Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam in combinatie met Tramadol

Diazepam in combinatie met Tramadol

9 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
t
talamoneeeLid
01-01-2024, 00:00
Is het verstandig om Diazepam 10 mg (een benzodiazepine) te combineren met Tramadol (een matige opioïde)? Zo ja, welke dosis is dan verstandig, 50 mg, 100 mg, 150 mg of 200 mg? Wat zijn de gevolgen wanneer je deze twee (die elkaars effect versterken) combineert?
j
jelliesLid
ik heb het zo vaak doorelkaar geslikt eigenlijk nix bijz gemerkt,je kan iets suffer worden :grin:
verders heb ik nix geks eraan bemerkt
vind het eigenlijk een combi die zonde is...omdat afzonderlijk de boel leuker werkt
maar je gaat er niet dood van ofzo :wink:
ik heb tot 300 mg tramadol denk 20 a 30 miligram valium genomen..
S
SporLid
jellies zei:
ik heb tot 300 mg tramadol denk 20 a 30 gram valium genomen..
Klik om te vergroten...

Grapjas, 20 tot 30 gram diazepam ? slik je wel eens 20/0,01= 2000 tot 30/0,01=3000 valium(diazepam) tabletten ? knap hoor

:wink: laten we er vanuit gaan dat je milligram bedoeld. Verder heb je denk ik gelijk
j
jelliesLid
Spor zei:
jellies zei:
Klik om te vergroten...

Grapjas, 20 tot 30 gram diazepam ? slik je wel eens 20/0,01= 2000 tot 30/0,01=3000 valium(diazepam) tabletten ? knap hoor

:wink: laten we er vanuit gaan dat je milligram bedoeld. Verder heb je denk ik gelijk
Klik om te vergroten...
haha sorry was wel heel erg veel tis idd mg! :flushed:
s
speeseendLid
TS zei:
...te combineren met Tramadol (een matige opioïde)? Zo ja, welke dosis is dan verstandig, 50 mg, 100 mg, 150 mg of 200 mg?
Klik om te vergroten...

Volgens mij haat het hier eerder om de hoeveelheden Tramadol. Misschien weet Silvervish wat een comfortabele dosis is?! Even in het Opiaten-gedeelte stellen dan.

GR.,

Eend

p.s. ik mag aannemen dat je dit inmiddels al goed weet klik hier ?
t
talamoneeeLid
jellies zei:
ik heb het zo vaak doorelkaar geslikt eigenlijk nix bijz gemerkt,je kan iets suffer worden :grin:
verders heb ik nix geks eraan bemerkt
vind het eigenlijk een combi die zonde is...omdat afzonderlijk de boel leuker werkt
maar je gaat er niet dood van ofzo :wink:
Klik om te vergroten...
Hoe werkt Tramadol afzonderlijk dan?

Maar goed, ik houd 't voorlopig toch maar alleen bij een paar valiumpjes, nu ik er nog'ns over nadenk. Ik ben nogal braaf, heb verder ook nog geen enkele ervaring met wat voor drugs dan ook... Momenteel heb ik gewoon wat tot mijn beschikking en dat wil ik dan wel proberen, maar ik denk dat ik 't combineren maar even oversla.
Toch bedankt voor de reacties. :)
s
silverfishLid
Ikzelf neem tramadol tegen de pijn sinds ik gestopt ben met methadon en word er dan ook helemaal niet high van omdat ik zwaardere opiaten gewend ben. Het is een vrij licht opioid. Maar alles hangt af van je tolerantie. Als je nooit eerder tramadol hebt gebruikt zou ik zeker geen 300 mg nemen!
De maximale dosering is 400 mg per dag. Tramadol kan namelijk epileptische aanvallen veroorzaken in hoge doseringen als je daar 'aanleg' voor hebt. De diazapam vermindert dat risico wel maar toch zou ik altijd laag beginnen. Hoge doseringen kunnen ook misselijkheid veroorzaken, zelfs als je andere opiaten gewent bent. Dus better safe than sorry.
100 mg is vaak al genoeg als je geen regelmatig opiaatgebruiker bent.

Waarschijnlijk maakt de combi met valium je alleen maar suffer maar tramadol is een drug waar mensen nogal verschillend op reageren. Je kunt er ook juist actief van worden. Sommige mensen merken helemaal nooit iets van tramadol, ook niet bij hogere doseringen.
En pas op: het duurt één tot anderhalf uur voordat je iets voelt van tramadol! Dus niet steeds meer nemen omdat je ''niets voelt''. Rustig afwachten dus.
p
psychopsychedelicLid
kan altijd een mooie uitdaging zijn :) :wink: maar dan zou ik voor n betere drug combi gaan :stoned:
t
talamoneeeLid
psychopsychedelic zei:
kan altijd een mooie uitdaging zijn :) :wink: maar dan zou ik voor n betere drug combi gaan :stoned:
Klik om te vergroten...
Wat had je in gedachten dan? :P
F
Frog83Lid
Ik heb net 200 mg tramadol op en 60 mg valium, ik heb tolerantie tegen valuim heel erg.
En lekker jointje der bij, heerlijk gevoel warm fuzzy van de tramadol, en realxt van de joint en valium. Moet wel zegen , een keer eerder gedaan, Tramadol werkt lang door tog minimaal 6 uur soms veel langer. en duurt vor dat het werken gaat ook wel ef, zo uur of als jenet gegegten hebt wel 2 uur of langer, dus idd niet zomaarbijpakken zoals gezegd al .

verders voel ik me vet chill love gevoel licht in me hoofd , heerlijk onstpannen warme gloed om me heen :hearteyes: . Denken gaatwat trager uitertaard, of jaheel snel , maar het typen en handelen minder weer :tongueout: het heeft zeker wel wat voor zo een keer , ik vind het mits je oplet je grenzen kent erin , voor pharmatrips/fun een ideale mix :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."