Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies (verminderd afvallen tijdens xtc gebruik)

Advies (verminderd afvallen tijdens xtc gebruik)

16 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
R
RangoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ELPY10 zei:
Het lijkt misschien zo dat je 2 kilo afvalt tijdens zon trip maar het meeste is toch echt vocht..Het is onmogelijk 2 kilo af te vallen in zon korte tijd als je na gaat dat 1 kilo vet al 9000 calorieen is. En zoveel verbrand je echt niet Dus het is gewoon vocht :wink: Natuurlijk heb je dan nog spieren maarja dan nog heb je toch echt meer nodig om dat te verliezen ..:wink: ..Mensen vallen op lange termijn af doordat ze weinig of helemaal niets eten na zon space
Klik om te vergroten...

Ik ben wel eens benieuwd hoeveel Kcal je verbrand tijdens een feest..
Feiten: pakken even extreme getallen

- feest duurt 9 uur (er van uit gaande dat je om 10 uur binnen bent), vergelijkbaar met intensief interval(google de term even indien nodig)

via een Kcal-meter kan je berekenen hoeveel Kcal je per 60 minuten verbruikt. Een stamp feest vergelijk ik nu even met Hardlopen op 9 Km/u = 930 kcal x9= 8370 Kcal gedurende het feest.
Dus kom je sowieso al erg dicht bij die aangegeven 9k

+ een (jong) volwassen man heeft op een dag gemiddel 2.5K kcal nodig. (dit eten de meeste mensen ook niet) helemaal niet de dagen erna dit heet "roofbouw" vanaf de zaterdag.

Je lichaam moet toch iets verbranden, ik vermoed dat het dan aan spierweefsel begint

Dus er zal ongetwijfeld vet, spier en veel vocht verdwijnen van het lichaam.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het erg jammer dat ik altijd zoveel afval als ik xtc slik. Ik ben al niet de zwaarste met m'n 60 kg/ 182cm. Als ik xtc slik val ik op een avond 2 tot 3 kilo af en dat vind ik best wel erg. Daarom heb ik ook altijd last als ik ga slapen na een nachtje freaken omdat mijn hele lichaam is verwoest.

Omdat ik natuurlijk geen hap door m'n keel krijg voordat ik ga slapen neem ik vaak vla en sapjes enzo maar die helpen natuurlijk niet mijn gewicht op pijl te houden. Dus mijn vraag, hoe kan ik op een makkelijke manier voedsel binnenkrijgen waar ik ook een beetje van aankom na de x. Dit vraag ik omdat ik dus met oud en nieuw weer ga slikken en ik heb geen zin om weer depressief en verkkrt te zijn die volgende dag. Zijn er meer die hier last van hebben? Ik ben net helemaal uit m'n bed gestapt om dit te posten:P want het kwam ineens in me op dat ik dat best vervelend vind elke keer.

Baby voeding lijkt me niet echt vullend :confused: Hoe kan ik dit het beste oplossen, ik heb echt ontzettende last van m'n lege maag na zo'n nacht en ik krijg gewoon geen hap door me keel?!?
Tnx alvast!
E
ELPY10Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het lijkt misschien zo dat je 2 kilo afvalt tijdens zon trip maar het meeste is toch echt vocht..Het is onmogelijk 2 kilo af te vallen in zon korte tijd als je na gaat dat 1 kilo vet al 9000 calorieen is. En zoveel verbrand je echt niet Dus het is gewoon vocht :wink: Natuurlijk heb je dan nog spieren maarja dan nog heb je toch echt meer nodig om dat te verliezen ..:wink: ..Mensen vallen op lange termijn af doordat ze weinig of helemaal niets eten na zon space
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon genoeg eten voor je een snoepkes neemt je voelt het dan wel wat later ma kom
en van genoeg snoepkes kom je ook bij ma dan bedoel ik wel de echte snoepkes :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon drie zakken chips naar binnen werken voor je de X neemt.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik mis gewoon echt telkens 2 kilo ik verzin dit niet hoor. Voordat ik slik ga ik op de weegschaal staan en ben ik gewoon 60/61 kg en de volgende dag serieus +-58. En hoeveel ik van te voren ook eet, zodra die pil in mijn lichaam zit lijkt het wel of al het eten wordt weggevrete door die pil. Maja, 't zij zo blijkbaar... Met drank heb ik ongeveer hetzelfde maar dan een stuk minder.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook vaak zo'n soort gevoel...
Ik kan niet zoveel eten.
ik heb dan ook echt het gevoel dat me maag terplekke inkrimpt!
Het is soms door mijn enthousiasme onmogelijk om genoeg te eten voor het xtc gebruik.. en als ik het dan eenmaal naar binnen hebt gewerkt kan ik echt niet meer eten... ik heb heel veel honger maar ikkrijg het gewoon niet weg.
Gelukkig gebruik ik het maar eens per half jaar ongeveer...
h
halalalaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had het ook na afgelopen zaterdag (Awakenings), helemaal vol gegeten en daarna naar dat feest, pilletje erin en gaan. Volgende dag merkte ik er nog niet echt wat van , maar de laatste paar dagen heb ik ook sterk het gevoel dat ik BEN afgevallen, terwijl ik juist wil aankomen. Voor mij zou een antwoord ook wel handig zijn :wink:
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#9
emototronic-su-si zei:
Het lijkt misschien zo dat je 2 kilo afvalt tijdens zon trip maar het meeste is toch echt vocht..Het is onmogelijk 2 kilo af te vallen in zon korte tijd als je na gaat dat 1 kilo vet al 9000 calorieen is. En zoveel verbrand je echt niet Dus het is gewoon vocht :wink: Natuurlijk heb je dan nog spieren maarja dan nog heb je toch echt meer nodig om dat te verliezen ..:wink: ..Mensen vallen op lange termijn af doordat ze weinig of helemaal niets eten na zon space
Klik om te vergroten...

ik ben het met emototronic eens. Ik viel ook af na het gebruik in het begin (ook 2kg) maar wat je af valt is gewoon vocht. Je moet gewoon zorgen dat je genoeg water drinkt als je gebruikt, ik drink nu wel 2 L. Meer moet je ook niet doen. Ik had ergens een tip gelezen om je beter te voelen de volgende dag en hoe stom het ook gaat klinken werkt het voor mij heel goed! Tip: eet pinda's voor, tijdens (ja ja, je moet eraan denken) en de volgende dag (verplicht jezelf).
Ik weet niet hoe het kan werken aangezien zout vocht aantrekt maar toch merk ik het verschil. Bovendien helpt het tegen de depressie de dagen erna.

En als je echt aan wil komen dan kun je beter naar een diëtiste, die weet er alles van :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was van de zomer bijna 10kg afgevallen na boom (ook doordat ik flink ziek was geworden met de terugweg) Even 2 maanden elke avond frituur voor het slapen gaan heeft de oplossing gebracht ! :P
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#11
kijk dit zal voor sommige mensen heel raar klinken denk ik. Maar wat ik ook eet, ik kom nooit aan. Ik weeg nu al een aantal jaar 60-62 kg en er komt gewoon echt niks bij. Mischien heel geleidelijk. Maar als ik dus elke dag mc donalds zou eten, of frituren^^^^ dan kom ik dus ook niets aan! Als ik elke dag bij m'n mama boerenkool, spinazie, andijvie en rode kool eet dan kom ik niets aan!

Het is voor mij makkelijker om af te vallen dan om aan te komen dat is altijd al zo geweest en heeft niks met drugs te maken...
Ik denk dat het ook komt doordat ik nogal een natnek ben, ik drink echt ONWIJS veel op een dag. En dat water heb ik ook echt nodig anders droog ik gewoon uit.
natuurlijk komt het door de xtc die 2 kilo elke keer, maar ik zou ook graag aan willen komen als ik niet aan de drugs zit want zeg eerlijk 60 kg voor iemand van 182 is niet veel.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon xtc met wiet combineren ik kon toen ik dat had gedaan opeens wel eten :tongueout:
b
bodheaLid
01-01-2024, 00:00
#13
de oplossing s spieren trainen je kan wel heel veel gaan eten maar als je niks met die bouwstoffen doet zal je alleen zwaarder worden als je makkelijk vet opslaat en het s duidelijk dat het in jouw geval niet zo is dus gwoon trainen en dan s het ook niet meer zo erg als je 2 kilo kwijt raakt khad dit probleem ook altyd maar maak je geen zorgen na een paar dagen zitten die kilos er weer aan
pz :stoned:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14
pbwebmaster zei:
kijk dit zal voor sommige mensen heel raar klinken denk ik. Maar wat ik ook eet, ik kom nooit aan. Ik weeg nu al een aantal jaar 60-62 kg en er komt gewoon echt niks bij. Mischien heel geleidelijk. Maar als ik dus elke dag mc donalds zou eten, of frituren^^^^ dan kom ik dus ook niets aan! Als ik elke dag bij m'n mama boerenkool, spinazie, andijvie en rode kool eet dan kom ik niets aan!

Het is voor mij makkelijker om af te vallen dan om aan te komen dat is altijd al zo geweest en heeft niks met drugs te maken...
Ik denk dat het ook komt doordat ik nogal een natnek ben, ik drink echt ONWIJS veel op een dag. En dat water heb ik ook echt nodig anders droog ik gewoon uit.
natuurlijk komt het door de xtc die 2 kilo elke keer, maar ik zou ook graag aan willen komen als ik niet aan de drugs zit want zeg eerlijk 60 kg voor iemand van 182 is niet veel.
Klik om te vergroten...

ik herken het helemaal: aankomen is een onmogelijke taak, hoeveel je ook eet en afvallen gebeurt bij elke stap die je zet.
Heel vervelend inderdaad, en het beste middel is eigenlijk om helemaal geen drugs te gebruiken.
Als je dan toch een keer slikt (af en toe moet mijns inziens wel kunnen), dan kun je misschien proberen een bak volle kwart te eten. Hier zit aardig wat vet en koolhydraten in :)

Offtopic: ik begin me steeds meer te ergeren aan mensen die opmerkingen over dunne mensen maken. "Eet eens wat meer." of "Je bent zo dun." hoor ik regelmatig. Tegen dikke mensen zou het nooit gezegd worden. Heel irritant :confused:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Delirium zei:
pbwebmaster zei:
kijk dit zal voor sommige mensen heel raar klinken denk ik. Maar wat ik ook eet, ik kom nooit aan. Ik weeg nu al een aantal jaar 60-62 kg en er komt gewoon echt niks bij. Mischien heel geleidelijk. Maar als ik dus elke dag mc donalds zou eten, of frituren^^^^ dan kom ik dus ook niets aan! Als ik elke dag bij m'n mama boerenkool, spinazie, andijvie en rode kool eet dan kom ik niets aan!

Het is voor mij makkelijker om af te vallen dan om aan te komen dat is altijd al zo geweest en heeft niks met drugs te maken...
Ik denk dat het ook komt doordat ik nogal een natnek ben, ik drink echt ONWIJS veel op een dag. En dat water heb ik ook echt nodig anders droog ik gewoon uit.
natuurlijk komt het door de xtc die 2 kilo elke keer, maar ik zou ook graag aan willen komen als ik niet aan de drugs zit want zeg eerlijk 60 kg voor iemand van 182 is niet veel.
Klik om te vergroten...

ik herken het helemaal: aankomen is een onmogelijke taak, hoeveel je ook eet en afvallen gebeurt bij elke stap die je zet.
Heel vervelend inderdaad, en het beste middel is eigenlijk om helemaal geen drugs te gebruiken.
Als je dan toch een keer slikt (af en toe moet mijns inziens wel kunnen), dan kun je misschien proberen een bak volle kwart te eten. Hier zit aardig wat vet en koolhydraten in :)

Offtopic: ik begin me steeds meer te ergeren aan mensen die opmerkingen over dunne mensen maken. "Eet eens wat meer." of "Je bent zo dun." hoor ik regelmatig. Tegen dikke mensen zou het nooit gezegd worden. Heel irritant :confused:
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens.
Ik weeg nu 68 kilo en ben 1.86 m
Een moeder van een vriend zei dat ze het een beetje eng vond hoe dun ik was :rolleyes:
f*king irritant weet je...
Ik vind het zelf redelijk irri dat ik zo dun ben het liefste zou ik gewoon 80 kilo wegen...
Sommige mensen denken dat je er zal voor kiest om zo dun te zijn ofzo.
Mijn eetlust is gewoon minder en als ik een tijdje veel eet kom ik bijna niks aan.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja heb ik ook altijd, mensen die gewoon lopen te mekkeren over hoe dun je bent. M'n moeder bijvoorbeeld, ze heeft een keer tegen me gezegt dat ik wel een anorexiapatient lijk :openmouth: . Ze overdrijft graag, maar dat pikte ik echt niet en ik ben goed tege der tekeer gegaan.

als ik bijvoorbeeld op m'n rug lig in mijn bed dan zie ik de vrom van mijn ribbekas zegmaar, het ziet er opsich best scary uit maar het is heel normaal dat je dat ziet omdat alles inzakt behalve je geraamte :P . Ik vind het niet erg dat ik dun ben, maar iets breder zou wel mogen :grin: . En ik wil zeker niet meer onder de 60 kg komen, gelukkig lukt dat me alleen met drugs. Maar dat verkankerde gevoel vind ik heel erg irritant...
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja idd.. anorexiapatienten die wegen echt geen 60 kilo...
eerder 40.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."