#1
Ja sorry we dwaalden een beetje afdubbel0seven zei:On topic please. San Pedro heeft niets met dit onderwerp te maken![]()
Ja je kunt overlijden door xtc inname. Maar voordat jij deze hoeveelheid hebt ingenomen loop je al het eveneens dodelijke serotonine syndroom op.
.Maargoed, bij serotonine syndroom kun je toch ook stellen dat je door de XTC bent doodgegaan. XTC is op dat moment immers de veroorzaker van het serotonine syndroom. Kijk het is natuurlijk een beetje het kip en het ei verhaal, maar zaken als oververhitting, watervergiftiging en serotonine syndroom zijn in principe direct te herleiden naar het XTC gebruik en als zodanig kun je dan stellen dat iemand overleden is als gevolg van XTC inname. Uiteraard zijn omgevings-factoren en gedrag daar wel op van invloed.