Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC&Speed combineren (hoe?

Eerste keer XTC&Speed combineren (hoe?

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, ik eis minstens 5 verschillende en uitgebreide theoriën met onderbouwing én voorbeelden die tegen elkaar afgewogen worden.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Nee, ik eis minstens 5 verschillende en uitgebreide theoriën met onderbouwing én voorbeelden die tegen elkaar afgewogen worden.
Klik om te vergroten...

Ik vind niet dat je dit van leipebaviaan kan eisen... Dat ligt namelijk niet binnen zijn capaciteiten. Zijn sterke kant is juist dat hij kan diagnosticeren zonder deze beargumentatie nodig te hebben :tongueout:

leipebaviaan zei:
Gelet op jouw oncontroleerbare behoefte mensen altijd te verbeteren, je zelfverheerlijking en het dedain waarmee je mensen op hun fouten wijst, dicht ik jou een persoonlijkheidsstoornis toe in de richting van narcisme.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind dat hij best een beetje mag oefenen dan, leert hij ook nog eens wat. :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
argumenten in de beweringen van Leipebaviaan gaan ten koste van de balans op het forum, dat lijkt me onredelijk om te vragen. Leipebaviaan is hier tenslotte om wanorde en idioterie te brengen en zo de balans te houden.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij mag best onzinargumenten aanvoeren, dat doet hij normaal toch ook wel. :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neemt niet weg dat ik wel een vaste lid van de harde kern hier ben, diepe dalen met smartieandme, hoogtepunten met fool, strijdend in de frontline met Fgamer. Ja, je zou kunnen oordelen dat ik dit forum levendig houdt met mijn ongeëvenaarde kennis, het vermogen tot nuance, en dan laat ik mijn intelligentie nog even buiten beschouwing.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."