Tschijnt erg verslavend te zijn, doe je dit elke dag of wat?
Vigilante zei:Mijn idee erover: ik vind t wel veel wat je slikt
Vigilante zei:Tschijnt erg verslavend te zijn, doe je dit elke dag of wat?
DrippTone zei:Aanrader: minderen.
Afrader: zo door gaan.
Benzotekz zei:DrippTone zei:Aanrader: minderen.
Afrader: zo door gaan.
ja je moest eens weten wat voor persoon ik word als ik niet op deze manier gedempt word.
alles heb ik voorschreven wat daar staat, niks komt van de zwarte markt.
en heb een clinishe opname in het vooruitzicht sta alleen in wachtlijst.
ik wil gewoon voor deze tussenliggen periode een zo'n prettig/veilig mogelijke manier vinden.
Vigilante zei:Dit is internet, en recreatief gebruik is altijd(sarcasme) goed, voor de rest doen we allemaal keihard ons best om moraalridders te zijn. Ookal weten we niks van de achtergrond en dergelijke.
Internet. Drugsforum.
Punt.
Maar zoals ik al zei, hou je aan de voorgeschreven dosis, en probeer het niet te lang te doen want dan wordt de kans kleiner dat je ooit stopt. Een dokter zal t hoogst waarschijnlijk beter weten dan iemand op inet.
Als ik zie hoeveel je neemt moet je wel een erg hoge tollerantie hebben. Zoals de eerste week zul je het niet makkelijk krijgen, je gebruikt immers elke dag en zo heeft je lichaam niet de kans om je tollerantie naar beneden te werken. Als je iets minder neemt per dag zal je tollerantie wel wat naar beneden gaan en als je dan weer naar je oude dosering gaat zul je er natuurlijk wel wat meer van merken, maar voor hoe lang is dat?Benzotekz zei:maar, enige manier om de angsloos stressloos heid opnieuw te ervaren die ik de eerste week had met de pams, is dus te minderen en dan weer te verhogen ?
Want dat was eigenlijk ook een beetje 1 van me vragen omdat ik voel dat het al minder werkt
en die eerste week functioneerde ik echt optimaal, wil dat eigenlijk echt zo houden
yeti zei:Het probleem met slikken van benzo's als angstonderdrukking is dat je de misvatting in je hoofd maakt dat er zeker paniek op zal duiken zonder tema/oxa in je brein.
Door deze inbeelding roepen mensen vaak zelf de angst op als ze stoppen met medicatie.
Velen hebben de ervaring dat een paniekaanval direct stopt zodra ze een benzo slikken, en dat zegt al genoeg: zo snel kan die pil niet werken.
Het komt op mij over dat je angsten door de drugs aangewakkerd zijn. Aangezien je nu al een tijd clean ben, mag je verwachten dat de oorzaak van de paniek verdwenen is.
Probeer het eens uit zonder benzo's.
Verwar daarbij de herinnering aan angst niet met de feitelijke angst zelf.
Praat jezelf een misplaats verwachtingspatroon waarin onzekerheid de boventoon voert uit je hoofd.
Mocht je toch paniekerig worden, dan zijn er ook andere methoden om dit te stoppen: door je neus ademen bijv. hierdoor ontstaat buikademrythme ipv door borst: neus/buik-ademhaling brengt spontaan rust in het lichaam tot stand. concentreer je daarbij op iets moois.
Succes![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."