#1
Hallo mensen,
Voordat ik mijn vraag aan jullie ga stellen zou ik eerst even willen laten weten dat ik het forum doorzocht heb naar een soortgelijke vraag voordat ik dit topic opende. Wanneer een van jullie (toevallig) een soortgelijk topic tegen komt/is gekomen, dan zou ik daar graag doorheen willen lezen!
Nog even wat informatie zodat er een beter beeld te schetsen valt.
Ik gebruik al een aantal jaar wiet en hasj, en kan hier verder prima mee functioneren. Mijn interesse in andere drugs is het laatste jaar sterk toegenomen. Zodanig dat ik van plan ben om vanavond XTC of 4FMP te gebruiken. Er is een groot evenement bij mij in de stad en dat is al een aantal dagen gaande. Ik heb alle avonden niets anders gebruikt dan alcohol en een jointje. Een groot deel van mijn vrienden hebben ervaring met XTC en 4FMP en zij raden het mij ook aan. Ik heb research gedaan op internet omdat ik toch nog een aantal onbeantwoorde vragen in mijn hoofd had. Mijn laatste vraag is eigenlijk nog steeds niet beantwoord, en daarom stel ik deze hier.
Na het lezen van de nadelen van XTC/4FMP ben ik een beetje bang geworden dat ik vanavond geen leuke vrouw zou kunnen versieren. Ik las dat je van 4FMP heel veel kunt gaan zweten en een strak hoofd krijgt, het kauwen schijnt wel mee te vallen. Het kauwen bij XTC schijnt erger te zijn, als ik mij niet vergis. Ook las ik dat je wijd openstaande ogen krijgt. Ik zou er vanavond niet bij willen lopen met een ontzettend strak gezicht en zweet over mijn hele lichaam, dit is niet heel erg smakelijk..
Wel ben ik echt in voor dat euforische gevoel! Het lijkt me heel fijn om te knuffelen, dansen, en zoenen met dat euforische gevoel. Ik zie er alleen tegen op om zwetend aan een meisje te plakken en te zoenen met zo'n strak gezicht.
Wat raden jullie mij aan? Zal ik vanavond gewoon XTC of 4FMP gebruiken en geen moeite doen voor een leuke vrouw, terwijl al mijn andere vrienden dat wel doen omdat ze niet van plan zijn om vanavond drugs te gebruiken. Of zal ik het niet gebruiken en mij vanavond gewoon laten verassen door wat de avond mij brengt.
En welk tijdstip raden jullie mij aan? Ik heb morgen niets te doen dus het kan alle kanten op. De club waar het evenement plaatsvind zal sluiten tussen 02:00 en 04:00 uur als ik me niet vergis (voorgaande dagen sloot alles om 04:00 namelijk). Daarna zal er vast nog wel ergens bij iemand thuis een afterparty zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan ga ik gewoon naar huis toe.
Ik wacht jullie reacties af en ben enorm benieuwd! Alvast bedankt voor het lezen!
- Andijvie
Voordat ik mijn vraag aan jullie ga stellen zou ik eerst even willen laten weten dat ik het forum doorzocht heb naar een soortgelijke vraag voordat ik dit topic opende. Wanneer een van jullie (toevallig) een soortgelijk topic tegen komt/is gekomen, dan zou ik daar graag doorheen willen lezen!
Nog even wat informatie zodat er een beter beeld te schetsen valt.
Ik gebruik al een aantal jaar wiet en hasj, en kan hier verder prima mee functioneren. Mijn interesse in andere drugs is het laatste jaar sterk toegenomen. Zodanig dat ik van plan ben om vanavond XTC of 4FMP te gebruiken. Er is een groot evenement bij mij in de stad en dat is al een aantal dagen gaande. Ik heb alle avonden niets anders gebruikt dan alcohol en een jointje. Een groot deel van mijn vrienden hebben ervaring met XTC en 4FMP en zij raden het mij ook aan. Ik heb research gedaan op internet omdat ik toch nog een aantal onbeantwoorde vragen in mijn hoofd had. Mijn laatste vraag is eigenlijk nog steeds niet beantwoord, en daarom stel ik deze hier.
Na het lezen van de nadelen van XTC/4FMP ben ik een beetje bang geworden dat ik vanavond geen leuke vrouw zou kunnen versieren. Ik las dat je van 4FMP heel veel kunt gaan zweten en een strak hoofd krijgt, het kauwen schijnt wel mee te vallen. Het kauwen bij XTC schijnt erger te zijn, als ik mij niet vergis. Ook las ik dat je wijd openstaande ogen krijgt. Ik zou er vanavond niet bij willen lopen met een ontzettend strak gezicht en zweet over mijn hele lichaam, dit is niet heel erg smakelijk..
Wel ben ik echt in voor dat euforische gevoel! Het lijkt me heel fijn om te knuffelen, dansen, en zoenen met dat euforische gevoel. Ik zie er alleen tegen op om zwetend aan een meisje te plakken en te zoenen met zo'n strak gezicht.
Wat raden jullie mij aan? Zal ik vanavond gewoon XTC of 4FMP gebruiken en geen moeite doen voor een leuke vrouw, terwijl al mijn andere vrienden dat wel doen omdat ze niet van plan zijn om vanavond drugs te gebruiken. Of zal ik het niet gebruiken en mij vanavond gewoon laten verassen door wat de avond mij brengt.
En welk tijdstip raden jullie mij aan? Ik heb morgen niets te doen dus het kan alle kanten op. De club waar het evenement plaatsvind zal sluiten tussen 02:00 en 04:00 uur als ik me niet vergis (voorgaande dagen sloot alles om 04:00 namelijk). Daarna zal er vast nog wel ergens bij iemand thuis een afterparty zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan ga ik gewoon naar huis toe.
Ik wacht jullie reacties af en ben enorm benieuwd! Alvast bedankt voor het lezen!
- Andijvie