Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vind de eitjes 20mg best wel relaxt, alleen ze werken naar mijn mening snel uit. en Diazepam 10mg blijft toch me favo. overdag maar ook mbt. slapen."
"Petrovic zei: Als je para van hasj wordt lijkt het me niet verstandig om dat para gevoel weg te werken door benzo's. Gezien je situatie wil je dit toch helemaal geen angst in de hand werken? En benzo's kunnen die paranoia verminderen al zal het nog wel enigzins aanwezig zijn. Klik om te vergroten... Ja klinkt logish inderdaad, ik dacht alleen mischien ben ik weer instaat stoned te xboxen want was altijd wel leuk, en dan in combinatie met die benzo's die bijwerkingen te vermijden. want ik weet dat ik met coke+hash ook nooit para werd. alleen coke wil ik nooit meer aanraken vandaar de benzo's nu. maar all in all, beter gewoon maar niet dus ?¿"
"yeti zei: Misschien ga ik het binnenkort eens voor je uitproberen, maar als ik niet para van de hasjisch wordt dan heb jij er natuurlijk niets aan. Onderstaande dude probeerde de combo Valium/Marihuana uit, maar dronk er ook nog eens wijn bij. Wellicht dat het hem daaro zo slecht bekwam: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=45592 Klik om te vergroten... Inderdaad ik denk echt dat dat door de drank is gekomen, zelfs met hoge tolerantie kan je nog een blackout krijgen met de wat betere benzo's zoals diazepam+drank. ik zit meer te denken aan een paar lichte hijsjes van een licht hash jointje. en niet een liter vodka en een dikke whitewidow stick want dan kan ik me het resultaat wel voorstellen met diazepam erbij. verder kan ik zowiezo niet drinken want zit dus ook aan de 250mg refusal per dag, dus dat zal niet gebeuren, want ik wel zit te denken is dat het me opvalt dat ik al een beetje misselijk en draaierig word van 1 sigaret terwijl ik normaal gesproken op bijna 2 pakkies malboro per dag zat voordat ik aan de refusal en benzo's begon en was toen nooit misselijk. dus ik weet nog steeds niet of het verstandig is het te proberen. mja goed mischien andere mensen die meer weten. P.S. als ik op een lege maag 2 hijzen neem van een dikke whitewidow stick, dan word ik zowiezo al echt beroerd. en paranoia. Dan zou je je afvragen waarom het dan toch overwegen (in de vorm van lichte hash) omdat ik dus vroeger wel gewoon dagelijks zwaar blowde en nergens last van had, en veel plezier met gamen heb gehad onder stoned zijn, en vandaar dat het in me opkwam dat als ik nu bijv. imuun ben voor paranoia door die benzo's dat dat weer zou kunnen, maargoed mischien klinkt het belachelijk allemaal maar daarom vraag ik ook meningen hier. groetjes marcel"
"ik vertelde het zelfde aan mijn pshyiater dat ik oxa en dia wou combineren om beter te slapen etc. zijn antwoord was dat een combinatie van verslavende middelen helemaal niet goed zou zijn. en dat ik maar gewoon moest door gaan met diazepam, maar voor het slapen schreef hij een anti depressiva voor genaamd mirtazapine. en JEETJE slapen als een BOMB toen ik wakker gebeld werd prate ik met een dubbele tong als een mogool, en was niet aanspreekbaar en viel meteen weer in slaap. dus dat werkte erg goed. vraag daar is om. mischien helpt het"
"nou mensnen heb het tot nu toe 2x geprobeert. 1x met wiet 1 hijsje en 1x met lichte hash een paar hijsjes. maar ondanks dat ik het vroeger grappig en lekker vond en genoot van de lach en vreet kicks. en alleen maar stoned achter de playstation zat. is dat stoned zijn nu echt geen dimensie meer voor mij. beide keren dacht ik van wat stom dat ik dit weer probeer het voelt helemaal niet lekker. ik ga weer veelste veel nadenken en kan geen onderscheid meer maken tussen realistishe gedachtes van mijzelf. dus beide keren weer 2 dikke benzo's er bovenop gedaan veel gegeten en een douche genomen om het effect (van die paar hijsjes weer te laten zakken). Niet aan te raden als je zoals mij bent dus. wiet en hash zijn voor mij geen optie meer en dat geld trouwens voor alle drugs ben inmiddels ook bezig me benzo's aftebouwen en dat gaat goed. mvg. marcel"
"Ik slik op een dag zo'n: 40mg Diazepam 80mg Oxazepam 40mg Temazepam En dan nog de Antideprisiva: Lexapro: 20mg En als stok achter de deur: Refusal: 250mg Mijn vraag is of het zonde is dat ik er energy drinks en vele kopjes koffie bij drink. Want in het begin was ik uiteraard erg suf maar nu ik tolerantie op heb gebouwd tegen de benzo's en ook tegen de Lexapro. voel ik nog weinig. Ik ben nog steeds niet suicidaal of extreem deprisief maar ik vond het gevoel van de valium in het begin echt relax het gaf me echt weer zin in het leven. Zou het helpen als ik stop met zoveel caffeine te nemen om de effecten weer wat sterker te maken ? PS. ik ben 26 en ben geen recreatiefe gebruiker ik ben in afwachting van een clinishe opname voor langere termijn. en gebruik dit dus tot die tijd. Dus ik zit niet op moraal ridders te wachten maar meer op adviesen over hoe ik de boel kan versterken etc. Of mischien maak ik wel een fout in de combinatie van de benzo's die elkaar mischien tegen werken. Alvast bedankt voor eventuele reacties"
"Nou blijkbaar heb ik een rare vraag gesteld want heb nog geen reply's Common ppl er moet toch wel wat over te zeggen zijn ?"
"zal wel diazepam 10mg zijn geweest denk ik, ik ervaarde het zelfde toen ik net begon met diezepam"
"speedjunky69 zei: eeh ja voor of 2 keer daarna kan je strippen leegvreten zoonder enig effect(bij wijze van spreken). temazepam= een crappy benzo! Klik om te vergroten... dat ervaar ik inderdaad ook zo. Maar afgezien van euforie zijn ze wel ok om 1 in te nemen voor et slapen en dan lekker door slapen"
"Hier even een overzichtje van mijn gemiddelde dagelijkse dosis medicijnen. paracetamol omdat ik af en toe misselijk van de refusal word. refusal zodat ik het dan niet in me hoofd haal te gaan drinken, want daar is alle ellende mee begonnen, drank was eigenlijk mijn eerste angst remmer. en dan als ik eenmaal aangeschoten was moest er snuif coke bij, en als dan het geld en coke op was. dan maakte et niet meer uit dan ging alles er in van speed tot xtc. tot ik er bij neer viel. Ik ben pas 26 en die levenstyle heeft me zo verschrikkelijk kapot gemaakt dat ik hulp ben gaan zoeken nadat ik opgenomen ben bij een crisis opvang nu clean ben geworden op basis van de benzo's omdat ik daar me angst mee kwijt ben geraakt en ik moet zeggen dat ik me echt goed voel. ik heb weer zin om dingen te ondernemen, word niet beperkt door angsten. ik praat veel en met veel entousiastme etc. en boven alles, ik heb geen katers, ik heb me vriendin weer terug, ik richt geen schade aan me zeldf of anderen meer aan. ik voel me weer me zelf. Nou word me verteld dat ik nog al hoge dosis aan medicatie neem van verschillende kanten. Graag jullie commentaar en gedachtens hier over. en ook nog ff de vraag, "angst en piekeren/paniek" zijn mijn grootste belemringen ik combineer nu oxa met dia, maar is het mischien een idee om meer oxa te slikken en minder dia ? of andersom ? (zoals ik het nu doe) want nu gaat het prima met me alleen ik merk wel al dat na 2 weken me tolerantie erg hoog is geworden. PS. ja ik weet dat het zwaar verslavend is en je afhankelijk van de benzo's word. maar eerlijk gezegt ben ik dat 1000x liever dan van alcohol en coke --------------------------------------------------------------------------------------- Maandag 7 September: 2x(Paracetamol/Cofeinne 500/50mg) - sochtens en savonds 1x(Refusal-250mg) - sochtens 1x(DIA-10mg) - sochtens 1x(DIA-10mg) - smiddags 3x(DIA-10mg) - savonds Totaal-Diazepam: 5x - 10mg -------------------------------- Dinsdag 8 September: 2x(Paracetamol/Cofeinne 500/50mg) - sochtens en savonds 1x(refusal-250mg) - sochtens 1x(DIA-10mg) - sochtens 1x(DIA-10mg) - smiddags 3x(DIA-10mg) - savonds 2x(OXA-10mg) - savonds Totaal-Diazepam 5x - 10mg Totaal-Oxazepam 2x - 10mg (wil er ook nog even bijvermelden dat ik er energy drinks tussendoor drink zodat ik wel energy heb maar daen niet te suf word maar dan zonder angst paniek of stress, heeft dit wel zin allemaal ? en roken deed ik hiervoor iets van 40 sigarretten per dag, en nu word ik na 2 sigaretten al misselijk)"