#1
Hier even een overzichtje van mijn gemiddelde dagelijkse dosis medicijnen.
paracetamol omdat ik af en toe misselijk van de refusal word.
refusal zodat ik het dan niet in me hoofd haal te gaan drinken,
want daar is alle ellende mee begonnen, drank was eigenlijk mijn eerste angst remmer.
en dan als ik eenmaal aangeschoten was moest er snuif coke bij, en als dan het geld en coke op was. dan maakte et niet meer uit dan ging alles er in van speed tot xtc. tot ik er bij neer viel.
Ik ben pas 26 en die levenstyle heeft me zo verschrikkelijk kapot gemaakt dat ik hulp ben gaan zoeken nadat ik opgenomen ben bij een crisis opvang nu clean ben geworden op basis van de benzo's omdat ik daar me angst mee kwijt ben geraakt en ik moet zeggen dat ik me echt goed voel.
ik heb weer zin om dingen te ondernemen, word niet beperkt door angsten.
ik praat veel en met veel entousiastme etc.
en boven alles, ik heb geen katers, ik heb me vriendin weer terug, ik richt geen schade aan me zeldf of anderen meer aan.
ik voel me weer me zelf.
Nou word me verteld dat ik nog al hoge dosis aan medicatie neem van verschillende kanten.
Graag jullie commentaar en gedachtens hier over.
en ook nog ff de vraag, "angst en piekeren/paniek" zijn mijn grootste belemringen
ik combineer nu oxa met dia, maar is het mischien een idee om meer oxa te slikken en minder dia ? of andersom ? (zoals ik het nu doe)
want nu gaat het prima met me alleen ik merk wel al dat na 2 weken me tolerantie erg hoog is geworden.
PS. ja ik weet dat het zwaar verslavend is en je afhankelijk van de benzo's word.
maar eerlijk gezegt ben ik dat 1000x liever dan van alcohol en coke
---------------------------------------------------------------------------------------
Maandag 7 September:
2x(Paracetamol/Cofeinne 500/50mg) - sochtens en savonds
1x(Refusal-250mg) - sochtens
1x(DIA-10mg) - sochtens
1x(DIA-10mg) - smiddags
3x(DIA-10mg) - savonds
Totaal-Diazepam: 5x - 10mg
--------------------------------
Dinsdag 8 September:
2x(Paracetamol/Cofeinne 500/50mg) - sochtens en savonds
1x(refusal-250mg) - sochtens
1x(DIA-10mg) - sochtens
1x(DIA-10mg) - smiddags
3x(DIA-10mg) - savonds
2x(OXA-10mg) - savonds
Totaal-Diazepam 5x - 10mg
Totaal-Oxazepam 2x - 10mg
(wil er ook nog even bijvermelden dat ik er energy drinks tussendoor drink zodat ik wel energy heb maar daen niet te suf word maar dan zonder angst paniek of stress, heeft dit wel zin allemaal ? en roken deed ik hiervoor iets van 40 sigarretten per dag, en nu word ik na 2 sigaretten al misselijk)
paracetamol omdat ik af en toe misselijk van de refusal word.
refusal zodat ik het dan niet in me hoofd haal te gaan drinken,
want daar is alle ellende mee begonnen, drank was eigenlijk mijn eerste angst remmer.
en dan als ik eenmaal aangeschoten was moest er snuif coke bij, en als dan het geld en coke op was. dan maakte et niet meer uit dan ging alles er in van speed tot xtc. tot ik er bij neer viel.
Ik ben pas 26 en die levenstyle heeft me zo verschrikkelijk kapot gemaakt dat ik hulp ben gaan zoeken nadat ik opgenomen ben bij een crisis opvang nu clean ben geworden op basis van de benzo's omdat ik daar me angst mee kwijt ben geraakt en ik moet zeggen dat ik me echt goed voel.
ik heb weer zin om dingen te ondernemen, word niet beperkt door angsten.
ik praat veel en met veel entousiastme etc.
en boven alles, ik heb geen katers, ik heb me vriendin weer terug, ik richt geen schade aan me zeldf of anderen meer aan.
ik voel me weer me zelf.
Nou word me verteld dat ik nog al hoge dosis aan medicatie neem van verschillende kanten.
Graag jullie commentaar en gedachtens hier over.
en ook nog ff de vraag, "angst en piekeren/paniek" zijn mijn grootste belemringen
ik combineer nu oxa met dia, maar is het mischien een idee om meer oxa te slikken en minder dia ? of andersom ? (zoals ik het nu doe)
want nu gaat het prima met me alleen ik merk wel al dat na 2 weken me tolerantie erg hoog is geworden.
PS. ja ik weet dat het zwaar verslavend is en je afhankelijk van de benzo's word.
maar eerlijk gezegt ben ik dat 1000x liever dan van alcohol en coke
---------------------------------------------------------------------------------------
Maandag 7 September:
2x(Paracetamol/Cofeinne 500/50mg) - sochtens en savonds
1x(Refusal-250mg) - sochtens
1x(DIA-10mg) - sochtens
1x(DIA-10mg) - smiddags
3x(DIA-10mg) - savonds
Totaal-Diazepam: 5x - 10mg
--------------------------------
Dinsdag 8 September:
2x(Paracetamol/Cofeinne 500/50mg) - sochtens en savonds
1x(refusal-250mg) - sochtens
1x(DIA-10mg) - sochtens
1x(DIA-10mg) - smiddags
3x(DIA-10mg) - savonds
2x(OXA-10mg) - savonds
Totaal-Diazepam 5x - 10mg
Totaal-Oxazepam 2x - 10mg
(wil er ook nog even bijvermelden dat ik er energy drinks tussendoor drink zodat ik wel energy heb maar daen niet te suf word maar dan zonder angst paniek of stress, heeft dit wel zin allemaal ? en roken deed ik hiervoor iets van 40 sigarretten per dag, en nu word ik na 2 sigaretten al misselijk)