Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: nitrazepam + rilatin fneawognfkgln zei: Barbituraten zijn in Nederland helemaal niet meer in de handel met uitzondering van het langwerkende fenobarbital. Ik heb zelf fenobarbital gebruikt en ik vond het een saai middel, je wordt er alleen maar sloom van. Seconal en dergelijke zijn al lang uit de handel in NL, Vesparax ook al een paar jaartjes. Je zult alleen nog fenobarbital aantreffen en zelfs dat is zeldzaam. Wat betreft de romantiek; ik betwijfel of het wel degelijk zo veel leuker is dan benzo's. Het effect is, denk ik, gewoon als oxazepam of temazepam maar dan zwaarder (paar mg Temesta met wat drank b.v...?) Dingen zoals wat in Amerika op de markt was onder de merknaam Dexamyl (amobarbital met dexamfetamine) schenen wel enorm euforisch te zijn, maar met de combi nitrazepam met Ritalin heb ik ook de tijd van m'n leven gehad Ik denk dat ze overrated zijn omdat het iets heeft dat ze niet meer te krijgen zijn. Chloraalhydraat however, vond ik geweldig Klik om te vergroten... waar kan je aan nitrazepam geraken? lijkt me interessant om eens te proberen."
"Re: nitrazepam + rilatin Dr Gonzo zei: keeta zei: fneawognfkgln zei: Barbituraten zijn in Nederland helemaal niet meer in de handel met uitzondering van het langwerkende fenobarbital. Ik heb zelf fenobarbital gebruikt en ik vond het een saai middel, je wordt er alleen maar sloom van. Seconal en dergelijke zijn al lang uit de handel in NL, Vesparax ook al een paar jaartjes. Je zult alleen nog fenobarbital aantreffen en zelfs dat is zeldzaam. Wat betreft de romantiek; ik betwijfel of het wel degelijk zo veel leuker is dan benzo's. Het effect is, denk ik, gewoon als oxazepam of temazepam maar dan zwaarder (paar mg Temesta met wat drank b.v...?) Dingen zoals wat in Amerika op de markt was onder de merknaam Dexamyl (amobarbital met dexamfetamine) schenen wel enorm euforisch te zijn, maar met de combi nitrazepam met Ritalin heb ik ook de tijd van m'n leven gehad Ik denk dat ze overrated zijn omdat het iets heeft dat ze niet meer te krijgen zijn. Chloraalhydraat however, vond ik geweldig Klik om te vergroten... waar kan je aan nitrazepam geraken? lijkt me interessant om eens te proberen. Klik om te vergroten... nitrazepam is mogadon..als je een lieve huisarts hebt,aan hem vragen...maar ik geloof dat een huisarts het niet zo snel meer voorschrijft(vrij sterk)...is wel ubber lekker...ik kreeg het van een maatje die ze weer van ze werk mee nam,maar dat is al een paar jaar geleden..hij kan er nu niet meer aan komen Klik om te vergroten... en wat waren de hoeveelheden mogadon en rilatine die je nam?"
"Dumpy zei: DrippTone zei: Iboga neem je niet zomaar, alleen als er echt iets drastisch moet veranderen. Volgens mij gaat het met meer geweld dan bij aya, zeker weten dat je flink op je donder zal krijgen. Klik om te vergroten... Ben niet helemaal met je eens dat het met geweld gaat. Eigenlijk totaal niet. Iboga is echt iets totaal anders dan andere tripmiddelen. Tijdens de trip laat de Iboga je eigenlijk geen emoties beleven, waardoor ikzelf de strijd minder heftig vind dan met Ayahuasca. Wat voor mij soms echt een emotionele rollercoaster is. Iboga laat je stil worden van binnen en laat je precies zien wat er aan de hand is in je wezen. Dat kan natuurlijk nog steeds een heftige spiegel zijn, maar deze heftigheid ervaar je wel vanuit een rust. Althans ik wel... Ik heb het 2 keer gedaan in grote dosis. 1 keer in een ceremonie van 3 dagen wat heel mijn leven veranderd heeft. Het heeft me gewoon helemaal leeg gemaakt, mijn hoofd had niks meer te zeggen en ik was gewoon in totale rust en stilte. Helemaal hier aanwezig. waar kan je iboga krijgen? wat is het eigenlijk? het lijkt me precies wat ik nodig heb om mezelf terug te vinden en alles eens anders te gaan bekijken. Mijn intenties hadden niks met verslavingen te maken, wel met ego patronen die er toen waren. Die mij tegenhielden om te zijn wie ik echt ben. En door mij terug te brengen in de stilte, in de rust kan je veel beter waarnemen wat je echt wilt en niet terugvallen in oude ego patronen. Je ziet wat je echte zelf wilt, de illusies vallen weg. Ik denk dat je door zo'n ervaring ook door je verslavings patronen heen kan kijken. Verder heelt het je lichaam op zo'n manier dat de lichamelijke afkick uitblijft, maar de geestelijke afkick is natuurlijk de zwaarste. En ik denk dat door de rust, het terugbrengen naar de essentie van je wezen wat de iboga doet. Je makkelijk(er) door die verslavingspatronen heen kan kijken. Klik om te vergroten..."
"Dumpy zei: DrippTone zei: Iboga neem je niet zomaar, alleen als er echt iets drastisch moet veranderen. Volgens mij gaat het met meer geweld dan bij aya, zeker weten dat je flink op je donder zal krijgen. Klik om te vergroten... Ben niet helemaal met je eens dat het met geweld gaat. Eigenlijk totaal niet. Iboga is echt iets totaal anders dan andere tripmiddelen. Tijdens de trip laat de Iboga je eigenlijk geen emoties beleven, waardoor ikzelf de strijd minder heftig vind dan met Ayahuasca. Wat voor mij soms echt een emotionele rollercoaster is. Iboga laat je stil worden van binnen en laat je precies zien wat er aan de hand is in je wezen. Dat kan natuurlijk nog steeds een heftige spiegel zijn, maar deze heftigheid ervaar je wel vanuit een rust. Althans ik wel... Ik heb het 2 keer gedaan in grote dosis. 1 keer in een ceremonie van 3 dagen wat heel mijn leven veranderd heeft. Het heeft me gewoon helemaal leeg gemaakt, mijn hoofd had niks meer te zeggen en ik was gewoon in totale rust en stilte. Helemaal hier aanwezig. waar kan je iboga krijgen? wat is het eigenlijk? het lijkt me precies wat ik nodig heb om mezelf terug te vinden en alles eens anders te gaan bekijken. Mijn intenties hadden niks met verslavingen te maken, wel met ego patronen die er toen waren. Die mij tegenhielden om te zijn wie ik echt ben. En door mij terug te brengen in de stilte, in de rust kan je veel beter waarnemen wat je echt wilt en niet terugvallen in oude ego patronen. Je ziet wat je echte zelf wilt, de illusies vallen weg. Ik denk dat je door zo'n ervaring ook door je verslavings patronen heen kan kijken. Verder heelt het je lichaam op zo'n manier dat de lichamelijke afkick uitblijft, maar de geestelijke afkick is natuurlijk de zwaarste. En ik denk dat door de rust, het terugbrengen naar de essentie van je wezen wat de iboga doet. Je makkelijk(er) door die verslavingspatronen heen kan kijken. Klik om te vergroten... foutje. midden in tekst geschreven. wat is iboga eigenlijk en waar kan je het krijgen? het lijkt me precies wat ik nodig heb om mezelf terug te vinden en alles eens anders te bekijken. ik ben borderline-patiente met cvs en nog wat lichamelijke problemen erbij."