#1
De eerste keer xtc had ik pillen van zo'n 200mg, had ze opgezocht op pillreports.Dus daar had ik dus ik zat rond de 250mg. 2e en 3e keer zelfde soort pil gehad. Waarvan 1X kwartje dus zo'n 50mg met pep. En 3e keer halfje dus zo'n 100mg
Nouja goed, zowel de combinatie met amfetamine als het relatief frequent gebruiken(Twee weekjes) is niet bepaald verstandig gebruik. Of je dit zelf acceptabel/goed vind is natuurlijk aan jezelf.spongecola zei:Hallo. Ik heb nu dus 3 keer xtc gehad. De eerste keer was in juli, 1 en n kwart gehad. Eerste keer moest de mooiste zijn dus we wouden het goed doen. Was ook echt een super mooie ervaring. Daarna op groundzero (kwartje +pep) slechte ervaring gehad door kramp, pep blijft dus weg bij mij. 2 weekjes later nog een halve gehad op een hardcore meeting. Ja er zat weinig tijd tussen, gebeurt ook niet weer. Heb tot nu dus 2 maand niks gehad, 4 december ga ik weer gebruiken op Focus. Gaat mijn gebruik tot nu toe een beetje goed?
Het totale plaatje is best complex, onderstaande link geeft een versimpelde uitleg.Wat voor schade richt xtc eigenlijk precies aan?
Meer is gewoon beter, als jij er steeds twee maanden tussen laat zul je gewoon meer schade op elkaar stapelen dan wanneer je er drie maanden tussen laat.En is de regel perse 3 maand, of mag het soms ook 2? Op festivals ben ik niet van plan veel te gebruiken, ik zat aan een halfje 3/4e te denken. Aangezien ik flink ga schaatsen.
spongecola zei:Hallo. Ik heb nu dus 3 keer xtc gehad. De eerste keer was in juli, 1 en n kwart gehad. Eerste keer moest de mooiste zijn dus we wouden het goed doen. Was ook echt een super mooie ervaring. Daarna op groundzero (kwartje +pep) slechte ervaring gehad door kramp, pep blijft dus weg bij mij. 2 weekjes later nog een halve gehad op een hardcore meeting. Ja er zat weinig tijd tussen, gebeurt ook niet weer. Heb tot nu dus 2 maand niks gehad, 4 december ga ik weer gebruiken op Focus. Gaat mijn gebruik tot nu toe een beetje goed? Wat voor schade richt xtc eigenlijk precies aan? En is de regel perse 3 maand, of mag het soms ook 2? Op festivals ben ik niet van plan veel te gebruiken, ik zat aan een halfje 3/4e te denken. Aangezien ik flink ga schaatsen.
MeejheM zei:je kan makkelijk elke week schaatsen, kost je een seizoenskaart, en je wordt er snel goed in. mdma werkt alleen niet als schaatsen. stel je voor een paar schaatsen wat na 5 keer niet meer werkt, en andere schaatsen passen allemaal niet.
spongecola zei:De eerste keer xtc had ik pillen van zo'n 200mg, had ze opgezocht op pillreports.Dus daar had ik dus ik zat rond de 250mg. 2e en 3e keer zelfde soort pil gehad. Waarvan 1X kwartje dus zo'n 50mg met pep. En 3e keer halfje dus zo'n 100mg
spongecola zei:Daar geef ik je gelijk in, ik laat ze voor 4 december nog ff testen in enschede. Kan iemand uitleggen hoe dit te werk gaat? Krijg ik de pil weer terug daar? Of word die opgestuurd? Hoe zit het?
Als ze alleen de zuurtest doen, krijg je 'm terug. Als hij wordt opgestuurd, ben je 'm kwijt.spongecola zei:En euh, krijg je die pil dan nog weer terug? Of blijft die daar?
Kijken ze daar helemaal niet of die herkent wordt? Of heb jij toevallig elke keer een pil gehad die ze herkennen?Fool zei:In Enschede doen ze geen zuurtest en sturen ze hem altijd op. Die ben je kwijt.![]()
Psychedelibee zei:Kijken ze daar helemaal niet of die herkent wordt? Of heb jij toevallig elke keer een pil gehad die ze herkennen?Fool zei:In Enschede doen ze geen zuurtest en sturen ze hem altijd op. Die ben je kwijt.![]()
Niet herkennen inderdaad... Gebeurt vaker als ik iets op mijn telefoon typ, dan missen er gewoon woorden. Ik denk sneller dan dat ik een telefoon kan typen blijkbaar.Bobsacamano zei:Niet herkennen bedoel je?
Psychedelibee zei:Kijken ze daar helemaal niet of die herkent wordt? Of heb jij toevallig elke keer een pil gehad die ze herkennen?Fool zei:In Enschede doen ze geen zuurtest en sturen ze hem altijd op. Die ben je kwijt.![]()
Psychedelibee zei:Bobsacamano zei:Niet herkennen bedoel je?
Psychedelibee zei:Niet herkennen inderdaad... Gebeurt vaker als ik iets op mijn telefoon typ, dan missen er gewoon woorden. Ik denk sneller dan dat ik een telefoon kan typen blijkbaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."