Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb wel eens dxm gebruikt, ik vond het niet super leuk maar toch wel lachen, maar kep een keer gelezen dat je ook dxm kon extraheren uit die siroop van daro ofzo? kan iemand uitleggen hoe?? kep het voorgaande keren gewoon de capule inhoud gestampt terug gestopt en geslikt. Greetz"
"dankjewel, was ff tijdje weg en toen k eek ik weer eens bij me iegen berichten en toen wow ohjah, nou mensen ben weer wat slimmer geworden afgelopen 5min ik ga het een keer proberen en zal het laten weten."
"even klein vraagje, kun je het ook snuiven? is dat fijner ja/nee of is het nutteloos en was het een domme vraag?"