Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagjes over XTC

Vraagjes over XTC

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#1
De eerste keer xtc had ik pillen van zo'n 200mg, had ze opgezocht op pillreports.Dus daar had ik dus ik zat rond de 250mg. 2e en 3e keer zelfde soort pil gehad. Waarvan 1X kwartje dus zo'n 50mg met pep. En 3e keer halfje dus zo'n 100mg
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze sturen daar alle samples direct door naar het lab, het is een inleverpunt; geen testpunt. :)
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo. Ik heb nu dus 3 keer xtc gehad. De eerste keer was in juli, 1 en n kwart gehad. Eerste keer moest de mooiste zijn dus we wouden het goed doen. Was ook echt een super mooie ervaring. Daarna op groundzero (kwartje +pep) slechte ervaring gehad door kramp, pep blijft dus weg bij mij. 2 weekjes later nog een halve gehad op een hardcore meeting. Ja er zat weinig tijd tussen, gebeurt ook niet weer. Heb tot nu dus 2 maand niks gehad, 4 december ga ik weer gebruiken op Focus. Gaat mijn gebruik tot nu toe een beetje goed? Wat voor schade richt xtc eigenlijk precies aan? En is de regel perse 3 maand, of mag het soms ook 2? Op festivals ben ik niet van plan veel te gebruiken, ik zat aan een halfje 3/4e te denken. Aangezien ik flink ga schaatsen :grin: .
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
spongecola zei:
Hallo. Ik heb nu dus 3 keer xtc gehad. De eerste keer was in juli, 1 en n kwart gehad. Eerste keer moest de mooiste zijn dus we wouden het goed doen. Was ook echt een super mooie ervaring. Daarna op groundzero (kwartje +pep) slechte ervaring gehad door kramp, pep blijft dus weg bij mij. 2 weekjes later nog een halve gehad op een hardcore meeting. Ja er zat weinig tijd tussen, gebeurt ook niet weer. Heb tot nu dus 2 maand niks gehad, 4 december ga ik weer gebruiken op Focus. Gaat mijn gebruik tot nu toe een beetje goed?
Klik om te vergroten...
Nouja goed, zowel de combinatie met amfetamine als het relatief frequent gebruiken(Twee weekjes) is niet bepaald verstandig gebruik. Of je dit zelf acceptabel/goed vind is natuurlijk aan jezelf.

Wat voor schade richt xtc eigenlijk precies aan?
Klik om te vergroten...
Het totale plaatje is best complex, onderstaande link geeft een versimpelde uitleg. :)
https://dancesafe.org/drug-information/ ... slideshow/

En is de regel perse 3 maand, of mag het soms ook 2? Op festivals ben ik niet van plan veel te gebruiken, ik zat aan een halfje 3/4e te denken. Aangezien ik flink ga schaatsen :grin: .
Klik om te vergroten...
Meer is gewoon beter, als jij er steeds twee maanden tussen laat zul je gewoon meer schade op elkaar stapelen dan wanneer je er drie maanden tussen laat.
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zal het zo even laten vertalen, staan woorden tussen die ik helaas niet ken :grin: . Ik ben niet van plan om mijn gebruik onder de 2 maand te laten komen. Liefst houd ik 3 maand aan, met af en toe een uitzondering voor een mooi feestje. Zolang ik maar boven de 2 maand blijf zitten. Is het trouwens slim om iets van zout mee te nemen naar een feestje? (als er lockers zijn) zodat ik m'n zout gehalte hoog houd?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat zou inderdaad een prima idee zijn, anders kun je ook gewoon een bakje patat halen en jezelf dwingen dat op te eten. :P
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frietje halverwege de avond doet het bij mij altijd goed. Het vult je zout inderdaad goed aan en als je het wegspoelt met kleine slokjes water ben je er hooguit 10 minuten aan kwijt :P

Ik zou je wel aanraden om 3 maanden aan te houden. 1 keer twee maanden in natuurlijk ook geen ramp maar als je één keer een uitzondering maakt gaat dat de tweede keer een stuk makkelijker.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
spongecola zei:
Hallo. Ik heb nu dus 3 keer xtc gehad. De eerste keer was in juli, 1 en n kwart gehad. Eerste keer moest de mooiste zijn dus we wouden het goed doen. Was ook echt een super mooie ervaring. Daarna op groundzero (kwartje +pep) slechte ervaring gehad door kramp, pep blijft dus weg bij mij. 2 weekjes later nog een halve gehad op een hardcore meeting. Ja er zat weinig tijd tussen, gebeurt ook niet weer. Heb tot nu dus 2 maand niks gehad, 4 december ga ik weer gebruiken op Focus. Gaat mijn gebruik tot nu toe een beetje goed? Wat voor schade richt xtc eigenlijk precies aan? En is de regel perse 3 maand, of mag het soms ook 2? Op festivals ben ik niet van plan veel te gebruiken, ik zat aan een halfje 3/4e te denken. Aangezien ik flink ga schaatsen :grin: .
Klik om te vergroten...

Ik vraag mij af of je wel weet hoeveel MDMA je nu eigenlijk gehad hebt en van plan bent te gebruiken. Er staat namelijk nergens hoeveel mg MDMA je gehad hebt. Het aantal pillen zegt helemaal niets. Pas als je je pillen laat testen weet je wat en hoeveel er precies in zit. Een dealer bijvoorbeeld kan jou van alles wijs maken.
Ik vind het zo jammer dat ik dit vaak lees. En het word ook heel vaak verteld hier door verschillende members. Dus als je leest zou je dat ondertussen toch moeten weten. :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
je kan makkelijk elke week schaatsen, kost je een seizoenskaart, en je wordt er snel goed in. mdma werkt alleen niet als schaatsen. stel je voor een paar schaatsen wat na 5 keer niet meer werkt, en andere schaatsen passen allemaal niet.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha nice :P En je mag één keer in de 3 maanden schaatsen :P

MeejheM zei:
je kan makkelijk elke week schaatsen, kost je een seizoenskaart, en je wordt er snel goed in. mdma werkt alleen niet als schaatsen. stel je voor een paar schaatsen wat na 5 keer niet meer werkt, en andere schaatsen passen allemaal niet.
Klik om te vergroten...
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
spongecola zei:
De eerste keer xtc had ik pillen van zo'n 200mg, had ze opgezocht op pillreports.Dus daar had ik dus ik zat rond de 250mg. 2e en 3e keer zelfde soort pil gehad. Waarvan 1X kwartje dus zo'n 50mg met pep. En 3e keer halfje dus zo'n 100mg
Klik om te vergroten...

Ja want pillreports is echt zoooo betrouwbaar!
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja want pillreports is echt zoooo betrouwbaar![/quote]

Daar geef ik je gelijk in, ik laat ze voor 4 december nog ff testen in enschede. Kan iemand uitleggen hoe dit te werk gaat? Krijg ik de pil weer terug daar? Of word die opgestuurd? Hoe zit het?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet niet hoe het in Enschede gaat maar hier in Amsterdam gaat het als volgt.

Je komt binnen en dan meten ze je pil op en voeren ze de maat het logo en de kleur in op de computer. Ze krassen een heel klein beetje van de pil af en doen dan direct een test zodat ze kunnen zien of er MDMA in de pil zit. Als de vloeistof zwart kleurt zit er MDMA in en weet je in ieder geval dat je een xtc pil hebt. Het nadeel van deze test is dat ze dan nog niet kunnen vertellen of er ook andere stoffen in zitten en hoeveel MDMA er in de pil zit.

Mocht de pil herkend worden door de computer dan hoor je of de pil puur is en hoeveel MDMA er in zit. Word hij niet herkend dan kun je er voor kiezen om hem in te leveren en dan kun je een week later bellen om te horen wat de uitslag is.

Dit gebeurd natuurlijk allemaal anoniem.

spongecola zei:
Daar geef ik je gelijk in, ik laat ze voor 4 december nog ff testen in enschede. Kan iemand uitleggen hoe dit te werk gaat? Krijg ik de pil weer terug daar? Of word die opgestuurd? Hoe zit het?
Klik om te vergroten...
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#14
En euh, krijg je die pil dan nog weer terug? Of blijft die daar?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
spongecola zei:
En euh, krijg je die pil dan nog weer terug? Of blijft die daar?
Klik om te vergroten...
Als ze alleen de zuurtest doen, krijg je 'm terug. Als hij wordt opgestuurd, ben je 'm kwijt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
In Enschede doen ze geen zuurtest en sturen ze hem altijd op. Die ben je kwijt. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fool zei:
In Enschede doen ze geen zuurtest en sturen ze hem altijd op. Die ben je kwijt. :wink:
Klik om te vergroten...
Kijken ze daar helemaal niet of die herkent wordt? Of heb jij toevallig elke keer een pil gehad die ze herkennen?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet herkennen bedoel je?

Psychedelibee zei:
Fool zei:
In Enschede doen ze geen zuurtest en sturen ze hem altijd op. Die ben je kwijt. :wink:
Klik om te vergroten...
Kijken ze daar helemaal niet of die herkent wordt? Of heb jij toevallig elke keer een pil gehad die ze herkennen?
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bobsacamano zei:
Niet herkennen bedoel je?

Psychedelibee zei:
Fool zei:
In Enschede doen ze geen zuurtest en sturen ze hem altijd op. Die ben je kwijt. :wink:
Klik om te vergroten...
Kijken ze daar helemaal niet of die herkent wordt? Of heb jij toevallig elke keer een pil gehad die ze herkennen?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Niet herkennen inderdaad... Gebeurt vaker als ik iets op mijn telefoon typ, dan missen er gewoon woorden. Ik denk sneller dan dat ik een telefoon kan typen blijkbaar.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit zeker ook op je telefoon gedaan :P

Psychedelibee zei:
Bobsacamano zei:
Niet herkennen bedoel je?

Psychedelibee zei:
Niet herkennen inderdaad... Gebeurt vaker als ik iets op mijn telefoon typ, dan missen er gewoon woorden. Ik denk sneller dan dat ik een telefoon kan typen blijkbaar.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."