Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kwezel zei: nee. om voor een weekje of wat gewoon te kunnen slapen en even een buffer op te bouwen, dat werkt over het algemeen wel motiverend. houdt aub. je wijsheden voor je en reageer op de vraag en post anders gewoon liever niet. hier zit ik niet op te wachten, we zitten hier op het drugsforum, niet een forum voor huismoeders. dank. Klik om te vergroten... Beste Kwezel. Alle Pammetjes hebben bijna dezelfde werking, de één wat sterker dan de andere. Ik ben verslaafd aan die krengen en heb de nodige ervaring met verslavingen. Je zou voor een tijdje Flurazepam kunnen gebruiken voor het slapen maar dan echt maar voor een paar weken want geloof me, je blijft er zo inhangen. Ik ben van de ene in de adere verslaving(en) terecht gekomen en als je dan af wil afkicken is het heel zwaar. Ik wens je in ieder geval heel veel succes en je kunt altijd vragen want daar is het forum immers voor. Groeten, Jan"