#1
Ik heb ook een angststoornis *naast borderline* en benzo's zijn nooit een langdurige oplossing voor mij geweest. Ten eerste word ik er niet actief van. Ten tweede wen ik er heel snel aan, waardoor het dus niet meer werkt. Tips als doe ademhalingsoefeningen zijn leuk als je zelf niet met een elke dag onder stroom gezet zenuwstelsel rondloopt omdat je chemie uit balans is. Ik zoek al lang naar een oplossing, maar het is lastig. Ik heb zelf wel veel baat bij propanolol en kava kava, maar of dat voor langere tijd geldt weet ik niet. Daarnaast is phenibut misschien een idee. Werkt ook op je GABA receptoren. Aan alle middelen wen je op een gegeven moment wel vrees ik.
