i
indiaandudeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallo,
ik ben al bijna 2 jaar verslaafd een dalfagan Codeine bruis ,kom ik er aub nog vannaf en hoe?Ondertussen ook hartpatient geworden aub help???? Vriendelijke groeten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."