#1
Normaal gezien is het mogelijk met een koud water extractie.
Pammer zei:Waarom moeite doen met moeilijk siroopjes, als je kant-en-klare capsules hebt die enkel DXM en bindmiddel bevatten. Koud-water extractie werkt niet voor siroopjes denk ik.
Sublimo zei:Met de pillen zal het wel lukken met een koud water extractie, misschien dat je bij de siroop een zuur-base extractie kunt uitvoeren ?
Hij wil in feite gewoon pure DXM hebben, of hij die nu uit de pillen of de siroop haalt, dat maakt toch niet veel uit lijkt mij![]()
Waarop slaat je "Waarom niet?", op dat van moeite doen met siroopjes of koud-water extractie?Sublimo zei:Pammer zei:Waarom moeite doen met moeilijk siroopjes, als je kant-en-klare capsules hebt die enkel DXM en bindmiddel bevatten. Koud-water extractie werkt niet voor siroopjes denk ik.
Waarom niet ?
Pammer zei:Waarop slaat je "Waarom niet?", op dat van moeite doen met siroopjes of koud-water extractie?Sublimo zei:Pammer zei:Waarom moeite doen met moeilijk siroopjes, als je kant-en-klare capsules hebt die enkel DXM en bindmiddel bevatten. Koud-water extractie werkt niet voor siroopjes denk ik.
Waarom niet ?
De koud-water extractie is enkel bij pillen dacht ik want siroopjes bevatten vele andere stoffen en zal je minder zuiverheid hebben dan bij pillen. Correct me if I'm wrong.
Blootkonijn zei:even klein vraagje, kun je het ook snuiven?
is dat fijner ja/nee of is het nutteloos en was het een domme vraag?
![]()
Als jij al die 10 daro capsules fijnkapt om op te snuiven kun je een lijn van zeker 30 centimeter leggen, succes ermee...Blootkonijn zei:even klein vraagje, kun je het ook snuiven?
is dat fijner ja/nee of is het nutteloos en was het een domme vraag?
![]()
I would recommend this to my worst enemy, but no one else. If you want to try, my suggestion would simply be DON'T.
Dat is bij extreem hoge dosissen. Wil je toch zekerheid spelen? NaCl (Keukenzout) verdrijft bromide uit je lichaam. Neem dus veel zout na het innemen van DXM, maar niemand doet dat echt,... dus... en door dat zout ga je dorst krijgen.gandwarf777 zei:ik heb op wikipedia gelezen dat je een broomvergifteging kan oplopen door DXM aangezien het DXM-hbr(br=broom) is in al die anti hoest producten. hbr is een broom zout ofzo. weet iemand hier iets van?? nog nooit iets gevonden op internet over iemand die ziek werd of doodging na DXM door broomvergifteging![]()
zelf nooit ergens last van gehad met mijn 2e-3e plateaus![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."