Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC&Speed combineren (hoe?

Eerste keer XTC&Speed combineren (hoe?

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
Trippie030Lid
01-01-2024, 00:00
Zoals u ziet wil ik binnenkort xtc en speed combineren.
Ik ben niet erg ervaren met drugs rook paar keer in de week een joints en heb 4x xtc gebruikt.
Ik ben normaal echt niet van het nakken, heb vrienden die vaan kort zijn van de soss maar ik moet daar echt niks van, toch wil ik 1x speed met xtc proberen.
Nou is mijn vraag hoe kan ik dit het beste doen? Eerst 1 pilletje als het tijd is voor de tweede dan de tweede pilletje, en zodra het begint uit te werken aan de speed te gaan ? (1gram)
Enige ervaren gebruikers met tips? In welke volgorde ik het zal gebruiken?
F
FoolLid
Nou dit wil je waarschijnlijk niet horen, maar ik raad je heel erg af om xtc en speed te gaan combineren. Speed verhoogt het neurotoxische(hersenschade) effect van MDMA behoorlijk en het effect wordt er niet eens leuker van.

Het lijkt mij een beter plan om ofwel speed ofwel xtc te gebruiken, maar niet alllebei. :)
M
MusicIsLifeLid
Nou ten eerste wil ik je aanraden je pillen even te laten testen. Aangezien veel pillen 200+mg gedoseerd zijn zou ik geen hele doen.

Ten tweede wil ik je afraden om deze combo te doen omdat zie redenen die fool gaf.

Als je het toch wilt doen, eerst met pillen beginnen. Als je met de speed begint zul je namelijk nooit het volledige effect van de xtc ervaren. Zodra je een beetje wazig begint te worden en denkt: vanaf nu wil ik weer helder zijn, kun je een paar puntjes speed pakken.

Maarrrrr, eigenlijk gewoon niet doen
T
Trippie030Lid
Aah oke dan, dan laat ik het wel gewoon alleen bij de snoepjes.
De pilletjes die ik haal zijn altijd getest hou ze bij me eigen betrouwbare dealer.
S
SkirreLid
Trippie030 zei:
Aah oke dan, dan laat ik het wel gewoon alleen bij de snoepjes.
De pilletjes die ik haal zijn altijd getest hou ze bij me eigen betrouwbare dealer.
Klik om te vergroten...

Zelf testen en een dealer die zegt dat hij ze laat testen is iets anders.
l
leipebaviaanLid
MusicIsLife zei:
Nou ten eerste wil ik je aanraden je pillen even te laten testen. Aangezien veel pillen 200+mg gedoseerd zijn zou ik geen hele doen.

Ten tweede wil ik je afraden om deze combo te doen omdat zie redenen die fool gaf.

Als je het toch wilt doen, eerst met pillen beginnen. Als je met de speed begint zul je namelijk nooit het volledige effect van de xtc ervaren. Zodra je een beetje wazig begint te worden en denkt: vanaf nu wil ik weer helder zijn, kun je een paar puntjes speed pakken.

Maarrrrr, eigenlijk gewoon niet doen
Klik om te vergroten...

Ik ben het met je eens, maar volgens mij is meneer zelf ook niet helemaal heilig wat dit betreft. :P
M
MusicIsLifeLid
Haha uhmmm hoezo? :flushed:

Nee je hebt gelijk, maar dat betekent niet dat ik andere mensen niet kan afraden dit te doen aangezien het gewoon niet verstandig is :tongueout:
F
FoolLid
Leipebaviaan lijkt me wel zo iemand die zijn 13-jarige zoon of dochter pakjes peuken koopt omdat hij dan zelf rookt en het anders hypocriet zou zijn. xD
M
MusicIsLifeLid
Fool zei:
Leipebaviaan lijkt me wel zo iemand die zijn 13-jarige zoon of dochter pakjes peuken koopt omdat hij dan zelf rookt en het anders hypocriet zou zijn. xD
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: inderdaad
H
HelenasLid
Volgens mij heb je dit ook op partyflock gevraagd en hetzelfde antwoord gekregen, waarom hier dan nog vragen :tongueout:
M
MusicIsLifeLid
Omdat je mensen ertussen hebt die zo lang blijven vragen tot ze eindelijk het antwoord krijgen dat ze willen horen, ook al is dat niet hetgeen dat verstandig is
T
Trippie030Lid
Helenas zei:
Volgens mij heb je dit ook op partyflock gevraagd en hetzelfde antwoord gekregen, waarom hier dan nog vragen :tongueout:
Klik om te vergroten...
Dacht hier een beter antwoord te krijgen, maar wat maakt het uit?
T
Trippie030Lid
MusicIsLife zei:
Omdat je mensen ertussen hebt die zo lang blijven vragen tot ze eindelijk het antwoord krijgen dat ze willen horen, ook al is dat niet hetgeen dat verstandig is
Klik om te vergroten...
En mijn vriend als je je ogen open hebt zie je al dat ik het niet ga doen, door het advies wat iedereen me geeft.
Dus wat jij zegt met zolang blijven vragen tot ze het antwoord hebben wat ik wil horen is onzin.
l
leipebaviaanLid
Fool zei:
Klik om te vergroten...

Wat houd jij er altijd toch rare mening aan ten opzicht van mij. Waar komt die status toch vandaan? Verder zit je mis je in post, ik rook al een tijdje vast. In de toekomst ongetwijfeld ook nog.:tearsofjoy:
L
LiveFastDieYoungLid
Gewoon 3 pillen achterover kletsen, zorg dat ze 200mg+ / pil zijn.
Daartussen in gooi je gewoon een paar gram speed door je neus.

Stiekem is dit het antwoord wat je verwachte, niet? :confused:
F
FoolLid
leipebaviaan zei:
Fool zei:
Klik om te vergroten...

Wat houd jij er altijd toch rare mening aan ten opzicht van mij. Waar komt die status toch vandaan? Verder zit je mis je in post, ik rook al een tijdje vast. In de toekomst ongetwijfeld ook nog.:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Precies wat ik zeg, omdat jij rookt zou het hypocriet zijn je kinderen verbieden te roken. :P
l
leipebaviaanLid
Nu is het genoeg fool, ik denk dat ik binnenkort ook maar even een diagnose voor jou stel. En dat terwijl je weet dat mijn mening als leidraad voor dit forum geldt.
M
MusicIsLifeLid
leipebaviaan zei:
Nu is het genoeg fool, ik denk dat ik binnenkort ook maar even een diagnose voor jou stel. En dat terwijl je weet dat mijn mening als leidraad voor dit forum geldt.
Klik om te vergroten...

Nu ben ik benieuwd :wink:
F
FoolLid
Ik wil wel een officiële beargumentatie. :wave:
l
leipebaviaanLid
Argumentatie? Argumentatie? Ik doe alles vanuit de losse pols man. Gelet op jouw oncontroleerbare behoefte mensen altijd te verbeteren, je zelfverheerlijking en het dedain waarmee je mensen op hun fouten wijst, dicht ik jou een persoonlijkheidsstoornis toe in de richting van narcisme.

Tevreden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."