#1
Hoi mensen,
Vorige week heb ik voor de vierde keer ooit XTC genomen, in een besloten club waar iedereen aan de drugs was. Dit was by far mijn mooiste ervaring tot nu toe, en kan niet wachten om over een maandje of 2-3 weer eens een pilletje te nemen.
Gedurende het hele feestje ging ik heel lekker op in totaal anderhalve gold bar (dus daar deed ik zo'n 5 uur lang mee), maar ik heb zo'n twee uur voordat de muziek uit ging nog driekwart blauwe ninja turtle bijgepakt - had ik achteraf beter niet kunnen doen denk ik.
Ik heb nu een paar vraagjes, en vraag me af of jullie dit ook wel eens gehad hebben bij XTC en hoe jullie dat hebben ervaren.
(voordat ik die blauwe had bijgepakt)
- Telefoonscherm was bijna niet af te lezen, dit vond ik zelf niet heel erg
- Mijn visie trilde soms, dit was dan wel weer naar, kwam en ging gelukkig met vlagen
(nadat ik die blauwe had bijgepakt)
- Ik begon te hallucineren. Eerst zag ik in de 'chillruimte' van de club de hoofden van de mensen helemaal links in soort van abstracte polygone vormen veranderen, dat vond ik wel tof. Nadat ik even met wat mensen om me heen had gepraat, zag ik dat i.p.v. er twee mensen (zoals toen het hallucineren begon), opeens een stuk of zeven waren met polygone hoofden. Nog steeds zag ik mensen dichtbij wel gewoon normaal. Na ongeveer een half uur daarentegen, zag ik iedereen in de ruimte op die manier - alleen hun hoofden dan.
Toen met een vriend even naar de dansvloer gegaan omdat het relativeren niet echt lukte waardoor het best wel heavy was, maar van de lichten op de dansvloer werden mijn hallucinaties heel anders en veel intenser. Er waren strobes, en elke keer als die even schenen zag ik van alles en nog wat, behalve hetgene dat er om me heen gebeurde. Het deed me een beetje denken aan sterke visuals hebben tijdens LSD of truffels, en dan je ogen dichtdoen. Op een bepaald moment was het zo heftig, dat terwijl ik een stukje naar voren danste ik letterlijk enorm schrok van whatever ik toen zag, en een meisje dat links naast me stond weer heel erg schrok van mijn schrikbeweging.
Gelukkig stopten de hallicunaties na ongeveer een half uurtje.
Nu heb ik van een vriend wel eens gehoord dat hij na twee dagen lang feesten met XTC in de trein naar huis gezichten zag in de reflectie van het raam in de trein, en dat hij op de fiets naar huis verder nog constant vage mensen zag staan op straat, welke helemaal niet echt bleken te zijn.
Dat vind ik altijd nog steeds bizar eng klinken, en ik vraag me dus vooral af of zoiets - dat nog heftiger is dan mijn hallucinaties - zou kunnen gebeuren met het gebruik van mezelf die nacht, ook al vond ik (naast de blauwe ninja turtle dan) niet echt dat ik te veel heb genomen.
Ervaringen? Tips?
Vorige week heb ik voor de vierde keer ooit XTC genomen, in een besloten club waar iedereen aan de drugs was. Dit was by far mijn mooiste ervaring tot nu toe, en kan niet wachten om over een maandje of 2-3 weer eens een pilletje te nemen.
Gedurende het hele feestje ging ik heel lekker op in totaal anderhalve gold bar (dus daar deed ik zo'n 5 uur lang mee), maar ik heb zo'n twee uur voordat de muziek uit ging nog driekwart blauwe ninja turtle bijgepakt - had ik achteraf beter niet kunnen doen denk ik.
Ik heb nu een paar vraagjes, en vraag me af of jullie dit ook wel eens gehad hebben bij XTC en hoe jullie dat hebben ervaren.
(voordat ik die blauwe had bijgepakt)
- Telefoonscherm was bijna niet af te lezen, dit vond ik zelf niet heel erg
- Mijn visie trilde soms, dit was dan wel weer naar, kwam en ging gelukkig met vlagen
(nadat ik die blauwe had bijgepakt)
- Ik begon te hallucineren. Eerst zag ik in de 'chillruimte' van de club de hoofden van de mensen helemaal links in soort van abstracte polygone vormen veranderen, dat vond ik wel tof. Nadat ik even met wat mensen om me heen had gepraat, zag ik dat i.p.v. er twee mensen (zoals toen het hallucineren begon), opeens een stuk of zeven waren met polygone hoofden. Nog steeds zag ik mensen dichtbij wel gewoon normaal. Na ongeveer een half uur daarentegen, zag ik iedereen in de ruimte op die manier - alleen hun hoofden dan.
Toen met een vriend even naar de dansvloer gegaan omdat het relativeren niet echt lukte waardoor het best wel heavy was, maar van de lichten op de dansvloer werden mijn hallucinaties heel anders en veel intenser. Er waren strobes, en elke keer als die even schenen zag ik van alles en nog wat, behalve hetgene dat er om me heen gebeurde. Het deed me een beetje denken aan sterke visuals hebben tijdens LSD of truffels, en dan je ogen dichtdoen. Op een bepaald moment was het zo heftig, dat terwijl ik een stukje naar voren danste ik letterlijk enorm schrok van whatever ik toen zag, en een meisje dat links naast me stond weer heel erg schrok van mijn schrikbeweging.
Gelukkig stopten de hallicunaties na ongeveer een half uurtje.
Nu heb ik van een vriend wel eens gehoord dat hij na twee dagen lang feesten met XTC in de trein naar huis gezichten zag in de reflectie van het raam in de trein, en dat hij op de fiets naar huis verder nog constant vage mensen zag staan op straat, welke helemaal niet echt bleken te zijn.
Dat vind ik altijd nog steeds bizar eng klinken, en ik vraag me dus vooral af of zoiets - dat nog heftiger is dan mijn hallucinaties - zou kunnen gebeuren met het gebruik van mezelf die nacht, ook al vond ik (naast de blauwe ninja turtle dan) niet echt dat ik te veel heb genomen.
Ervaringen? Tips?